گروه تیم و ASETEK خنک کننده مایع همه کاره T-FORCE SIREN GA360 ARGB را راه اندازی کردند

[Learn More]

خنک کننده مایع همه کاره T-FORCE SIREN GA360 ARGB در اولین همکاری گروه تیم و ASETEK Designworks ساخته شد. با استفاده از آخرین نسل هفتم پمپ ASETEK V2، موتورهای با راندمان بالا نسل بعدی و فناوری PWM کنترل هوشمند، که امکان تنظیم دقیق زمان واقعی موتور بلوک آب و سرعت فن را بر اساس دمای پردازنده برای تولید خنک کننده بهینه فراهم می کند. موتور پمپ بهبود یافته آن به جریان بیشتر و امپدانس کمتر کمک می کند و راندمان عملیاتی را بیشتر بهبود می بخشد. این پیشرفت‌ها به این معنی است که کولر می‌تواند عملکرد خنک‌کننده‌ای عالی ارائه دهد و در عین حال حداقل مصرف برق را حفظ کند. این نه تنها یک راه حل خنک کننده ممتاز برای نسل بعدی پردازنده های چند هسته ای اینتل و AMD است، بلکه یک راه حل سازگار با محیط زیست است.

آژیر T-FORCE GA360 ARGB
https://www.teamgroupinc.com/en/product/siren-ga360-argb-aio-cooler



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

خنک کننده مایع همه کاره T-FORCE SIREN GA360 ARGB شامل یک سر بلوک آبی و یک فن ARGB Aurora است که از نرم افزارهای کنترل نور مختلف مانند ASUS Aura Sync، ASRock Polychrome Sync، BIOSTAR Advanced VIVID LED DJ، گیگابایت RGB Fusion پشتیبانی می کند. 2.0 و MSI Mystic Light Sync، به شما این امکان را می دهد که از بهترین عملکرد یک کولر آبی پیشرفته لذت ببرید و تنظیم نور منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. برای پشتیبانی از جدیدترین پردازنده‌های چند هسته‌ای اینتل و AMD، SIREN GA360 نه تنها با طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های مادربرد اینتل و AMD سازگار است، بلکه از آخرین نسل سوکت‌های اینتل LGA 1700 و AMD AMR نیز پشتیبانی می‌کند و به گیمرها اجازه می‌دهد در اطراف جهان تا از تجربه نهایی بازی با دکل به زیبایی نور خود لذت ببرید.

با روحیه احترام به محیط زیست، کل فرآیند تولید SIREN GA360 مطابق با RoHS است و بسته بندی آن از مواد قابل بازیافت ساخته شده است. GA360 که با ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی در آخرین نسل موتور پمپ تقویت شده است، می‌تواند خنک‌کننده‌ای باورنکردنی را فراهم کند و در عین حال به حفظ محیطی سبزتر کمک کند. خنک کننده مایع همه کاره T-FORCE SIREN GA360 ARGB در ماه جولای در آمازون در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید اولین کسی باشید که این کولر آبی را به دست می‌آورید و اطلاعات موجود را دریافت می‌کنید، لطفاً منتظر آخرین اخبار در وب‌سایت رسمی گروه تیم و رسانه‌های اجتماعی باشید.