Intel NUC 13 Extreme استاندارد جدیدی را برای عملکرد بازی های کامپیوتری کوچک تعیین می کند

NUC 13 Extreme شامل تمام ویژگی های اضافی و اتصالات مورد نیاز گیمرها است، از جمله:

  • پشتیبانی از SODIMM های دو کاناله DDR5-5600MHz تا ظرفیت 64 گیگابایت.
  • پشتیبانی از کارت‌های گرافیک جدید PCIe Gen5 x16 با سه اسلات ۱۲ اینچی.
  • پشتیبانی از حداکثر سه درایو SSD PCIe Gen 4 NVMe (M.2 2280).
  • اینتل 2.5 GbE (i226-V) / 10 GbE (AQC113) LAN.
  • Intel Killer WiFi 6E.
  • دو پورت Thunderbolt 4.
  • شش پورت USB 3.2 Gen2 عقب.

انتظار می رود Intel NUC 13 Extreme برای اولین بار در چین با عرضه برای مخاطبان گسترده تر در سه ماهه چهارم سال 2022 و با عرضه بیشتر تا اوایل سال 2023 در دسترس قرار گیرد. قیمت کیت Intel NUC 13 Extreme از 1179 تا 1549 دلار متغیر است. و 760 تا 1100 دلار برای عنصر Intel NUC 13 Extreme Compute بسته به پیکربندی، و به کاربران این امکان را می دهد که حافظه، ذخیره سازی و سیستم عامل خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ماژولار Intel NUC 13 Extreme با پردازنده دسکتاپ Core i9 نسل سیزدهم اینتل با هشت هسته عملکردی (P-core) و 16 هسته کارآمد (E-core)، 32 رشته و حداکثر تا با 5.8 باورنکردنی به سرعت باورنکردنی دست می یابد. گیگاهرتز حداکثر فرکانس توربو

امروز، اینتل کیت جدید Intel NUC 13 Extreme Kit (با نام رمز Raptor Canyon) و Intel NUC 13 Extreme Compute Element را منتشر کرد که با هم ترکیب می شوند تا قدرتمندترین NUC اینتل را ایجاد کنند. NUC 13 Extreme شامل پردازنده‌های دسکتاپ نسل سیزدهم اینتل Core و فضایی برای کارت‌های گرافیکی جدید 12 اینچی با سه شیار است تا عملکرد بیشتری را برای گیمرهای مشتاق و سازندگان محتوا باز کند.

“امسال دهمین سالگرد خط چشمگیر ما از محصولات NUC اینتل است، و Intel NUC 13 Extreme (با نام رمز Raptor Canyon) نشان دهنده بسیار خوبی از پیشرفت ما است. اولین NUC ما یک پیشرفت در کوچک سازی ” را نشان داد. یک رایانه رومیزی کوچک در یک رایانه بسیار جمع و جور. در حالی که بسیار بزرگتر از کوچکترین مینی رایانه ما است، آخرین Intel NUC 13 Extreme نوار جدیدی را برای نحوه بسته بندی عملکرد عالی بازی در فرم فاکتوری که 70 درصد کوچکتر از برج بازی معمولی 50 لیتری. در کنار عملکرد حماسی که از یک محصول Intel NUC انتظار دارید، ما همچنین کیفیت محصول استثنایی و تراکم ویژگی ها را در یک طراحی کاملا ماژولار و قابل تنظیم ارائه می دهیم.” گروه.

Intel NUC 13 Extreme طراحی حرارتی بهینه شده را با عملکرد فوق العاده و ویژگی هایی که قبلاً دیده نشده است ترکیب می کند. شاسی بازطراحی شده جریان هوا را برای کاهش نویز و گاز در حین بازی های شدید و بارهای کاری سنگین بهینه می کند و در عین حال ردپای فشرده NUC را حفظ می کند.تحریریه Techpowerup