ایسوس به‌روزرسانی‌های بایوس را برای پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 با 3D V-Cache منتشر کرد.

ایسوس امروز از در دسترس بودن به‌روزرسانی بایوس برای مادربردهای X670 و X670E خود خبر داد که سازگاری کامل با آخرین پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 سری X3D با فناوری AMD 3D V-Cache را ممکن می‌سازد.عملکرد ثابت شده پردازنده AMD Ryzen 7 5800X3D در بازی، آن را به یک مورد علاقه طولانی مدت برای سازندگان رایانه شخصی تبدیل کرده است. مادربردهای ایسوس به این سازندگان گزینه‌هایی با کارایی بالا و ویژگی‌های غنی برای مونتاژ یک ماشین بازی قدرتمند ساخته شده در اطراف یکی از این تراشه‌ها ارائه کردند. امروز، AMD بازی خود را با دو پردازنده جدید سری Ryzen 7000 با فناوری AMD 3D V-Cache ارتقا می‌دهد: Ryzen 9 7950X3D و Ryzen 9 7900X3D. این تراشه ها با ترکیب یک کش عمودی سه بعدی و تمام مزایای پلتفرم پیشرفته X670، آماده هستند تا تاج عملکرد بازی را به دست آورند.

بار دیگر، مادربردهای ایسوس گزینه‌هایی را در اختیار سازندگان رایانه‌های شخصی قرار می‌دهند که برای انتخاب کارت مناسب برای رایانه‌های بازی جدید AMD خود نیاز دارند. از آنجایی که پردازنده های جدید در سوکت AM5 قرار می گیرند، با مجموعه کامل مادربردهای X670E/X670 از خطوط مادربرد ROG Crosshair، ROG Strix، TUF Gaming، ProArt و Prime سازگار هستند.

حتی اگر کاربران یک مادربرد جدید برای همراهی با تراشه جدید خود بخرند، باید بررسی کنند که با جدیدترین سیستم عامل آماده شده باشد. ایسوس تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود که مادربردهایش با نصب آخرین به روز رسانی از کارخانه خارج می شوند. با این حال، اگر کاربران کمی پس از راه اندازی این پردازنده های جدید، یک رایانه شخصی جدید بسازند، ممکن است یک مادربرد موجود بدون سیستم عامل لازم را دریافت کنند. کاربران باید از جدول زیر برای پیدا کردن آخرین نسخه BIOS برای مادربرد خود استفاده کنند. اگر برای به روز رسانی BIOS خود به کمک نیاز دارند، می توانند این راهنمای گام به گام دقیق را بررسی کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران قبل از اینکه کاربران بخواهند رایانه شخصی خود را برای پردازنده های جدید سری Ryzen 7000 بسازند یا به روز کنند، ابتدا باید مطمئن شوند که مادربرد آنها از آنها پشتیبانی می کند. آخرین نسخه سیستم عامل مادربردهای ASUS X670E و X670 از روز اول از این تراشه های جدید پشتیبانی می کنند. اگر کاربران در حال ارتقاء سیستم موجود خود هستند، ایسوس توصیه می کند برای بهترین تجربه ممکن، بایوس را به آخرین نسخه به روز کنید.