Basemark اولین معیار دستگاه تلفن همراه جهان را با سایه‌زنی با نرخ متغیر راه‌اندازی کرد

تفاوت در عملکرد گرافیکی بین رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه در حال کاهش است زیرا مصرف کنندگان گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه با عملکرد گرافیکی برتر را می خواهند. بنابراین، پردازنده های گرافیکی مورد استفاده در دستگاه های قابل حمل به سرعت در حال تغییر هستند. این امر اهمیت معیارهای جدید عملکرد گرافیکی را افزایش می دهد که به درستی آخرین دستگاه ها را آزمایش می کنند. معیارهای مربوطه به مصرف کنندگان درک دقیقی از عملکرد گرافیکی می دهد که یک نقطه فروش عمده است.

برنامه‌های محک طراحی‌شده حرفه‌ای، مانند GPUScore: The Expedition، نیاز خاصی را در سراسر جهان برآورده می‌کنند. آنها برای ارائه تجزیه و تحلیل عملکرد قابل اعتماد، تکرارپذیر و قابل مقایسه طراحی شده‌اند. با استفاده از برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی، مانند بازی‌ها، از آنجایی که معمولاً شامل مسیرهای کد بهینه‌سازی شده برای پردازنده‌های گرافیکی خاص می‌شوند، برای مثال ممکن است از الگوریتم‌های محاسبه سایه متفاوت برای پردازنده‌های گرافیکی از تولیدکنندگان مختلف استفاده کنند که مقایسه منصفانه عملکرد غیرممکن است، زیرا پردازنده‌های گرافیکی مختلف در واقع چیزهای مختلفی را اجرا می‌کنند، که اغلب منجر به رندر متفاوت می‌شود. و کیفیت تصویر. در Basemark، ما به بازبینان مستقل توصیه می‌کنیم از مجموعه‌ای از معیارها استفاده کنند، از برنامه‌های واقعی تا معیارهای حرفه‌ای مانند GPUScore – The Expedition” – Tero Sarkki nen، بنیانگذار و مدیر عامل Basemark در دسترس بودن
Expedition برای دانلود از App Store و Google Play Store برای مصرف کنندگان در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Basemark یک توسعه دهنده پیشرو در معیارهای GPU است. Basemark به دنبال تکرار یک محیط آزمایشگاهی است تا به رسانه ها کمک کند تست کیفیت بی طرفانه انجام دهند و سازندگان سخت افزار تجهیزات جانبی گرافیکی با کیفیت بالا را با عملکرد The Expedition به عنوان یک ابزار تضمین کیفیت توسعه دهند. در همان زمان، The Expedition به عنوان یک ابزار تضمین کیفیت برای مشتریانی که به دنبال گوشی‌های هوشمند با بهترین عملکرد گرافیکی هستند، عمل می‌کند.

Basemark امروز دومین بنچمارک گرافیکی GPUScore خود را با نام The Expedition معرفی کرد. هدف این اکسپدیشن گوشی‌های هوشمند پیشرفته و سایر دستگاه‌های تلفن همراه دارای اندروید یا iOS است. از جدیدترین فناوری‌های GPU موبایل، مانند سایه‌زنی نرخ متغیر در دستگاه‌های سازگار استفاده می‌کند. در مورد APIهای گرافیکی، The Expedition از Vulkan و Metal پشتیبانی می کند. Expedition از پیشرفته ترین الگوریتم های رندر مشابه جدیدترین بازی های موبایل استفاده می کند. هر اجرای GPUScore: Expedition بدون در نظر گرفتن سخت افزار و سیستم عامل، دقیقاً همان محتوا را اجرا می کند. این ترکیب باعث می شود که نتایج آزمون واقعاً با دقت و قابلیت اطمینان بالا قابل مقایسه باشد.

GPUScore Basemark: Expedition با همکاری رهبران صنعت که اعضای برنامه توسعه دهندگان معیار Basemark هستند، مانند Samsung، Nvidia، MediaTek، Imagination، Broadcom، ARM، و Qualcomm توسعه یافته است. همکاری نزدیک با رهبران صنعت، کیفیت معیار، اندازه‌گیری صحیح عملکرد و استفاده از آخرین فناوری‌ها در صنعت گرافیک را تضمین می‌کند.

تحریریه Techpowerup