آتاری کلاسیک های بیشتری را به کتابخانه بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل خود اضافه می کند

وید روزن، مدیر عامل آتاری گفت: «این یک کاتالوگ جامع است که شامل عناوین پیشگامانه و برنده جوایز Accolade، Infogrames و Microprose است. بسیاری از این عناوین بخشی از تاریخ آتاری هستند و طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بسیاری از این بازی‌ها در قالب‌های فیزیکی و دیجیتالی دوباره منتشر شوند و در برخی موارد حتی به کنسول‌های مدرن منتقل شوند.» آتاری همچنین نشان تجاری برندهای Accolade و GTI را به دست آورد. Accolade از سال 1984 تا 2000 یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی معتبر آمریکایی بود.

آتاری در حال آغاز تلاشی چند ساله برای تبدیل این شرکت به پشت یکی از نمادین ترین برندهای جهان است. بخش مهمی از این تلاش، رشد کسب و کار بازی های ویدیویی آتاری، استفاده از کاتالوگ گسترده مالکیت معنوی این شرکت برای انتشار بازی های کلاسیک و عرضه بازی های جدید و باکیفیت به بازار است. کتابخانه وسیع IP آتاری، طاقی است که از آن ایده‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای توسعه بازی‌ها استخراج می‌شود – تجسم دوباره کلاسیک‌های قدیمی، اختراع مجدد داستان‌ها و توسعه روایت‌های کاملاً جدید با الهام از بازی‌هایی که راه را برای یک صنعت کامل باز کرده‌اند.

درباره ATARI
آتاری یک شرکت سرگرمی تعاملی و یک برند نمادین در صنعت بازی است که از نسل ها و مخاطبان فراتر می رود. این شرکت برای سرگرمی های تعاملی بین پلتفرمی و محصولات دارای مجوز در سطح جهانی شناخته شده است. آتاری دارای و/یا مجموعه ای از بیش از 200 بازی منحصر به فرد و فرنچایز را مدیریت می کند، از جمله برندهای مشهور جهانی مانند Asteroids، Centipede، Missile Command، Pong و RollerCoaster Tycoon. آتاری دفاتری در نیویورک و پاریس دارد. از ما به صورت آنلاین در www.Atari.com دیدن کنید.





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

آتاری از دستیابی به بیش از 100 عنوان رایانه شخصی و کنسول در دهه های 1980 و 1990 خبر می دهد. این مجموعه شامل بازی هایی از فرنچایزهای محبوب Bubsy، Hardball و Demolition Racer است. آتاری – یکی از نمادین ترین برندهای مصرف کننده و تولید کننده سرگرمی های تعاملی در جهان – در 19 آوریل اعلام کرد که بیش از 100 عنوان رایانه شخصی و کنسول از دهه های 1980 و 1990 به دست آورده است. این مجموعه شامل بازی های برجسته از سری Bubsy، Hardball، Demolition Racer است. و همچنین سری های جنگ هوایی 1942: Pacific Air War، F-117A و F-14. آتاری به دنبال گسترش توزیع دیجیتال و فیزیکی عناوین کلاسیک، ایجاد بازی‌های جدید مبتنی بر IP و بررسی همکاری‌های تجاری و تجاری است.برای به روز ماندن از همه چیزهای آتاری و فرهنگ رترو پاپ، ما را در فیس بوک دنبال کنید. توییتراینستاگرام و یوتیوب، و در Discord رسمی به انجمن بپیوندید.

تحریریه Techpowerup