کانن چاپگر عکس فشرده SELPHY CP1500 را راه اندازی کرد

چاپگر عکس Canon SELPHY CP1500 با طراحی شیک و جمع و جور، به اندازه کافی کوچک است که در یک جیب یا کیف کوچک قرار می گیرد و می توان آن را در حین حرکت، چه از آداپتور برق متناوب همراه یا باتری اختیاری (فروش جداگانه) استفاده کنید. بطور جداگانه). با این حال، اندازه کوچک آن باعث کوتاهی ویژگی های CP1500 نمی شود. اندازه استاندارد چاپ چاپگر یک کارت پستال 4 اینچ در 6 اینچ است – تقریباً در 41 ثانیه چاپ می شود. با خرید کاست اختیاری (فروش جداگانه)، می‌تواند کارت‌های (2.1 x 3.4 اینچ) و برچسب‌های مربعی (2.1 x 2.1 اینچ) را چاپ کند. به لطف پوشش محافظ، CP1500 عکس‌های بادوامی ایجاد می‌کند که می‌توانند بیش از 100 سال در برابر سایش و پارگی در یک آلبوم نگهداری شوند. کسانی که به دنبال سرگرمی بیشتر هستند می‌توانند عکس‌های خود را با انواع حاشیه‌ها، متن و پوشش‌های الگو، مانند قلب‌های اطراف خانواده یا چاپ پنجه برای دوستان چهارپای خود، شخصی‌سازی کنند. امکانات خلاقانه بی پایان هستند – مشتریان می توانند از این عکس ها برای صنایع دستی، ژورنال، دکوراسیون یا برای پروژه های مدرسه مانند درختان خانوادگی استفاده کنند.

عکس ها در یک نگاه

چاپگر عکس فشرده SELPHY CP1500 دارای اتصالات متنوعی است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از برنامه Canon PRINT Inkjet/SELPHY به صورت بی سیم به تلفن هوشمند سازگار متصل شوند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از برنامه SELPHY Photo Layout برای تبدیل یک URL به یک کد QR که می‌تواند روی عکس چاپ شود، استفاده کنند – هدایت به صفحات رسانه‌های اجتماعی یا مکان‌های عکس روی نقشه.

Scrapbookers و والدین خوشحال می شوند که Canon USA، شرکت پیشرو در راه حل های تصویربرداری دیجیتال، امروز چاپگر عکس فشرده SELPHY CP1500 را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به خط چاپگرهای SELPHY معرفی کرد. چاپ‌هایی با ماندگاری طولانی، ماندگاری و کیفیت بالا در کمتر از یک دقیقه ارائه دهید، به دوستان و خانواده یادگاری‌های فیزیکی و یادگاری‌هایی بدهید که می‌توان آن‌ها را برای دهه‌ها به اشتراک گذاشت و از آنها لذت برد (در صورت ذخیره در آلبوم) هرگز به این آسانی نبوده است.

مشخصات محصول خاص برای چاپگر عکس فشرده SELPHY CP1500 عبارتند از:

  • تکنولوژی Dye-Sub
  • اندازه های کاغذ را می پذیرد: کارت پستال (4.0 اینچ در 6.0 اینچ) و با خرید نوار کاست اختیاری (فروش جداگانه)، اندازه کارت (2.1 اینچ در 3.4 اینچ) و برچسب مربع (2.1 اینچ در 2.1 اینچ)
  • صفحه نمایش LCD بزرگ (3.5 اینچ) در مقایسه با چاپگر CP1300
  • پالتو طرح دار (ستاره، قلب، گل و غیره)

قیمت گذاری

چاپگر عکس فشرده Canon SELPHY CP1500 در اکتبر 2022 با قیمت تقریبی 139.99 دلار در دسترس خواهد بود و در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران