داکی کیبورد جدید One 3 Aura Edition را معرفی کرد

فلسفه طراحی انحصاری QUACK Mechanics
One 3 دارای توزیع وزن دقیق و قد پایین تر برای بهبود پایداری در سخت ترین لحظات است. نسبت وزن جلو به عقب آن به طور دقیق طراحی شده است تا صفحه کلید را در موقعیتی قرار دهد که برای بازی های پیشرفته و تایپ کردن ضروری است!

در وب سایت داکی می توانید درباره Ducky One 3 AURA Edition اطلاعات بیشتری کسب کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت بین‌المللی DuckyChannel، یک تولیدکننده پیشرو که به ارائه صفحه‌کلیدهای مکانیکی حرفه‌ای اختصاص دارد، نسخه‌های جدید Aura از سری مکانیکی تحسین‌شده One 3 ما را برای جشن اولین سالگرد خود منتشر می‌کند. با تغییرات جدید و هیجان انگیز سوئیچ و تغییرات زیبایی شناسی خیره کننده برای روشن کردن زیبایی یک تنظیمات.

داکی همچنان به ارائه سوئیچ های RGB Cherry قابل اعتماد از سوئیچ های آبی، قهوه ای، اسپید نقره ای و قرمز و غیره ادامه می دهد. نیاز شما

طراحی ثابت شده Ducky “Quack Mechanics” در این نسخه‌های جدید خیره‌کننده سری One 3 ادامه دارد. به لطف طیف رنگی غنی 16.7 میلیون LED RGB ما از فضای فوق‌العاده Aurora در خانه لذت ببرید!

Ducky One 3 AURA با طراحی منحصر به فرد QUACK Mechanics:

  • درپوش کلیدهای AC شفاف: کلیدهای مقاوم در برابر لکه با سطح مات برای مقابله با هر چالشی.
  • ساخت و ساز بهینه: برای توزیع کامل وزن و مرکز ثقل برای بهبود پایداری و دقت طراحی شده است.
  • آکوستیک معتبر: صدای ناخواسته را کاهش دهید، خود را در آکوستیک خام سوئیچ های معتبر غوطه ور کنید.
  • بهینه شده برای تعادل: تثبیت کننده های نازک تر برای تجربه تایپ استثنایی که در آن کاربر و صفحه کلید یکی می شوند.

از میان سوئیچ جعبه ژله ای Kailh، سوئیچ کانگورو کودک Gateron و چندین سوئیچ Cherry انتخاب کنید.

سری Ducky One 3 AURA از کابل USB نوع C قابل جدا شدن، جابجایی کلید N و مجموعه ای از سوئیچ ها برای انتخاب استفاده می کند. یکی از نکات برجسته سوئیچ کاملا شفاف Kailh Jelly Box است. ساختار سوئیچ منحصر به فرد برای اطمینان از محافظت در برابر گرد و غبار و احساس سوئیچینگ خطی صاف. از سوی دیگر، سوئیچ کانگورو کودک گاترون اولین بار است که داکی یک سوئیچ لمسی ارائه می دهد که افت لامسه بیشتری را برای احساس واضح تایپ ارائه می دهد.