آمازون چهار دستگاه جدید اکو را به همراه ارتقاء به Echo Studio Audio معرفی می کند

احترام به تعهد آب و هوا
همه دستگاه‌های جدیدی که امروز معرفی شدند، نشان Climate Pledge Friendly را دارند. نسل بعدی Echo Dot دارای گواهی Carbon Trust است و با 100٪ پارچه بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است، و بسته بندی دستگاه 100٪ قابل بازیافت در ایالات متحده است. جنگل ها یا منابع بازیافتی علاوه بر استفاده از مواد بادوام، این دستگاه‌های اکو دارای یک حالت کم مصرف برای صرفه‌جویی هوشمندانه در انرژی در طول دوره‌های عدم فعالیت و دستیابی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی در طول عمر دستگاه هستند.

با در نظر گرفتن حریم خصوصی ساخته شده است
دستگاه‌های اکو با در نظر گرفتن حریم خصوصی شما طراحی شده‌اند و شامل چندین لایه از کنترل‌های حریم خصوصی هستند. دستگاه های اکو شامل دکمه روشن/خاموش میکروفون و امکان مشاهده و حذف صدای ضبط شده شما هستند. با آمازون کیدز، والدین می توانند فعالیت فرزند خود را مشاهده کنند و کنترل های والدین را در داشبورد والدین مدیریت کنند.

آمازون امروز نسل بعدی Echo Dot و Echo Auto را معرفی کرد و راه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا راحتی الکسا را ​​به هر اتاق در خانه و ماشین خود بیاورید. علاوه بر این، آمازون نسل جدیدی از Echo Dot Kids را با طراحی‌های جدید، بهبودهای صوتی قابل توجه برای Echo Studio و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برای Alexa، از جمله تجربه جدید Fire TV در Echo Show 15 معرفی کرد.

Echo Studio – اکنون با فناوری صوتی پیشرفته
Echo Studio در حال حاضر توانمندترین بلندگوی اکو است و با فناوری جدید پردازش صوتی فضایی و گسترش دامنه فرکانسی حتی بهتر می شود. فناوری پردازش صوتی فضایی سفارشی ما برای تقویت صدای استریو طراحی شده است، موسیقی و موسیقی متن فیلم را با عرض، وضوح و حضور بیشتر به شنونده نزدیک‌تر می‌کند. این نمایشگر عملکرد یک سیستم استریو Hi-Fi است، بنابراین اجراهای آوازی بیشتر در مرکز وجود دارد، در حالی که سازهای استریو پاننینگ بهتر در کناره‌ها مشخص می‌شوند و تجربه صوتی فراگیرتری ایجاد می‌کنند که هدف هنرمند را تکرار می‌کند. علاوه بر این، فناوری گسترش دامنه فرکانس عملکرد بهتر، وضوح متوسط ​​بهتر و باس عمیق‌تر را ارائه می‌دهد. با Echo Studio، این فناوری پردازش صوتی فضایی در Echo Show 15 موجود است و در آینده برای سایر دستگاه‌های Echo سازگار نیز عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به https://www.amazon.science/blog/the-science-behind-amazons-spatial-audio-processing-technology مراجعه کنید. این ارتقاءها علاوه بر پشتیبانی موجود Echo Studio از Dolby Atmos و Sony 360 Reality Audio است.

ندیم فرسکو، معاون رئیس‌جمهور، گفت: “تجربه واقعی محیطی وجود دارد تا زندگی روزمره شما را در مواقعی که به آن نیاز دارید ساده کند و در پس‌زمینه محو شود، زمانی که نیاز ندارید. این نسل از دستگاه‌های اکو با این دیدگاه طراحی شده‌اند.” رئیس دستگاه های الکسا آمازون. با بهبود صدا و فاکتورهای فرم فشرده، هر یک از این دستگاه‌های جدید راه‌های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا الکسا را ​​به بخشی از روز خود تبدیل کنند. حتی بیشتر از طرف آنها انجام دهید.”

Echo Dot و Echo Dot جدید با ساعت – صدای بهتر، سنسور دمای جدید، کنترل‌های لمسی، eero داخلی و صفحه نمایش بهبودیافته

Echo Dot و Echo Dot با ساعت کاملاً جدید، قدرتمندترین دستگاه‌های موجود هستند. معماری صوتی بازطراحی شده شامل یک بلندگوی سفارشی با برد کامل و بالاترین بلندگوی گشت و گذار در بین هر Echo Dot است که صدایی واضح و تا دو برابر باس نسل قبلی را ارائه می‌کند، همه در یک فرم کروی و فشرده.

Echo Auto: طراحی فشرده و گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر برای فعال کردن ویژگی‌های هوشمند در خودروی شما
Echo Auto در طراحی باریک‌تر جدید ارائه می‌شود و دارای یک پشتی چسبی جدید برای انعطاف‌پذیری بیشتر در قرارگیری خودرو شما است. این دستگاه با پنج میکروفون ساخته شده است که برای شنیدن خواسته های شما در مورد موسیقی، تهویه هوا و سر و صدای جاده طراحی شده است. با Echo Auto، الکسا را ​​برای پخش موسیقی، برقراری تماس، و حتی دریافت کمک‌های هندزفری کنار جاده در هنگام مشکل با وسیله نقلیه خود به ماشین خود اضافه کنید. کافی است بگویید «الکسا، با امداد جاده‌ای تماس بگیرید» تا با نماینده‌ای تماس بگیرید که می‌تواند از طرف شما برای کمک تماس بگیرد، و شما فقط برای خدماتی که نیاز دارید، مانند پنچر شدن لاستیک یا تمام شدن بنزین، هزینه پرداخت می‌کنید. .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی هایی که شفافیت و کنترل تجربه الکسا شما را فراهم می کنند، از مرکز حریم خصوصی الکسا در http://www.amazon.com/alexaprivacy دیدن کنید.

قیمت و در دسترس بودن
Echo Dot در رنگ آبی عمیق و همچنین رنگ اصلی Charcoal و Glacier White با قیمت 49.99 دلار موجود است. Echo Dot with Clock در رنگ آبی ابری و Glacier White اصلی با قیمت 59.99 دلار موجود است. Echo Dot Kids در طرح‌های کاملاً جدید Owl و Dragon با قیمت 59.99 دلار موجود است. Echo Studio با قیمت 199.99 دلار در رنگ های جدید Glacier White و Charcoal در دسترس است. پیش‌سفارش‌ها از امروز شروع می‌شود و ارسال دستگاه‌ها از ماه آینده آغاز می‌شود. Echo Auto با قیمت 54.99 دلار در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Echo Dot Kids: طرح‌های جدید و ویژگی‌های تعاملی
Echo Dot Kids، محبوب‌ترین بلندگوی هوشمند کودکان ما، اکنون در طرح‌های جدید Owl و Dragon در دسترس است و به زودی صداهای جدید الکسا را ​​برای کمک به زنده کردن Owl و Dragon برای مشترکین Amazon Kids+ ارائه می‌کند. بچه ها می توانند احوالپرسی، جوک ها، حقایق، آهنگ ها و موارد دیگر را از منظر جغد یا اژدها بشنوند و الکسا را ​​به یک تجربه سرگرم کننده و غوطه ور تبدیل کنند. والدین و سرپرستان می‌توانند برای تنظیم محدودیت‌های زمانی روزانه، فیلتر کردن آهنگ‌های صریح و بررسی فعالیت‌ها در داشبورد والدین آمازون، به کنترل‌های والدین با استفاده آسان دسترسی داشته باشند. Echo Dot Kids با دو سال ضمانت بدون نگرانی و یک سال اشتراک در Amazon Kids+، تنها سرویس محتوای متمرکز بر کودک که به خانواده‌ها امکان دسترسی به هزاران کتاب، بازی، ویدیو، کتاب صوتی، آهنگ‌های بدون آگهی را می‌دهد ارائه می‌شود. . ، و مهارت های الکسا.

Echo Dot و Echo Dot with Clock دارای حسگرهای جدیدی هستند که تجربه‌های متنی‌تر الکسا را ​​امکان‌پذیر می‌کنند، مانند توانایی درخواست از الکسا برای روشن کردن خودکار فن هوشمند در زمانی که هوا خیلی گرم است. نسل بعدی همچنین یک شتاب‌سنج برای فعال کردن کنترل‌های لمسی جدید اضافه می‌کند، بنابراین می‌توانید برای توقف و ازسرگیری موسیقی، خاموش کردن تایمرها یا پایان دادن به تماس، فقط روی بالای دستگاه ضربه بزنید. با استفاده از پردازنده لبه عصبی AZ2، Echo Dot و Echo Dot با ساعت، تجربه‌های بیشتری را در لبه پردازش می‌کنند، و در نتیجه پاسخ‌های سریع‌تری برای ژست‌های لمسی، سنجش حرکت اولتراسونیک، و تشخیص حرکت در دستگاه اجرا می‌شوند. رایج ترین درخواست ها به الکسا

بعلاوه، برای اولین بار، Echo Dot و Echo Dot with Clock دارای ویژگی eero Built-in هستند، که آنها را به اولین دستگاه های Echo تبدیل می کند که به عنوان توسعه دهنده Wi-Fi مش eero عمل می کنند و پوشش را در خانه شما بهبود می بخشند. پس از پیوند دادن حساب، eero Built-in می‌تواند تا 1000 فوت مربع به شبکه Wi-Fi موجود شما eero mesh اضافه کند. eero Built-in در 20 اکتبر برای نسل چهارم Echo عرضه خواهد شد. نسل چهارم Echo Dot و Echo Dot with Clock نیز در ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌های هوایی را دریافت خواهند کرد تا عملکرد داخلی eero را در ماه‌های آینده دریافت کنند، بنابراین می‌توانید ارزش بیشتری از دستگاه‌هایی که قبلاً دارید به دست آورید.

Echo Dot جدید با ساعت دارای ویژگی‌های فناوری نقطه‌ای با چگالی بالا را بهبود بخشیده است و روشی پر جنب و جوش و پویا برای دیدن اطلاعات در یک نگاه ارائه می‌کند. اکنون، علاوه بر زمان، می‌توانید عنوان آهنگ یا نام هنرمند، آب‌وهوا، محاسبه یا واحد اندازه‌گیری، زمان رویدادهای تقویم و سایر ویژگی‌ها را هنگام درخواست اطلاعات از الکسا مشاهده کنید.