ایسوس محصولات جدید ProArt را در نمایشگاه Centennial NAB 2023 معرفی کرد



ایسوس امروز نمایشگاه تولید نسل بعدی ASUS ProArt Power Up را در NAB Show Centennial 2023 در مرکز همایش لاس وگاس، نوادا از 16 تا 19 آوریل اعلام کرد. ایسوس پروآرت چندین محصول جدید از جمله مانیتورهای حرفه‌ای ProArt Cinema PQ07 و ProArt Display PA24US و همچنین اولین کارت‌های گرافیک ASUS ProArt را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

همچنین نمایش هایی از پیشرفته ترین محصولات ProArt در مجموعه، VFX، پس از تولید و راه حل های ویرایش ویدیو در این غرفه وجود دارد. شرکت کنندگان در NAB Show Centennial 2023 همچنین می توانند در کنفرانس های ProArt Masters با حضور کارشناسان صنعت از نمایشگرهای پرتره، فناوری Glassbox و Puget Systems شرکت کنند. جلسات طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله مدیریت رنگ، گردش کار تولید مجازی، و قدرت محاسباتی پشت تولیدات نسل بعدی را پوشش خواهند داد.

مانیتور و کارت گرافیک جدید ProArt

محصولات جدید ایسوس ProArt که در NAB 2023 عرضه می شوند شامل ProArt Cinema PQ07 – اولین نمایشگر میکرو LED ایسوس – و ProArt Display PA24US، اولین مانیتور ProArt با اتصال SDI، و همچنین اولین کارت های گرافیک ProArt است.

ASUS ProArt Cinema PQ07 یک نمایشگر 135 اینچی 4K HDR است که دارای فناوری‌های پنل پیشرفته، گام پیکسلی فوق‌العاده کوچک 0.7815 میلی‌متری، حداکثر روشنایی 2000 نیت، کنتراست بالا و طیف رنگی 95 درصد DCI-P3 برای تضمین بهترین تجربه‌های بصری است. در مقایسه با نمایشگرهای میکرو LED معمولی با گام پیکسلی 1.2 یا 1.5 میلی‌متری، ProArt Cinema PQ07 تصاویری روان‌تر و زنده‌تر ارائه می‌دهد. صفحه نمایش عریض برای سناریوهای مختلف، سینمای خانگی، تولیدات مجازی، پخش و غیره مناسب است. علاوه بر این، برای اندازه ها و نسبت های مختلف کاملاً مقیاس پذیر است.

ProArt Display PA24US اولین مدل ProArt با اتصال SDI است و برای پیش نمایش های تنظیم شده و پخش بلادرنگ ایده آل است. این صفحه نمایش 23.6 اینچی 4K HDR (3840 x 2160) دارای حداکثر روشنایی 600 نیت، رنگ واقعی 10 بیت، 99٪ Adobe RGB، 95٪ DCI-P3، و دقت رنگ دلتا E <1 است. PA24US از HDR چندگانه پشتیبانی می کند. فرمت‌ها، از جمله HDR10 و HLG، و شامل یک رنگ‌سنج موتوری داخلی برای کالیبراسیون خودکار، 12G-SDI، و یک پورت USB-C کامل با توان 80 وات است.

اولین کارت‌های گرافیک ASUS ProArt – ProArt GeForce RTX 4070 Ti و ProArt GeForce RTX 4080 – نیز در نمایشگاه NAB Centennial 2023 معرفی خواهند شد. این کارت‌های گرافیکی شیک و جمع و جور با 2.5 اسلات مجهز به شاسی هستند و هر کدام دارای اندازه‌های مختلف هستند. دارای فن های Axial-Tech با بلبرینگ های دوبل برای جریان هوای بیشتر، صدای کمتر و افزایش دوام. ویژگی GPU Tweak III Profile Connect به سازندگان اجازه می دهد تا عملکرد سیستم و خنک کننده را برای هر کاری به طور یکپارچه بهینه کنند. تولید ASUS Auto-Extreme تضمین می‌کند که کارت‌های گرافیک با مشخصات دقیق ساخته شده‌اند و بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان را تضمین می‌کنند.

آخرین نوآوری ها نشان داده شده است
ASUS و Canon USA در صدمین سالگرد NAB Show 2023 به نیروها پیوسته اند تا امکانات جدید و هیجان انگیزی را برای سازندگان محتوا ارائه دهند: توانایی تصویربرداری از جهان در 180 درجه VR 3D با استفاده از دوربین Canon EOS R5 یا EOS R5 C و RF5. لنز 2 میلی متری F2.8 L دوگانه چشم ماهی. ASUS ProArt Studiobook 16 3D OLED با ادغام فناوری ASUS Spatial Vision و بهره‌گیری از راه‌حل‌های ساخته شده بر اساس SR از شریک فناوری سه بعدی ما Dimenco، به سازندگان محتوا امکان می‌دهد ویدیوها و تصاویر سه بعدی خیره‌کننده را بدون عینک تجربه کنند. ProArt Studiobook 16 3D OLED دارای اولین صفحه نمایش OLED بدون حاشیه در جهان است و از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13980HX در کنار پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070 پشتیبانی می کند. دارای یک صفحه لمسی لمسی سازگار با ASUS Stylus و Dial است. ، ورودی طبیعی هنگام کار با برنامه های خلاقانه. رابطه ASUS-Canon مرز جدیدی را در تولید محتوا نشان می‌دهد و به سازندگان اجازه می‌دهد دیدگاه‌های خود را با عمق و واقع‌گرایی بی‌نظیر به تصویر بکشند و به اشتراک بگذارند.

مادربردهای ایستگاه کاری Pro WS W790E-SAGE SE و Pro WS W790-ACE W780 برای آخرین پردازنده‌های Intel Xeon W-3400 و W-2400 طراحی شده‌اند و قابلیت‌های اورکلاک را برای باز کردن پتانسیل عملکرد بیشتر ارائه می‌دهند. عملکرد CPU و DDR5 R-DIMM در 6800 مگاهرتز این مادربردها دارای مدیریت از راه دور IPMI درجه سرور با کنترلر BMC AST2600 یا کارت توسعه IPMI و همچنین نرم افزار نظارت و مدیریت بیدرنگ ASUS Control Center Express هستند. این کارت ها شامل لیست QVL برای اطمینان از سازگاری با آخرین فناوری ها هستند و برای استفاده قابل اعتماد 24 ساعته آزمایش می شوند.

برای سازندگانی که به دنبال یک نیروگاه پایدار برای هدایت جریان کار خود هستند، راه‌حل‌های رایانه شخصی سفارشی ایسوس از شرکای ایسوس Puget Systems، CyberPowerPC و Scan در این غرفه به نمایش گذاشته شده است. این ساخت‌های سفارشی رایانه شخصی شامل مادربردهای ProArt Z790-Creator WiFi و ProArt X670E-Creator WiFi هستند که دارای اتصال کامل با پشتیبانی PCIe 5.0 و DDR5، Thunderbolt 4، USB4، اترنت 10Gbps و 2.5Gbps و WiFi 6E هستند.

سخنرانی های کارشناسی ارشد ProArt

ASUS ProArt سخنرانی‌های ProArt Masters را در نمایشگاه NAB Centennial 2023 ارائه می‌کند. این آخرین نسخه از ProArt Masters’ Talks متخصصان صنعت، متخصصان و جامعه را گرد هم می‌آورد تا آخرین روندها، فناوری‌ها و جریان‌های کاری را به اشتراک بگذارند.

ایسوس و نمایشگرهای پرتره همکاری طولانی مدتی دارند که منجر به دقیق ترین راه حل های نمایشگر از نظر رنگ و برنده جایزه شده است. کارشناسان Portrait Displays توضیح خواهند داد که چگونه سخت افزار ProArt با فناوری Calman به حفظ نیت خلاق در هر مرحله از تولید کمک می کند. Glassbox Technologies، شریک ASUS و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تولید مجازی برنده چندین جایزه، تکنیک‌های حرفه‌ای فیلمبرداری مجازی را با نرم‌افزار دوربین مجازی ProArt Studiobook، Zenbook Pro Duo و Dragonfly نشان خواهد داد. این شرکت همچنین بهینه‌سازی گردش‌های کاری بخش هنر مجازی را با استفاده از نرم‌افزار همگام‌سازی صحنه مجازی مشترک خود، Beehive، در کنفرانس پوشش خواهد داد. در نهایت، نمایندگان Puget Systems آخرین نوآوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رایانه‌های شخصی را که برای همگامی با پیشرفت پس از تولید طراحی شده‌اند، به اشتراک خواهند گذاشت.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد ProArt Masters’ Talks را در وب سایت ASUS NAB Show مشاهده کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup