AMD از پردازنده های سری C Ryzen 7020 برای کروم بوک های خانگی و تجاری رونمایی کرد

امروز، AMD سری جدید پردازنده های AMD Ryzen و Athlon 7020 C-Series را معرفی کرد که عملکرد و فناوری مدرن را برای کروم بوک های روزمره به ارمغان می آورد. این پردازنده ها با سرعت 4.3 گیگاهرتز، حداکثر چهار هسته و هشت رشته بر اساس معماری اثبات شده “Zen 2” و گرافیک یکپارچه قدرتمند AMD RDNA 2، برای ارائه عملکرد سریع و پاسخگو برای بهره وری مدرن، ویدئو کنفرانس و یادگیری طراحی شده اند. برنامه ها و برنامه های پخش جریانی

یونیس چو، مدیر بازاریابی کسب و کار جهانی ایسوس گفت: تیم ما در ایسوس مشتاقانه منتظر عرضه لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های سری C Ryzen 7020 در ماه‌های آینده است. ما از راه‌اندازی ASUS Chromebook CM34 Flip هیجان زده‌ایم که تعادل کاملی از عملکرد، بهره‌وری و قابلیت اطمینان را برای پاسخگویی به نیازهای تقاضای مصرف‌کنندگان و حرفه‌ای‌های روزمره ارائه می‌دهد.»



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

پردازنده‌های سری C AMD Ryzen و Athlon 7020 که بر اساس فناوری پیشرفته 6 نانومتری ساخته شده‌اند، راندمان انرژی بسیار خوبی را با حداکثر 19.5 ساعت عمر باتری مورد انتظار در پردازنده‌های Athlon Silver 7120C و حداکثر عمر باتری تا 17 ساعت برای پردازنده‌های Ryzen 3 7320C فراهم می‌کنند، بنابراین کاربران Chromebook می تواند به صورت آفلاین مرور کند، کار کند و یاد بگیرد. پردازنده‌های AMD Ryzen و Athlon 7020 C-Series برای بهره‌وری و بارهای کاری چندوظیفه‌ای مشترک برای آموزش و بارهای کاری خط مقدم طراحی شده‌اند تا عملکرد سریع‌تر و طولانی‌تری نسبت به پردازنده‌های ChromeOS قبلی داشته باشند.

جیسون بانتا، معاون و مدیر کل، مشتری OEM، AMD گفت: «پردازنده‌های سری C Ryzen 7020 ما همچنان به تعریف مجدد عملکرد برای کروم‌بوک‌های روزمره ادامه می‌دهند. چه دانش‌آموزی باشید که از برنامه‌های یادگیری استفاده می‌کند یا حرفه‌ای باشید که برای بهره‌وری به یک راه‌حل محاسباتی کارآمد نیاز دارید، می‌توانید انتظار عملکرد بی‌نظیر و عمر باتری عالی را داشته باشید که تجربه‌ای همه‌جانبه را ارائه می‌دهد. شفاف.»

ظرفیت و اتصال مدرن
پردازنده های سری C AMD Ryzen و Athlon 7020 حداکثر چهار هسته با کارایی بالا، هشت رشته و حداکثر 4.3 گیگاهرتز را ارائه می دهند. پردازنده AMD Ryzen 3 7320C 1.6 برابر متوسط ​​عملکرد بالاتری را در بارهای کاری آزمایش شده نسبت به کروم بوک های نسل قبلی که از پردازنده اصلی Ryzen پشتیبانی می کردند، ارائه می دهد و با عمر باتری تا 3.5 ساعت بیشتر، 15 درصد مزیت عملکرد را نسبت به رقبا ارائه می دهد. در همین حال، پردازنده AMD Athlon Silver 7120C عملکرد متوسط ​​1.8 برابر را نسبت به یک دستگاه رقیب مبتنی بر ARM افزایش می دهد. ویژگی‌های مدرن و اتصال شامل حافظه پرسرعت LPDDR5 و سازگاری با آخرین فناوری‌های بی‌سیم مانند Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2.8 گرافیک مجتمع AMD Radeon 610M نیز از سه نمایشگر خارجی 4K برای پخش جریانی با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود سیستم‌های کروم بوک مجهز به پردازنده‌های Ryzen و Athlon 7020 سری C از شرکای OEM جهانی، از جمله ASUS و Dell، از سه ماهه دوم سال 2023 در دسترس باشند.

جان سولومون، معاون و مدیر کل ChromeOS در گوگل گفت: «ما از ترکیب قدرت خام و کارایی که AMD برای انواع کروم‌بوک‌ها آورده است، تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم. ما خوشحالیم که پردازنده‌های سری C AMD 7020 این رکورد عالی را ادامه می‌دهند. از آنجایی که تعداد برنامه‌ها، ویژگی‌های جدید و سخت‌افزار در ChromeOS همچنان در حال رشد است، ما به تراشه‌های AMD اعتماد می‌کنیم تا کاربران خود را روان و قابل اعتماد ارائه دهیم. در حالی که از داده ها و حریم خصوصی آنها محافظت می کند.”

تحریریه Techpowerup