Bandai Namco از Synduality، یک تیرانداز علمی تخیلی کاملاً جدید، رونمایی کرد

در این بازی، بازیکنان وارد کفش Drifters می‌شوند، افرادی که با جمع‌آوری کریستال‌های AO، منبع کمیاب موجود در زمین، امرار معاش می‌کنند. در این تلاش، آنها باید با موجودات زنومورف معروف به اندرز روبرو شوند و می توانند روی Magus، شرکای هوش مصنوعی خود حساب کنند تا آنها را در طول سفر راهنمایی کند، در نبردها به آنها کمک کند و دستورالعمل ها، سرنخ ها و هشدارها را به آنها ارائه دهد. در تمام این مدت، آنها پیوند بین بازیکن و هوش مصنوعی را توسعه و تقویت خواهند کرد. بازی و مبارزه در SYNDUALITY در اطراف Cradle Coffins متمرکز است، وسایل نقلیه تسلیحاتی که بازیکنان در سطح آنها پرسه می زنند و می توانند کاملاً از ظاهر تا بارگیری سلاح، متناسب با سبک بازی خود آن را شخصی سازی کنند. SYNDUALITY همچنین دارای یک حالت چند نفره خواهد بود و سایر Drifters به ​​بازیکنان ملحق می شوند. به آنها در مأموریت هایشان کمک کنید یا علیه آنها بچرخید، مانع پیشرفت آنها شوید یا برای غارت منابع ارزشمند آنها بجنگید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Bandai Namco Europe SAS، ناشر و توسعه‌دهنده پیشرو بازی‌های ویدیویی، امروز SYNDUALITY را معرفی کرد، یک بازی جدید که بخشی از یک فرنچایز علمی تخیلی تران‌مدیا است که به تازگی توسط استودیو Game Studio توسعه یافته است. SYNDUALITY یک تیرانداز علمی-تخیلی است که در یک دنیای آینده‌نگر دیستوپیایی اتفاق می‌افتد که در آن انسان‌ها و هوش مصنوعی باید در کنار هم زندگی کنند و برای زنده ماندن با هم همکاری کنند. این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.داستان SYNDUALITY در سال 2222 اتفاق می‌افتد، سال‌ها پس از یک باران سمی مرموز به نام “اشک‌های ماه نو” که بیشتر بشریت را از بین برد و موجودات انحرافی را تولید کرد که اکنون جمعیت را شکار می‌کنند. در میان این فاجعه، انسان ها مجبور می شوند یک پناهگاه زیرزمینی به نام آماسیا بسازند، جایی که انواع هوش مصنوعی به نام Magus را کشف کرده و شروع به همکاری می کنند.

Yosuke Futami، تهیه کننده Bandai Namco Entertainment Inc گفت: “SYNDUALITY پروژه ای است که ما نمی توانیم منتظر باشیم تا بازیکنان به آن دست پیدا کنند.” ما با طراحان مشهوری مانند Neco برای طراحی شخصیت و Ippei Gyoubu برای طراحی مکانیکی کار کردیم. به همراه تیم در استودیوی بازی، یک شوتر سرگرم‌کننده با گیم‌پلی هسته‌ای قوی و تمرکز منحصر به فرد بر رابطه بین هوش مصنوعی و انسان توسعه می‌دهند، جایی که پیوندی که بین بازیکنان و Magus ایجاد می‌شود، بر بازی و داستان تأثیر می‌گذارد.»