معرفی Amazon Kindle Scribe، اولین کیندل برای خواندن و نوشتن

آمازون امروز Kindle Scribe را معرفی کرد، نسل بعدی Kindle که خواندن و نوشتن را یکی می کند. Kindle Scribe دارای اولین صفحه نمایش 10.2 اینچی جهان با وضوح 300 پیکسل در هر اینچ (ppi) Paperwhite و یک قلم همراه است که هرگز نیازی به شارژ مجدد ندارد. صفحه نمایش ممتاز، با نور جلو و ضد تابش، مانند خواندن و نوشتن روی کاغذ، با متن واضح و فضای کافی برای فونت، تصاویر، گرافیک و اسناد بزرگتر احساس می شود. Kindle Scribe که برای خواندن و یادداشت برداری از میلیون‌ها کتاب، اضافه کردن یادداشت به اسناد، ژورنال و موارد دیگر طراحی شده است، امروز برای پیش‌سفارش با قیمت فقط 339 دلار در دسترس است و اواخر امسال ارسال می‌شود.

Kindle Scribe دارای یک گزینه قلم پایه یا Premium است. هر دو قلم دقت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند، احساس طبیعی در دست شما دارند و به صورت مغناطیسی به کنار دستگاه متصل می‌شوند. آنها همچنین از انواع پهنای خط، ابزار برجسته، ابزار پاک کن، و ابزار خنثی سازی پشتیبانی می کنند که به راحتی از منوی نوشتن روی صفحه قابل دسترسی هستند. قلم پریمیوم همچنین دارای یک پاک کن اختصاصی در بالا و یک دکمه میانبر قابل تنظیم است که به قلم اجازه می دهد تا به عنوان یک پاک کن یا برجسته کننده عمل کند، یا با فشار دادن دکمه، یک یادداشت چسبناک جدید باز کند.

احترام به تعهد آب و هوا
Kindle Scribe دارای نشان Climate Pledge Friendly است، تقدیری برای کمک به مشتریان برای کشف و خرید محصولات پایدارتر. Kindle Scribe با 100٪ آلومینیوم بازیافتی و 48٪ پلاستیک بازیافتی پس از مصرف در دستگاه طراحی شده است، با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده است، و در بسته بندی هایی که 100٪ قابل بازیافت در ایالات متحده است ارسال می شود.

بهترین فروشگاه کتاب الکترونیکی در جهان
مانند همه کتاب‌خوان‌های الکترونیکی Kindle، Kindle Scribe جدید با دسترسی فوری به فروشگاه Kindle ارائه می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • Massive Selection: Kindle Stores در سرتاسر جهان با کتابخانه ای بی نظیر از محتوا، بیش از 13 میلیون عنوان، از جمله میلیون ها کتاب غیرداستانی را در خود جای داده است.
  • Kindle Unlimited: به مجموعه ای در حال رشد از بیش از 3 میلیون کتاب الکترونیکی در ایالات متحده، از جمله بیش از 1 میلیون عنوان غیرداستانی، به علاوه هزاران کتاب صوتی، خواندنی های کوتاه و حداکثر سه اشتراک در مجلات منتخب، دسترسی داشته باشید. برای مدت محدود، Kindle Scribe با یک اشتراک چهار ماهه رایگان برای Kindle Unlimited ارائه می شود.
  • خواندن رایگان برای اعضای Prime: اعضای Prime همچنین می توانند از مجموعه چرخشی هزاران عنوان موجود در فروشگاه Kindle بدون هزینه اضافی برای عضویت Prime خود مطالعه کنند.
  • دسترسی به مجموعه ای قوی و متنوع از صداها: میلیون ها نویسنده خود منتشر در سراسر جهان از Kindle Direct Publishing (KDP) برای ایجاد مشاغل موفق و به اشتراک گذاری داستان های خود استفاده می کنند. انتشار خود از طریق KDP به نویسندگان حق انتخاب بیشتری در تصمیم گیری درباره نحوه ارائه کتاب های خود به میلیون ها خواننده در سراسر جهان می دهد.
  • محتوای اصلی: نسخه های جدید و آتی شامل چیزی برای هر خواننده Kindle است، از جمله اولین نسخه از استودیوی کتاب Mindy: The Vibrant Years توسط Sonali Dev. دختر سیاه نماد دانیل پرسکود: خاطرات; I Choose Darkness: A Holiday Essay نوشته جنی لاوسون. و پزوهای پیترو لا گرکا جونیور: ظهور و سقوط یک خانواده مرزی.

خواندن برای همه

مانند همه Kindle‌های موجود امروز، Kindle Scribe جدید به شما امکان می‌دهد تجربه خود را با تنظیم اندازه قلم، افزایش فاصله خطوط یا تغییر حالت تاریک سفارشی کنید. علاوه بر این، با صفحه بزرگ Kindle Scribe، مشتریانی که با اندازه فونت های بزرگتر مطالعه می کنند، متن بیشتری را در هر صفحه مشاهده می کنند و می توانند اندازه مواردی مانند متن در صفحه اصلی و همچنین نمادهای کتاب را با تنظیم “حالت بزرگ” افزایش دهند. مشتریانی که با فناوری کمکی مطالعه می کنند می توانند از صفحه خوان VoiceView آمازون برای خواندن کتاب های انگلیسی در دستگاه های Kindle از جمله Kindle Scribe استفاده کنند. مشتریان همچنین می توانند از صفحه خوان های سطح سیستم عامل (OS) مانند TalkBack در Android یا VoiceOver در iOS برای خواندن با برنامه های تلفن همراه Kindle استفاده کنند. Kindle بیش از 12 میلیون کتاب را ارائه می دهد که با صفحه خوان ها در دستگاه ها و برنامه های Kindle سازگار هستند.

تجربه برتر
یادداشت‌های چسبناک دیجیتالی جدید در Kindle Scribe به شما امکان می‌دهند به راحتی یادداشت‌های دست‌نویس را به میلیون‌ها کتاب اضافه کنید، با یادداشت‌ها و نکات برجسته به‌طور خودکار در یک مکان سازماندهی شده تا صفحات را از شلوغی دور نگه دارید. همچنین می‌توانید با استفاده از الگوهای مختلف، از جمله فهرست‌های کار برای ردیابی کار و کاغذ خط‌دار برای یادداشت‌های جلسه، یادداشت برداری کنید یا یادداشت برداری کنید. همه نوت‌بوک‌ها به‌طور خودکار به‌صورت رایگان در فضای ابری ذخیره و پشتیبان‌گیری می‌شوند و از اوایل سال ۲۰۲۳ از طریق اپلیکیشن Kindle نیز قابل دسترسی خواهند بود.

کوین کیت، نایب رئیس دستگاه‌های آمازون، می‌گوید: «Kindle Scribe بهترین کیندلی است که تا به حال ساخته‌ایم و تجربه خواندن و نوشتن را ایجاد می‌کند که شبیه کاغذ واقعی است. این کتاب از مشتریان Kindle الهام گرفته شده است که طی سال‌ها میلیاردها یادداشت و نکات برجسته را به کتاب‌ها اضافه کرده‌اند، و همچنین برای مرور و حاشیه‌نویسی اسناد، مدیریت فهرست کارهای شما یا نوشتن یک ایده بزرگ عالی است. Kindle مزایایی دارد که مشتریان می‌شناسند و دوست دارند – میلیون‌ها کتاب درخواستی، فونت‌های قابل تنظیم، ویژگی‌های خواندن ممتاز، و هفته‌ها و هفته‌ها عمر باتری – با مزیت افزوده «صفحه نمایش بزرگ زیبا».

طراحی پیشرفته

Kindle Scribe با ضخامت تنها 5.8 میلی متر، اولین صفحه نمایش 10.2 اینچی جهان با تراکم 300ppi ضد تابش نور را دارد. چراغ جلوی خود تنظیم؛ ماه ها عمر باتری؛ و خودکاری که هرگز نیازی به شارژ ندارد و آن را به یک همراه ایده آل برای بردن به هر جایی تبدیل می کند. صفحه نمایش ضد تابش نور برای تکرار احساس و جریان قلم روی کاغذ طراحی شده است و تجربه ای طبیعی و راحت را ایجاد می کند. صفحه نمایش بزرگ Paperwhite با وضوح بالا همچنین فضای زیادی را برای خواندن و یادداشت برداری فراهم می کند. زیبایی تصاویر، تصاویر و گرافیک را افزایش می دهد. و تنظیم آسان حاشیه ها را فراهم می کند.قیمت و در دسترس بودن
Kindle Scribe با قیمت پایه 339 دلار در دسترس خواهد بود. Kindle Scribe که در نسخه تنگستن با گزینه‌های ذخیره‌سازی 16، 32 یا 64 گیگابایتی موجود است، دارای یک قلم پایه یا یک قلم Premium بدون باتری است که شامل یک پاک‌کن و یک دکمه میانبر قابل تنظیم است. روکش های چرمی، چرم درجه یک و پارچه ای جدید که می توانند برای پشتیبانی از Kindle Scribe در زوایای خواندن مختلف تا شوند، در رنگ های متنوعی در دسترس خواهند بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با ویژگی Send to Kindle می توانید اسناد شخصی را از رایانه یا تلفن خود به Kindle Scribe وارد کنید و مستقیماً روی اسناد PDF بنویسید. همچنین می‌توانید یادداشت‌های چسبناک دست‌نویس را در اسناد مایکروسافت ورد، مقالات وب و سایر قالب‌های سند با اندازه فونت و طرح‌بندی قابل تنظیم وارد کرده و ایجاد کنید. از اوایل سال 2023، می‌توانید اسناد را مستقیماً از Microsoft Word به Kindle Scribe ارسال کنید.