آخرین به روز رسانی Steam Client Beta بسیاری از ویژگی های سرگرم کننده و انعطاف پذیر جدید را اضافه می کند

ورودی بخار

  • یک مسیر صادرات پیکربندی جدید اضافه شد که به صورت آفلاین کار می کند. در منوی کشویی پیکربندی شخصی، اکنون گزینه ها عبارتند از “New personal save” که این گزینه جدید است و “New shareable personal save” که از پشتیبان Steam Workshop موجود استفاده می کند.
  • گزینه های صادرات پیکربندی را بر اساس اینکه آیا دستگاه به Steam/Offline متصل است، فیلتر کنید
  • هنگام تنظیم لغزنده‌ها در بخش تنظیمات سریع پیکربندی، مقداری سوسو زدن برطرف شد
  • حرکت به سمت راست در صفحه تنظیمات حالت بدون پرش به صفحه فرعی تنظیمات صحیح ثابت شد
  • غیرفعال کردن کنترلر لبه حس دوگانه رفع شد



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

مثل همیشه، ما مشتاق جمع آوری بازخورد و شنیدن نظرات مردم هستیم. در اینجا درباره به روز رسانی بیشتر بدانید.

به‌روزرسانی‌های بتای سرویس گیرنده Steam معمولاً توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند – یادداشت‌های وصله تکراری Valve برای برنامه خدمات دیجیتال به‌طور معمولی خوانده می‌شوند – اما ارتقای سیستم آزمایشی این هفته باعث شد سر و صدا پیدا کند. Valve موفق شد با این آخرین به‌روزرسانی، ویژگی‌های جدید جالبی را معرفی کند – سیستم همپوشانی درون بازی بازنگری شده است، بنابراین کاربران می‌توانند پنجره‌های مرتبط را به/در بالای یک جلسه بازی فعال پین کنند. بازیکنان چندین گزینه برای تنظیم سطوح کدورت پنجره همپوشانی دارند. بنابراین، مرورگرهای وب، برنامه‌های کاربردی اسناد و مرورگرهای تصویر را می‌توان به گونه‌ای سفارشی کرد که به بهترین وجه با تجربه بازی مطابقت داشته باشند. همچنین کاربران خوشحال خواهند شد که اکنون می‌توانند فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی تلویزیون مورد علاقه خود یا پلت‌فرم‌های پخش را در همان فضای صفحه نمایشی که انتخاب کرده‌اید تماشا کنند. بازی – بدون نیاز به کوچک کردن و مرتب کردن چندین پنجره برنامه یا جابجایی همه چیز در چندین تنظیمات مانیتور. مدیر اسکرین شات تا حد زیادی بهبود یافته است – Valve می‌گوید که “رسپانسیو است، می‌توانید از بین تصاویر کوچک یا کوچک انتخاب کنید، تصاویر اخیر را به جای هر بازی نشان دهید، و می‌توانید اسکرین‌شات‌های آنلاین و همچنین اسکرین‌شات‌های محلی را مدیریت کنید”.سایر تغییرات:

حالت تصویر بزرگ
اضافه شدن پشتیبانی از Mouse4 (بازگشت) به عنوان دکمه B در رابط
هنگامی که یک بازی در حال اجرا است، گفتگوی “Rearrange Controllers” در پنجره اصلی Big Picture باز شد

یک برنامه Notes جدید از طریق آخرین به‌روزرسانی بتای مشتری Steam معرفی شده است – کاربران اکنون می‌توانند افکار و مشاهدات خود را در طول جلسات بازی یادداشت کنند. Valve می‌بالد که این برنامه ارائه می‌دهد: “قالب‌بندی متن غنی، امکان داشتن چندین یادداشت در هر بازی، و حتی می توان از آن در حالت آفلاین استفاده کرد. این وبلاگ همچنین سایر ویژگی‌ها و پیشرفت‌های مفید را توضیح می‌دهد: «نوار ابزار جدید به شما امکان می‌دهد به همه چیزهایی که ممکن است در میانه بازی نیاز داشته باشید دسترسی داشته باشید: چت با دوستان، پیشرفت دستاوردها، راهنماها، چت‌ها، مرورگر و غیره. ما چند مورد را انتخاب کرده‌ایم. پنجره‌های پیش‌فرض، و می‌توانید موارد محتوایی را که می‌خواهید در هم‌پوشانی خود ببینید و سفارشی کنید – تنظیمات بین بازی‌ها ذخیره می‌شوند. این نوار ابزار را می‌توان بین نمای نماد و نمای فهرست در تنظیمات جابجا کرد. برای دیدن اینکه از آخرین باری که بازی کرده‌اید چه خبر است را ببینید. برای مثال، دستاوردهایی را که در حال حاضر دارید، دوستانی که همان بازی را انجام می‌دهند، راهنماهای برتر، اخبار و غیره را نشان می‌دهد.

Valve یادداشت‌های پچ/وصله کوچکی را منتشر کردامروز ما یک به‌روزرسانی بزرگ را با ویژگی‌های جدید و بهبود تجربه Steam Desktop ارائه می‌کنیم. این شامل:

  • بازبینی کلی پوشش درون بازی، با طراحی به روز و ویژگی های جدید
  • برنامه یادداشت‌های جدید، ذخیره شده در هر بازی و قابل دسترسی در بازی یا خارج از بازی
  • اعلان‌های مشتری Steam اکنون غنی‌تر و مفیدتر هستند
  • مدیر اسکرین شات به طور کامل با ویژگی های جدید به روز شده است

علاوه بر این ویژگی‌ها، بسیاری از کارهایی که ما در این به‌روزرسانی انجام داده‌ایم، بر روی بهبودهای قابل توجه زیر هود، از جمله تغییرات در نحوه اشتراک‌گذاری کد در Steam Desktop، Steam Deck و حالت Big Picture متمرکز شده است.

تحریریه Techpowerup