آکاسا کولرهای CPU با مشخصات پایین SOHO H6L و Alucia H6L را معرفی کرد

Akasa، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های خنک‌کننده فعال CPU، اخیراً یک خنک‌کننده جدید CPU با مشخصات پایین تولید کرده است که می‌تواند برخی از قدرتمندترین CPU‌های موجود در بازار را مهار کند. SOHO H6L و Alucia H6L هر دو با 130 وات TDP رتبه بندی شده اند، که آنها را به انتخابی عالی برای ساخت کامپیوترهای کوچک با کارایی بالا تبدیل می کند. 67.2 میلی متر خنک کننده های جدید آکاسا دارای هیت سینک های درجه یک با شش لوله حرارتی هستند که به پخش گرما از CPU ها کمک می کند. این اجازه می دهد تا انتقال حرارت کارآمد. خنک کننده های کوچک و قدرتمند می توانند تا 110 وات پردازنده های TDP (مانند Intel i9 12900T و AMD Ryzen 9 5900) را تحمل کنند. مادربردهای Mini-ITX یا Slim Mini-ITX خود را با این خنک کننده های با کارایی بالا تکمیل کنید.

سازگاری برای خنک کننده های SOHO و Alucia H6L مشکلی ندارد، زیرا کیت های نصب در هر بسته برای LGA 1700، AM5 و تقریباً تمام اندازه های سوکت قبلی (LGA 1200 و 15XX و AM4) گنجانده شده است. این مکانیسم به راحتی قابل نصب است، فقط دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما را دنبال کنید تا کولر را برای هر نوع خروجی پیکربندی کنید. پنکه SOHO AR همراه با SOHO H6L دارای یک حلقه نمادین به سبک نئون aRGB با بیش از 16 میلیون ترکیب نور است. aRGB با استفاده از یک هدر سه پین ​​5 ولتی متصل می شود که به طور یکپارچه با استفاده از همه نرم افزارهای اصلی کنترل RGB مانند Gigabyte RGB Fusion، MSI Mystic Light، ASUS AURA، ASRock Polychrome و Razer Chroma RGB کنترل می شود. Akasa همچنین کنترل‌های aRGB را در صورتی که مادربرد شامل آنها نباشد، ارائه می‌کند که برای هر رنگی افزوده می‌شوند (به عنوان مثال کد محصول AK-RLD-04).

اگر مشکل فضا حتی بیشتر است، آکاسا Alucia H6LS را نیز ساخته است که شامل یک نسخه باریک از فن Alucia است. این امر ارتفاع را از 67.2 میلی متر به 57 میلی متر کاهش می دهد، در حالی که TDP بالای 110 وات را حفظ می کند.

  • Alucia H6LS، Alucia H6L و SOHO H6L به ترتیب از 50.95 پوند / 52.95 یورو، 49.95 پوند / 51.95 یورو و 53.95 پوند / 55.95 یورو شروع می شوند (قیمت ها ممکن است بسته به خرده فروش متفاوت باشد).
  • Alucia H6LS، Alucia H6L و SOHO H6L برای سفارش در بریتانیا، اروپا و ایالات متحده موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران