تیم LattePanda و شرکای جهانی به طور مشترک LattePanda 3 Delta – کامپیوتر تک بردی سریع و جیبی را راه اندازی کردند.

انتقال سریعتر از همیشه
LattePanda 3 Delta از Wi-Fi 6 استفاده می کند که سرعت انتقال آن تا 2.4 گیگابیت بر ثانیه، 2.7 برابر سریعتر از Wi-Fi 5 است. همچنین به پورت USB 3.2 gen2 x1 مجهز شده است که پهنای باند فوق العاده بالایی دارد و تا 10 را ارائه می دهد. گیگابیت بر ثانیه، دو برابر سریعتر از USB3.2 gen1 x1 (که قبلا USB3.0 بود). علاوه بر این، LattePanda 3 Delta دارای یک پورت اترنت گیگابیتی است که می تواند به اینترنت پرسرعت متصل شود.

حافظه سریعتر و ذخیره سازی بیشتر برای خلاقیت فراوان
LattePanda 3 Delta از رم LPDDR4 با فرکانس بالا 2933 مگاهرتز، تا 8 گیگابایت، 2 برابر بزرگتر از نسل قبلی، برای عملکرد فوق العاده سریع و روان استفاده می کند. فضای ذخیره سازی – تا 64 گیگابایت – برای نصب نرم افزار و داده های بیشتر بدون ذخیره سازی خارجی دو برابر شده است.

سازگاری با ویندوز و لینوکس
LattePanda 3 Delta با سیستم عامل های ویندوز 10 و لینوکس سازگار است. لازم به ذکر است که ویندوز 11 می تواند بر روی LattePanda 3 Delta نیز اجرا شود.

نگهبان و روشن شدن خودکار عملکرد بدون مراقبت را با سهولت انجام می دهد.

فن خنک کننده جدید خنک کننده بهتر را تضمین می کند و بهترین عملکرد را حفظ می کند.

تا 42 رابط قابل ارتقا هک پذیری واقعی و گیم پلی غنی را تضمین می کند.

صفحه نمایش لمسی 12.5 اینچی 4K IPS سفارشی دارای وضوح فوق العاده بالای 3840 x 2160 پیکسل و عملکرد HDR و همچنین دو پورت USB Type-C و یک پورت mini HDMI.

ویژگی ها و مشخصات اصلی:

  • پردازنده: Intel Celeron N5105 @ 2.0 ~ 2.9 گیگاهرتز، 4 هسته و 4 مگابایت کش
  • 8 گیگابایت رم 2933 مگاهرتز LPDDR4
  • 64 گیگابایت eMMC
  • کلید M.2 M (پشتیبانی از NVMe SSD)، کلید M.2 B (پشتیبانی از ماژول SATA SSD، 4G و 5G)
  • وای فای 6 با سرعت 2.4 گیگابیت بر ثانیه
  • بلوتوث 5.2
  • پردازنده مشترک: آردوینو لئوناردو
  • 2 x USB 3.2 Gen1
  • USB 3.2 Gen2
  • USB Type-C
  • USB 2.0 (هدر پین)
  • HDMI 2.0b، DisplayPort 1.4 از طریق USB-C، eDP
  • ابعاد: 125mm x 78mm x 16mm
  • سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوز 11 و لینوکس

LattePanda 3 Delta که به‌عنوان باریک‌ترین رایانه تک‌برد جهان طراحی شده است، نه تنها ابزار توسعه بهینه برای توسعه‌دهندگان خلاق، افراد با استعداد و مشتاق است، بلکه برای IoT Edge، روباتیک، هوشمند کارخانه، اتوماسیون خانگی، دستگاه‌های پوشیدنی و هوش مصنوعی نیز مناسب است. محل.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تیم LattePanda باریک‌ترین رایانه دستی قابل هک جهان – LattePanda 3 Delta را با توزیع‌کنندگان قطعات الکترونیکی جهانی راه‌اندازی کرد. این همکاری تضمین می کند که انتخاب محصول برای LattePanda 3 Delta از طریق انتخاب آنلاین سریع و آسان از طریق توزیع کننده جهانی قطعات الکترونیکی و وب سایت LattePanda به مشتریان منتقل می شود.

“تیم LattePanda بسیار مفتخر است که برای این راه اندازی مشترک با توزیع کنندگان قطعات الکترونیکی جهانی همکاری می کند. این پیام هیجان انگیز را به مشتریان ما ارسال می کند که آنها می توانند به سرعت و به راحتی به LattePanda 3 Delta با کارایی بالا و قابل هک در هر کجای جهان دسترسی پیدا کنند. سندی ژانگ، مدیر ارشد مالی تیم LattePanda گفت: همکاری سطوح بالاتری از خدمات مشتری را تضمین خواهد کرد.

LattePanda 3 Delta آماده است تا عصر جدیدی از محاسبات را تعریف کند و خلاقیت بزرگی را برای علاقه مندان به فناوری و نوآوری های صنعت ایجاد کند. با ارتقاء از Celeron N4100 LattePanda Delta به پردازنده Celeron N5105 نسل یازدهم اینتل با فرکانس انفجاری تا 2.9 گیگاهرتز، عملکرد قابل توجهی را افزایش می دهد و تقریباً همان پین اوت و چیدمان نسخه را حفظ می کند تا امکان انتقال آسان سیستم را فراهم کند. یا با تعویض ارتقا دهید. در مقایسه با نسخه قبلی خود، CPU LattePanda 3 Delta تا 2 برابر سریع‌تر شتاب می‌دهد در حالی که GPU تا 3 برابر سریع‌تر برای پشتیبانی از استفاده‌هایی مانند پخش ویدیوی 4K HDR و پخش ویدیو، اجرای بازی‌های سنگین، شتاب می‌گیرد.

تحریریه Techpowerup