سیگیت ارسال هارد دیسک های HAMR با ظرفیت فوق العاده بالا را برای مشتری مرکز داده آغاز می کند

سیگیت اولین محموله راه حل های ذخیره سازی بسیار پیچیده را به یک مشتری ترجیحی (که در صنعت مرکز داده ابری معامله می کند) جشن می گیرد. این هارد دیسک‌های 30 ترابایتی بر اساس فناوری ضبط مغناطیسی با کمک گرما (HAMR) هستند – شرکت ذخیره‌سازی اطلاعات ایالات متحده در حال اجرای نسل بعدی خط Corvault خود با روش‌شناسی ضبط مغناطیسی حرارتی است. اولین محموله درایوهای مبتنی بر HAMR نمونه‌های نهایی صلاحیت خواهند بود، اما سیگیت انتظار دارد تجهیزات کاملاً تأیید شده – پس از اینکه مشتریان آزمایشی به این خط محصول جدید رونق دادند – در هفته‌های آینده درآمدزایی کند.

بر اساس رونوشت کنفرانس مالی اخیر Seagate، مدیر عامل شرکت دیو موزلی به کاهش کسب و کار و همچنین تسویه حساب حقوقی پرهزینه اشاره کرد، اما انتظار دارد که ثروت شرکت به دلیل پذیرش فناوری‌های ذخیره‌سازی تغییردهنده بازی توسط مشتری افزایش یابد: با نگاهی فراتر از این چرخه، ما در مورد فرصت‌های بلندمدت ارائه شده توسط رشد داده‌های سکولار و مرتبط بودن ذخیره‌سازی ظرفیت انبوه هیجان‌زده باقی می‌مانیم، زیرا برنامه‌های کاربردی جدید داده‌محور در حال ظهور هستند و بارهای کاری بیشتری به سمت ابر حرکت می‌کنند. نقشه، از جمله عرضه محصولات مبتنی بر HAMR در این سه ماهه، که معتقدیم ما را در یک موقعیت طولانی مدت استثنایی قرار می دهد. »

موزلی برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای فناوری ضبط مغناطیسی به کمک گرما ترسیم کرد، با درایوهای نسل دوم که قرار است اواخر سال 2023 منتشر شوند. مدیرعامل امید زیادی به خط تولید سیگیت کوروا در سال 2024 دارد – درآمد باید از نرخ بالاتر پذیرش افزایش یابد. سیستم‌های کاملاً بالغ: “هدف ما ظهور یک تجارت قوی‌تر و چابک‌تر است که بتواند به خوبی در همه محیط‌های تقاضا حرکت کند، با رشد سودآور ارتباط برقرار کند و شتاب رهبری فناوری خود را حفظ کند. برای این منظور، ما به طور مداوم HAMR مبتنی بر ابر خود را اجرا می‌کنیم. نقشه راه محصول برای حفظ مزیت قابل توجه زمان تا بازار. ما به خوبی برنامه های اعلام شده خود را دنبال می کنیم و به نقطه عطف کلیدی هفته گذشته ارسال واحدهای واجد شرایط اولیه به شریک راه اندازی ابری رسیدیم و انتظار داریم درآمد اولیه از پلتفرم های بزرگتر از 30 را شناسایی کنیم. ترابایت در این سه ماهه در چارچوب راه‌حل‌های سیستم Corvault ما، دهه‌های توسعه که ما را به تولید HAMR سوق داد، امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا ذخیره‌سازی ظرفیت انبوه بسیار مقرون‌به‌صرفه یک عامل رقابتی در دنیایی خواهد بود که داده‌ها به سرعت در حال رشد و رشد هستند. ارزش ما معتقدیم که HAMR مزیت هزینه قابل توجه و پایدار را بیش از سایر رسانه های ذخیره سازی، حتی با قیمت های فعلی بازار، بیشتر خواهد کرد. علاوه بر این، توانایی سیگیت برای پاسخگویی به این تقاضای فزاینده از طریق افزایش چگالی منطقه ای با افزایش ظرفیت از سه به چهار تا پنج ترابایت در هر درایو یا بیشتر، کارایی سرمایه بسیار بیشتری نسبت به فناوری PMR فعلی در طول زمان فراهم می کند. »



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران