The Last of Us Part 1 یک پچ بزرگ وعده داده شده نسخه 1.0.2.0 دریافت می کند


همانطور که قبلاً وعده داده بود، Naughty Dog روز گذشته پچ بزرگ خود را برای نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 منتشر کرد که بیش از 40 باگ را برطرف کرد و حتی برای رفع برخی از مشکلات بازی در Steam Deck زمان گذاشت. به گفته Naughty Dog، این به روز رسانی اصلاحاتی را برای عملکرد، تجربه کاربری، تصاویر بصری و موارد دیگر برطرف می کند. همچنین شامل اصلاحات خاص پلت فرم و سخت افزار است.

بزرگترین به روز رسانی کاهش استفاده کلی از CPU است، با جریان بافت به روز شده، که باید به طور قابل توجهی عملکرد بازی را بهبود بخشد. بازی همچنان از مقدار زیادی VRAM استفاده می کند، اما حداقل دقیقاً با همان استفاده از VRAM در رابط کاربری نمایش داده می شود. همچنین شامل یک اصلاح برای “تصادف تصادفی” است که بسیار آزاردهنده بوده است. متأسفانه، و همانطور که انتظار می‌رفت، این به‌روزرسانی شامل اصلاحی برای لرزش دوربین مربوط به کنترل‌های ماوس نمی‌شود، که باعث مشکلات غیرمنتظره می‌شد و باید برای یک وصله بعدی تحت فشار قرار می‌گرفت.

در اینجا پچ یادداشت های کامل The Last of Us Part 1 v1.0.2.0 از Naughty Dog آمده است:

  • خرابی را که ممکن بود هنگام جابجایی سریع بین تصاویر کوچک پوست کاراکترها رخ دهد، برطرف کرد
  • مشکلی که ممکن است در نسخه 1.0.1.6 هنگام بارگیری شیدرها در اولین شروع بازی رخ دهد، رفع شد.
  • یک خرابی شناخته شده را که به طور تصادفی در طول بازی رخ داده بود، برطرف کرد
  • جریان بافت به روز شده برای کاهش استفاده از CPU
  • مشکلی که در آن استیک های آنالوگ کنترلرهای DualSense و Xbox One پاسخ نمی دهند، برطرف شد
  • رفع مشکلی که در آن SFX اضافی در منوهای اصلی “Options” و درون بازی پخش می شد.
  • رفع مشکلی که در آن وضوح تنظیمات عمق میدان (گزینه‌ها > گرافیک > تنظیمات پس افکت‌ها > عمق میدان) بسته به تنظیمات مقیاس رندر (گزینه‌ها > صفحه نمایش > مقیاس وضوح > مقیاس رندر) تغییر می‌کرد.
  • رابط کاربری تنظیمات گرافیکی به‌روزرسانی شده (گزینه‌ها > گرافیک) برای نمایش دقیق استفاده از VRAM
  • رفع مشکلی که در آن تنظیمات کیفیت بافت محیطی (گزینه‌ها > گرافیک > تنظیمات بافت > کیفیت بافت محیط‌ها) استفاده صحیح از VRAM را نشان نمی‌داد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پنجره بازشو برای فعال کردن تشخیص پس از خرابی ظاهر نشد
  • مشکلی که در آن برخی از مصنوعات و بافت‌های پوست سلاح به درستی نمایش داده نمی‌شد، برطرف شد
  • مشکل عدم نمایش صحیح رابط کاربری آموزشی برطرف شد
  • رفع مشکلی که در آن پیمایش چرخ ماوس در منوها با گزینه‌های کشویی می‌توانست سریع‌تر از آنچه در نظر گرفته شده بود سرعت بگیرد.
  • افزایش بارگذاری فعال برای کاهش زمان بارگذاری هنگام پیشرفت گیم پلی
  • رفع مشکلی که در آن جهت دوربین ممکن است در موقعیت مکان نما پس از خروج از منوی مکث تغییر کند.
  • [Photo Mode] مشکلی که در آن دوربین در تب Lighting نمی چرخد ​​برطرف شد
  • [The Quarantine Zone] مشکلی که در آن شخصیت های بازیکن و دوستان ممکن بود در طول بازی ناگهان خیس به نظر برسند برطرف شد
  • [The Quarantine Zone, Left Behind] مشکلی که در آن نور و بافت می‌توانست در طول بازی سوسو بزند، برطرف شد
  • [The Outskirts] یک شکاف در هندسه قابل مشاهده در طول بازی رفع شد
  • [The Suburbs] مشکلی که در آن انیمیشن‌ها در حین بازی لود نمی‌شوند، برطرف شد
  • [The Suburbs] بازیابی افکت های شکستن شیشه و ماشین تکان دادن در سینماتیک تک تیرانداز درون بازی
  • [Tommy’s Dam] مشکلی که در آن انیمیشن‌های اسب در طول کات سین درون بازی بارگیری نمی‌شد، برطرف شد
  • [Bus Depot] مشکلی که در آن جلوه های آب در حین گیم پلی متلاطم به نظر می رسید، برطرف شد
  • [The Firefly Lab] یک مشکل LOD که در آن کلاه‌های NPC دشمن ممکن بود ناپدید شوند یا خراب به نظر برسند، برطرف شد

حساب مستقل را پشت سر گذاشت

  • رفع مشکلی که در آن به نظر می‌رسید شلیک‌های تپانچه آبی به رایلی می‌خورد اما هنگام استفاده از حرکت آهسته با غیرفعال کردن V-Sync ثبت نمی‌شد.
  • تعمیر تصادفی که ممکن بود هنگام دنبال کردن رایلی در اطراف مرکز خرید رخ دهد
  • سطح جزئیات در فروشگاه هالووین بهبود یافته است
  • مشکلی را که ممکن است هنگام راه‌اندازی مکالمه اختیاری در پوستر «Getaways مقرون‌به‌صرفه» رخ دهد، برطرف کرد.
  • مشکلی که در آن بافت عناصر روایی در کات سین بی کیفیت به نظر می رسید، برطرف شد
  • طرح کنترل ESDF به روز شده در مینی بازی آرکید برای استفاده از “G” به عنوان کلید alt برای مطابقت بهتر ورودی پانچ گیم پلی

دسترسی

  • مشکلی را که در آن ذره بین صفحه نمایش کار نمی کرد برطرف شد
  • مشکلی که در آن نماد جهت کمک ناوبری می‌توانست از مدل کاراکتر پخش‌کننده جدا شود، برطرف شد

محل

  • [ENGLISH, HUNGARIAN] زبان تنظیم‌شده برای اشاره به محرک‌های تطبیقی ​​و پد لمسی کنترل‌کننده DualSense استفاده می‌شود
  • [THAI, LATAM SPANISH, KOREAN] ترجمه های ثابت در منوها
  • [SWEDISH] اضافه شدن متن به گفتار از دست رفته در منوها
  • [SWEDISH] زبان ثابت در پنجره خراب

AMD

  • رفع مشکلی که در آن مقادیر پیش‌فرض نادرست تنظیمات گرافیکی روی پردازنده‌های گرافیکی سری AMD RX 5700 و RX 6600 اعمال شد.

پل بخار

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن ذخیره‌سازی PSO می‌توانست با تکمیل 50 درصد متوقف شود
  • رفع مشکلی که در آن وصل کردن یک کنترلر DualSense در حین تماشای کات سین از منوی Cutscenes می‌تواند بازیکن را مجبور به بازی کند.
  • رابط کاربری تنظیم شده برای نمایش کنترل‌های Steam Deck در منوی ذره‌بین صفحه
  • تنظیم موقعیت عناصر HUD سلاح و سلامت

نسخه فروشگاه Epic Games

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن “پسر خوب کیست؟” با وجود اینکه بازیکن شرایط لازم را داشت، دستاورد باز نشد
  • مشکلی که ممکن بود آسمان سیاه شود برطرف شد



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران