انتظار می رود اپل ویژن پرو در سال 2024 200000 دستگاه عرضه کند، نگرانی های قیمت و عمر باتری همچنان ادامه دارد.

TrendForce همچنین اشاره می کند که Apple Vision Pro دارای مشخصات سخت افزاری پیشرفته و طراحی خلاقانه است. با این حال، قیمت قابل توجه 3499 دلار آمریکا و نیاز به یک منبع برق خارجی برای کارکردن تنها برای دو ساعت، چالش هایی را برای پذیرش مصرف کننده ایجاد می کند. در حال حاضر، Apple Vision Pro فاقد برنامه های کاربردی کافی برای کاربران اصلی است، که باعث جذابیت بیشتر برای توسعه دهندگان و مشتریان سازمانی می شود که می توانند از ویژگی های نوآورانه آن برای ایجاد برنامه های مختلف استفاده کنند. بنابراین قیمت بالاتر محصول موجه است.

در آینده، اپل این قابلیت را دارد که مشخصات محصول را بر اساس الگوهای استفاده از ویژگی‌های مختلف ویژن پرو تنظیم کند. این راه را برای راه اندازی یک پیشنهاد جداگانه به نام Apple Vision هموار می کند که محدودیت های بودجه مصرف کنندگان عمومی را برآورده می کند و در عین حال عمر باتری را به حداکثر می رساند. به این ترتیب، WWDC 2023 در درجه اول بر مفهوم محاسبات فضایی متمرکز است، و راه را برای پیش بینی برنامه های کاربردی واقعیت افزوده واقعیت افزوده که در WWDC 2024 به نمایش گذاشته می شوند، هموار می کند. این برنامه ها برای استفاده در زندگی روزمره، از جمله ادغام یکپارچه با سایر محصولات اپل، مناسب خواهند بود. . برای بازیابی بی دردسر اطلاعات و اجرای دستور.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

TrendForce گزارش می‌دهد که Apple Vision Pro که اخیراً در WWDC امسال رونمایی شد، با طراحی زیبا و قابلیت‌های عملکرد بالا، آماده است تا بازار AR/VR را متحول کند. با این حال، پیچیدگی تولید و ظرفیت تولید محدود آن چالش‌های مهمی را ایجاد می‌کند که منجر به اولین عرضه برنامه‌ریزی‌شده در ایالات متحده در طول 1H24 شد. علاوه بر این، با توجه به عواملی مانند قیمت و فقدان برخی از ویژگی‌های کلیدی، TrendForce حجم محموله‌ای در حدود 200000 دستگاه را برای Apple Vision Pro در سال 2024 پیش‌بینی می‌کند. واکنش بازار به شدت وابسته به معرفی بعدی مدل‌های Apple Vision و مصرف‌گرا خواهد بود. توانایی اپل برای ارائه ویژگی های جذاب روزمره که باعث رشد سریع بازار واقعیت افزوده به عنوان یک کل می شود.