ایسر سه لپ تاپ بادوام TravelMate را برای آموزش راه اندازی کرد

قیمت و در دسترس بودن

  • Acer TravelMate B5 14 (TMB514-31) در ماه آوریل در آمریکای شمالی با قیمت 429.99 دلار و در EMEA در ماه مارس با قیمت 399 یورو در دسترس خواهد بود.
  • Acer TravelMate B3 Spin 11 (TMB311R-33) در ماه آوریل در آمریکای شمالی با قیمت 399.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ماه مارس، از 349 یورو، و در چین در ماه مارس، از 3699 RMB.
  • Acer TravelMate B3 11 (TMB311-33) در ماه آوریل در آمریکای شمالی با قیمت 329.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ماه مارس، از 349 EUR، و در چین در ماه مارس، از 3499 RMB.

مشخصات دقیق، قیمت و در دسترس بودن بسته به منطقه متفاوت است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Acer TravelMate B3 11 و Acer TravelMate B3 Spin 11
سری TravelMate B3 برای آموزش با افزودن دو لپ‌تاپ جدید مدرسه ارتقا یافته است که هدف آنها محافظت بیشتر برای دانش‌آموزان K-12 و امکان انجام کارهای بیشتر در زندگی است. این دستگاه‌ها که با Windows 11 Pro Education یا Windows 11 SE از پیش نصب شده‌اند و به پردازنده Intel N200 مجهز شده‌اند، دارای تنظیمات حریم خصوصی پیشرفته و برنامه‌های آموزشی مدرن برای ترویج یادگیری همتا به همتای مشترک و فراگیر هستند. با ابزارهای مدیریتی یکپارچه از ویندوز 11 و سرویس‌های ابری مایکروسافت و ادغام ویژگی‌های امنیتی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این مدل‌های جدید، مدیران مدارس و فناوری اطلاعات می‌توانند استقرار و مدیریت جدیدترین لپ‌تاپ‌ها را ساده و ساده کنند. Travel Mate B3. لپ تاپ های بادوام نیز با دقت طراحی شده اند تا آسیب های ناشی از ضربه های خارجی را به حداقل برسانند. لپ‌تاپ‌های سبک وزن، حمل آن‌ها را برای دانش‌آموزان جوان در طول تجربه کلاسی هیبریدی با مدل تبدیل‌پذیر با وزن 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند) آسان می‌کند، در حالی که وزن طراحی کلاسیک تاشو TravelMate B3 تنها 1.4 کیلوگرم (3.1 پوند) است.

صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی FHD اختیاری Acer TravelMate B3 Spin 11 (TMB311R-33/TMB311RN-33) توسط شیشه Corning Gorilla Glass ضد میکروبی ایسر محافظت می شود که برای کمک به کاهش رشد بالقوه بوها و میکروارگانیسم های مضر بر روی صفحه نمایش دستگاه ساخته شده است. کاربران همچنین می‌توانند گزینه‌هایی را با قلم قابل اتصال Wacom AES انتخاب کنند تا نوت‌بوک‌های مدرسه خود را مطابق با اولویت‌های یادگیری خود سفارشی کنند. دوربین 5 مگاپیکسلی رو به جهان، همکاری دانش‌آموزان و انعطاف‌پذیری در یادگیری را بیشتر می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها برای دوام یک روز کامل مدرسه طراحی شده‌اند، زیرا TravelMate B3 Spin 11 تا 10 ساعت عمر باتری دارد، در حالی که TravelMate B3 11 می‌تواند تا 9.5 ساعت استفاده کند. اینها همچنین دارای جدیدترین پورت های اتصال هستند تا تعاملات مشترک را تسهیل کنند.

برای دوام طراحی شده است

دوام و حفاظت قابل اعتماد
این لپ تاپ های دانشجویی دارای استاندارد MIL-STD810H هستند[1] (درجه نظامی) و دارای طراحی تقویت‌شده با ضربه گیرهای ضربه‌گیر است که به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد در برابر افت‌های تا 4 فوت (122 سانتی‌متر) مقاومت کنند. برای محافظت بیشتر از لپ‌تاپ‌ها و اجزای داخلی آن‌ها، جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری TravelMate B با درگاه‌های I/O تقویت‌شده عرضه می‌شوند که دارای صفحات فلزی اضافی هستند که به طور ایمن به شاسی آن‌ها متصل می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که این پورت‌ها در شرایط سخت در جای خود ثابت می‌مانند. یک لایه حفاظتی اضافی با کیبوردهای ضد ریزش آنها گنجانده شده است، که همچنین دارای طراحی کلیدهای لنگر مکانیکی هستند. طراحی صفحه کلید قابل استفاده از جابجایی ناگهانی کلیدهای فردی حیاتی جلوگیری می کند و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی کل پیکربندی را جایگزین کنند.

ایسر امروز جدیدترین اضافه‌شده‌های خود را به سری TravelMate لپ‌تاپ‌های آموزشی Windows 11 معرفی کرد که برای بهبود تجربیات یادگیری کلی دانش‌آموزان و افزایش بهره‌وری چه در مدرسه و چه در خانه طراحی شده‌اند. Acer TravelMate B5 14 دارای نمایشگر FHD است و از پردازنده‌های سری N Core i3 اینتل پشتیبانی می‌کند تا نیازهای ضروری دانش‌آموزان تلفن همراه و همچنین دانش‌آموزان دبیرستانی را برآورده کند. لپ‌تاپ‌های 11 اینچی TravelMate به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا حداکثر استفاده را از تجربه کلاس‌های مختلط خود ببرند، زیرا TravelMate B3 Spin 11 با قلم انتخابی Wacom AES برای انعطاف‌پذیری بیشتر همراه است، در حالی که TravelMate B3 11 تا 9.5 ساعت عمر باتری دارد. برای ارائه یک لپ تاپ قابل اعتماد به دانش آموزان که می تواند در طول روز مدرسه به حداکثر برسد.

جدیدترین لپ تاپ های مدرسه TravelMate سری B نیز با در نظر گرفتن دوام و کاهش ضایعات طراحی شده اند. این دستگاه ها از مواد بازیافتی در تاچ پدهای براق OceanGlass استفاده می کنند و از کاغذ بازیافتی در بسته بندی خمیر قالبی خود استفاده می کنند. لپ‌تاپ‌های آموزشی که روح ماموریت Earthion ایسر را تجسم می‌دهند، با EPEAT ثبت شده‌اند، در حالی که پیکربندی‌های منتخب دارای گواهی TCO هستند، گواهی‌نامه پایداری پیشرو برای محصولات محاسباتی. این تمجیدها بازتاب تعهد مداوم ایسر برای کمک به بهبود شرایط محیطی از طریق نوآوری ها و مدل های تجاری سازگار با محیط زیست است.

با نرم افزار شناسایی کاربر ایسر عادات محاسباتی بهتری ایجاد کنید
همه دستگاه‌ها دارای نرم‌افزار شناسایی کاربر Acer هستند که برای کمک به محافظت از حریم خصوصی دانش‌آموزان و ایجاد عادات بهتر هنگام استفاده از لپ‌تاپ‌هایشان طراحی شده است. از آنجایی که کاربران تمایل دارند هنگام تمرکز بر روی مطالعات خود، زمان خود را از دست بدهند، ویژگی Break Reminder از آنها می خواهد که به طور منظم از دستگاه خود فاصله بگیرند تا به کاهش سطح استرس و فشار چشم کمک کنند. فناوری جدید لپ تاپ همچنین شامل یک یادآوری فاصله صفحه نمایش است که به کاربران در صورت نزدیک شدن بیش از حد به صفحه نمایش دستگاه هشدار می دهد. در تکمیل مجموعه نرم افزارهای حفاظتی پیشرفته خود، قابلیت های تشخیص خودکار کاربر با حسگرهای مجاورت داخلی اختیاری، تشخیص دقیق حضور کاربران را بر اساس برد و حرکت امکان پذیر می کند، زیرا هنگامی که کاربران از لپ تاپ خود دور هستند، صفحه نمایش را به صورت خودکار قفل می کنند.

علاوه بر این، این لپ‌تاپ‌ها با نرم‌افزار جدید شناسایی کاربر ایسر عرضه می‌شوند.[1] که فناوری‌های Break Reminder، Screen Distance Reminder و User Sensing را برای کمک به کاهش فشار چشم دیجیتال و تضمین امنیت داده‌ها ترکیب می‌کند. لپ‌تاپ‌های قابل اعتماد TravelMate سری B همچنین استانداردهای دوام نظامی را دارند که می‌توانند در برابر افت‌های 122 سانتی‌متری مقاومت کنند، دارای پورت‌های I/O تقویت‌شده و صفحه‌کلیدهای مقاوم در برابر ریزش برای محافظت از قطعات داخلی در برابر آسیب، و وب‌کم‌های HD همراه با دوربین هستند. کرکره برای حفاظت بیشتر از حریم خصوصی با توجه به تعهد ایسر به انجام مأموریت Earthion خود، همه لپ‌تاپ‌های آموزشی دارای مواد بازیافتی در قطعات و بسته‌بندی خود، دارای برچسب EPEAT و دارای گواهی TCO هستند که گواهی‌نامه پایداری پیشرو برای محصولات رایانه‌ها در جهان است.

Acer TravelMate B5 14

پردازنده‌های نسل بعدی Intel Core i3-N305 و عمر باتری تا 7.5 ساعت، Acer TravelMate B5 14 (TMB514-31) را به یک لپ‌تاپ عالی برای دانش‌آموزان در هر سطح مهارت تبدیل می‌کند و حجم کار روزمره و نیازهای تحصیلی را در یک دستگاه متعادل می‌کند. برای جذاب‌تر کردن آموزش ترکیبی و جلسات ویدیویی، دارای صفحه نمایش 14 اینچی Full HD (1920 x 1080)، دوربین HDR اضافی با شاتر حریم خصوصی وب‌کم و میکروفون دیجیتال دوگانه است که از فناوری PurifiedVoice Acer با هوش مصنوعی بهره می‌برد. فناوری کاهش نویز برای سرکوب نویز پس زمینه در حین تماس. با آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11، دانش‌آموزان می‌توانند به ویژگی‌هایی مانند جلسات فوکوس و طرح‌بندی فوری دسترسی داشته باشند که کار را آسان‌تر می‌کنند. برای راحتی و عملکرد بیشتر، TravelMate B5 14 شامل دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type A، یک کانکتور USB 3.2 Gen 1 Type-C، Intel Wi-Fi 6E و 2×2 MU-MIMO برای اتصال سریع و بدون وقفه به شبکه در خط است.

تحریریه Techpowerup