ال‌جی از رابط کاربری جدید گیمینگ رونمایی کرد و تجربه بازی را با سرویس‌های جدید بازی Cloud گسترش داد

پلتفرم‌های بازی ابری که نیازی به نصب رایانه، کنسول یا بازی ندارند، بازی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار می‌دهند. Blacknut و Utomik Cloud که به ترتیب در ماه های سپتامبر و نوامبر روی تلویزیون های ال جی عرضه می شوند، مجموعه ای از عناوین شامل بازی های کلاسیک AAA، موارد دلخواه مستقل، ماجراجویی های متنی، ورزش، استراتژی و غیره را ارائه می دهند. از طریق اشتراک های ماهانه، هر دو برنامه به کاربران این امکان را می دهند که فوراً هر بازی را از کاتالوگ های گسترده خود انتخاب کرده و بازی کنند – که هر دو هر ماه از عناوین جدید استقبال می کنند.

Blacknut بیش از 500 بازی رایانه ای و کنسولی، با گسترده ترین تنوع محتوای ممتاز برای همه اعضای خانواده و با حداکثر پنج پروفایل گیمر را به مشترکین ارائه می دهد. کاتالوگ بلک‌نات بزرگترین مجموعه بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی را در فضای بازی‌های ابری ارائه می‌کند و همچنین آثار تحسین‌شده‌ای مانند Metro Exodus، Overcooked و مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های دیزنی را ارائه می‌کند. Utomik Cloud مجموعه ای نظارت شده و رو به رشد از بیش از 100 بازی را از کتابخانه خود شامل بیش از 1300 بازی رایانه شخصی در ژانرهای مختلف با موارد دلخواه مستقل مانند Coffee Talk، My Time at Portia و Turnip Boy Commits Tax Evasion از جمله ویژگی های برجسته پلتفرم ارائه می دهد.

LG Electronics (LG) در حال گسترش تجربه بازی در جدیدترین تلویزیون‌های خود است، خدمات جدید بازی ابری را اضافه می‌کند تا به کاربران حق انتخاب بیشتری بدهد و به‌روزرسانی رابط کاربری که دسترسی به بازی‌ها را آسان‌تر می‌کند. این آخرین به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده تعهد مستمر ال‌جی به ارائه گیمر محور است. محتوا و ویژگی های تلویزیون های پیشرو در صنعت آن.

برنامه‌های جدید بازی‌های ابری از این ماه به فروشگاه برنامه‌های ال‌جی روی تلویزیون‌های ال‌جی با webOS 6.0 و webOS 2022 وارد می‌شوند. و به لطف رابط کاربری بازی ال‌جی که اخیراً به‌روزرسانی شده است، کاربران می‌توانند به زودی طیف وسیعی از سرویس‌های بازی ابری محبوب را پیدا کنند. قفسه بازی مناسب، که به راحتی در صفحه اصلی جدید یافت می شود. برخی از عناوین NVIDIA GeForce NOW در حال حاضر از قفسه بازی قابل دسترسی هستند. امکان دسترسی به بازی های Google Stadia و سایر سرویس های بازی از طریق قفسه بازی در آپدیت های بعدی به تلویزیون ال جی اضافه خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران