هدست VR جدید ایول به گونه ای طراحی شده است که در صورت کشته شدن در بازی، کاربر IRL را از بین ببرد

مرگ و میر جایگزین وفاداری بصری و فوتورئالیسم (یا دیگر اشکال رئالیسم حسی) می شود. به عنوان قوی ترین محرک شما این بازی را انجام می دهید که زندگی شما به آن بستگی دارد، که به معنای واقعی کلمه انجام می دهد. شما در یک MMO هستید که با یک انسان دیگر در یک بازی PvP بدون وقفه بازی می کنید، جایی که نتیجه باخت در دوئل از دست دادن ذهن شما در زندگی واقعی است. اما اول، خبر خوب: چیز نفرین شده در تولید انبوه نیست، و در حالی که FDA ایالات متحده برخی از انواع لوازم جانبی بازی دردناک را تایید کرده است، کشتن کاربر را تایید نکرده است. این محصول باید از یک سری موانع سیاسی، قانونی، قانونی و فلسفی عبور کند تا به عنوان چیزی که می‌توانید بخرید به بازار عرضه شود. لطفا این کار را نکنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

یکی از بنیانگذاران Oculus Palmer Luckey یک هدست واقعیت مجازی جدید طراحی کرده است که لایه نهایی واقع گرایی را به مرگ و میر واقعیت مجازی اضافه می کند. این هدست جدید که تصور می‌شود به داستان‌های سایبرپانک دیستوپیایی منتهی می‌شود، این هدست جدید این توانایی را دارد که در صورت کشته شدن در بازی کاربر خود را به معنای واقعی کلمه بکشد. طراحی آن شامل یک Oculus Quest Pro با بارهای انفجاری متصل به پیشانی است که زمانی که هدست یک هدف خاص دریافت می‌کند، فعال می‌شود. الگوی چشمک های قرمز رنگ از صفحه نمایش بازی به سمت گیرنده عکس (معمولاً صفحه “بازی تمام شده”). در حال حاضر یک مفهوم بازی برای این طراحی شده است.