اتاق فرار دررو کجاست عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید کجارو | allescape

بازی اتاق‌فر‌ار یا همون اسکیپ روم یه نوع ماجراجویی فیزیکیه که بعنوان بازیکنان یا کاراکترهای یه داستان بایستی سرنخ‌ها رو پیدا کرده تا بتونید قفل‌ها رو باز کنید و از اتاق‌ها اسکیپ روم تهران فرار کنید. شما و هم تیمی‌هاتون بایستی توی مدت زمان محدود، استراتژی، روش‌های حل معما و وظایفی که به عهده شماست رو ارائه بدین. در حین حل معما ممکنه با یک سری چالش‌ها و موانع روبرو بشید مثل موجودات زنده (اکتور) ، تصاویر خاص ، صدای ترسناک یا … .

  • این بازی توسط مجموعه دایموند روم ساخته و اجرا می گردد و داستان سفر بازیکنان به یک اقامتگاه بومگردی است که در آن در زمان نامناسب در مکان نامناسب قرار می گیرند و باید برای نجات خود تلاش کنند!!
  • اتاق فرار غریبه ارائه شده توسط مجموعه Vayaroom، این اتاق فرار در محله هفت تیر کرج واقع شده است.
  • در این بازی شما می‌توانید قهرمان یا شخصیت اول یک داستانِ از پیش‌تعیین شده باشید.
  • تفکر سریع در زمانی که ذهن تحت فشاره، تمرینی عالی برای افزایش عملکرد مغز هست.
  • اتاق فرار ترسناک همان‌طور که از اسم آن پیداست در این ژانر، سناریو، دکور و فضاسازی بازی به‌ گونه‌ای است که حس ترس را در بازیکنان به گونه‌های مختلف ایجاد می‌کند که موجب ترشح آدرنالین می‌شود.

این بازی با توجه به نوع گیم پلی خود و سبک جدید ارائه شده توسط مجموعه دایموند یکی از جذابترین اتاق فرارهای کرج می باشد که باید آن را تجربه کنید. برای کسانی که کرج ساکن هستند اسکیپ روم کرج یک انتخاب عالی برای ساختن یک روز متفاوته. مخصوصاً این روزها که اتاق فرار کرج ژانرهای بیشتری برای بازی داره و هر تیمی می‌تونه چندین و چند روز رو فقط برای تمام کردن بازی‌های یکی از ژانرهای اون در نظر بگیرد. از طرفی، اتاق فرار یک تجربه جدیده و با تموم تفریحاتی که تا به حال در کرج تجربه کردید متفاوته.

از دیگر جذابیت‌های این بازی هیجان وصف‌ناپذیر و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن آن است. در بازی اتاق فرار شما با یافتن سرنخ‌های یک بازی معما را حل کرده و وارد دنیای دیگری می‌شوید که هیچ اطلاعات قبلی در رابطه‌ با آن نداشته‌اید و این خود ذوق و اشتیاق یافتن هر سرنخی را چندین برابر می‌کند. اتاق فرار به ذاته خطرناک و آسیب رسان نیست، حتی اگر یک بازی ترسناک و انتخاب کنید درست مثل دیدن یک فیلم ترسناک که قرار نیست هیچکدام از اکتورهای فیلم به کسی آسیب برسانند. اما با این حال انتخاب ژانر کاملا بستگی به شناخت خود فرد از خودش داره. اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید.

بازی غریبه در اتاق فرار وایاروم

به همین خاطر مجموعه اتاق فرار انیگما به عنوان یک مجموعه ی تخصصی فعال در زمینه ی اسکیپ روم، این بار تصمیم دارد تا لیست کاملی از بهترین و ترسناک ترین مجموعه های اتاق فرار کرج را در اختیار علاقمندان به این سرگرمی قرار دهد. این عمل در راستای اهداف متعالی مجموعه اتاق فرار انیگما خواهد بود که همواره تلاش می کند با نگاهی حرفه ای به این سرگرمی، آن را به بهترین شکل ممکن ارائه کرده و از کلیه فعالان در این حوزه حمایت نماید. کرج از جمله شهرهاییست که از ابتدا دوشادوش تهران در گسترش تعداد و کیفیت اتاق فرارها حرکت میکرد و میکند. اسکیپ رومهای خوبی از مجموعه های شناخته شده که هرکدام امروزه یک برند معتبر به شمار میروند، چیزیست که بین اتاق فرارهای کرج به کثرت شاهد آن هستیم. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در کرج باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … توجه شود تا بتوانید تجربه خوبی از اسکیپ روم کرج داشته باشید.

لیزرتگ (۳۰ دقیقه)

اتاق فرار دررو کجاست عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید کجارو | allescape لطفاً حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است. آوریل سال ۱۹۸۶ بود که هسته راکتور RBMK ذوب شد و مجبور شدیم تا ۳۰ کیلومتری تمام منطقه رو تخلیه کنیم.

اتاق فرار غریبه