قیمت و خرید انواع دی وی دی رایتر درایو نوری اکسترنال با کیفیت عالی و قیمت مناسب بروزکالا | techpowerup

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین مشاهده و خرید کنید وهمچنین خیلی سریع تحویل بگیرید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید. در داخل این محفظه برای تمیز کردن از دو نوع مایع می توانید استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از اسپری کنتاکت شور استفاده کنید اما به جای آن می توانید از الکل نیز برای پاک سازی کمک بگیرد و مشکلی پیش نخواهد آمد .

شرکت پی سی بلد یکی از مراکزی است که با سابقه سال‌ها کار و تجربه تعمیر برندهای مختلف «مثل DELL، ASUS، HP و…» می‌تواند به صورت تضمینی خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. مواردی که ذکر شد تنها بخش کوچکی از مواردی است که باید توسط تعمیرکار بررسی و برطرف شود. از این جهت می‌توان به اهمیت نقش یک مرکز خوب برای تعمیر دی وی دی رایتر لپ‌تاپ یا کامپیوتر پی برد. مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. از این درایو می توانید برای خواندن و نوشتن اطلاعات از دیسک های سی دی و دی وی دی بهره گیرید.

محافظ هوشمند هادرون مدل P102

سرعت ۱X برای سی دی و دی وی دی هم تفاوت دارد و در هرکدام تعریف خاص خود را دارد برای فهم بهتر این موضوع بد نیست نگاهی به جدول زیر بیندازید تا میزان سرعت ها و معیار های آن را بهتر درک کنید. اما نوع نرم افزاری آن بیشتر مربوط به ویندوز و درایور ها است که با آپدیت مشکل بیشتر اوقات رفع یمی شود برای آپدیت می توانیداز بخش تنظیمات به قسمت آپدیت ها و امنیت (Update & Security) و سپس به Check for Update بروید . برای اینکار لازم است انتهای دی وی دی رایتر را با خط کش اندازه بگیرید. در برخی مدل‌های خاص لپ تاپ، مثل DELL E6400، SONY VGN Z و SONY VPC S حتماً باید DVD درایو مخصوص دستگاه را تهیه نمایید. نوع اتصال؛ در زمان خرید درایور لپ تاپ، حتماً توجه داشته باشید که اتصال این قطعه با مادربرد شما از نوع SATA است یا IDE.

بورل، روسیه را به دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی درباره جنگ اوکراین متهم کرد

این دستگاه در اصل همان سی دی رام یا سی دی رایتر است که به راحتی بر روی هر رایانه نصب می‌گردد. درایو نوری اکسترنالeBAU108توانایی پشتیبانی ازهمه‌ی فرمت‌هایCD و DVD را دارد. این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد. نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد.

  • این بخش شامل بخش‌های ورود و خروج دی وی دی و بخش های متحرک اپتیک است.
  • اگر درایو DVD شما در Device Manager نشان داده نشود ، ممکن است کابل آن شل شده باشد.
  • تمامی این اجزا، در مدل های مختلف این دستگاه وجود داشته و کارایی یکسانی دارند.
  • به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت.
  • همچنین فروشگاه ایساتیس کامپیوتر دارای نماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن بوده و با اطمینان کامل می توانید خرید خود را انجام دهید با افتخار در خدمت شما هستیم.

اما در برخی مواقع که مجله خبری سخت افزار کامپیوتر از نرم افزارهای کم سرعتی چون فتوشاپ یا مدیا پلیر دریافت می شوند روند رایت با مشکل مواجه شده و شما پیغام buffer underrun و یا buffer underflow را دریافت خواهید نمود. برای رفع مشکلاتی این چنین کمپانی های سازنده دی وی دی رایتر ها و همچنین شرکت های طراحی نرم افزار های رایت DVD مثل NERO برای مدتی لیزر دستگاه را متوقف می نمایند تا بافر مجددا از اطلاعات ارسالی پر گردد و آن گاه ادامه روند رایت از سر گرفته خواهد شد. بنابراین برای رفع این مشکل یک حافظه ثانیوه در محلی بین CPU و هارد یا رایتر قرار داده می شود این که حافظه ثانویه بافر نام دارد. وظیفه بافر ذخیر اطلاعات ارسال شده از سوی CPU به منظور استفاده قطعاتی چون هارد و رایتر می باشد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup