سیگیت بارهای کاری در مقیاس بزرگ را با درایوهای SSD جدید Nytro Enterprise بهینه شده برای کاهش کل هزینه مالکیت کنترل می کند.

برای کمک به اطمینان از یکپارچگی داده ها و کمک به جلوگیری از از دست رفتن داده ها در صورت قطع برق غیرمنتظره، درایوهای سری Nytro 5050 شامل حفاظت از داده های کاهش برق، امنیت SED TCG و گارانتی 5 ساله محدود می شوند. سازگار با لینوکس و سیستم عامل مایکروسافت، درایوها همچنین دارای حفاظت سرتاسر داده و کدهای بررسی برابری کم چگالی برای قابلیت اطمینان سازمانی و محافظت از داده ها در برابر فساد ناشناخته و غیرارادی هستند. سری Nytro 5050 شامل یک رابط مدیریت NVMe، مدیریت باند جانبی SMBus و مدیریت زندگی برای نظارت و مدیریت شفاف دیسک بدون سنگین کردن سیستم عامل است.

امروز، Seagate Technology Holdings plc (NASDAQ: STX)، یک رهبر جهانی در راه‌حل‌های زیرساخت ذخیره‌سازی انبوه داده، دو مورد اضافه شدن به مجموعه Nytro خود، Nytro 5550 SSD و Nytro 5350 SSD را اعلام کرد. این محصولات جدید که با فناوری Phison برای افزایش عملکرد، کارایی و تراکم ذخیره سازی در مراکز داده طراحی شده اند، شامل سری SSD Seagate Nytro 5050 NVMe هستند. طراحی شده برای ارائه محاسبات بیشتر با مصرف انرژی کمتر، راه حل مقرون به صرفه ای ارائه می کنند که گلوگاه ها را از بین می برد، کیفیت خدمات (QoS) را بهبود می بخشد و بالاترین سطح یکپارچگی و امنیت داده را برای برنامه های کاربردی حرفه ای فراهم می کند.

هر دو در این ماه در دسترس هستند، Seagate Nytro 5350 و Nytro 5550 NVMe SSD با مجموعه کاملی از ویژگی های سازمانی برای حفظ استراتژی کسب و کار شما برای آینده آماده مرکز داده هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Nytro 5350 PCIe Gen4 NVMe SSD توان خواندن آخرین SAS SAS را دو برابر می کند و به بیش از ده برابر پهنای باند SATA می رسد تا کیفیت خدمات را به طور چشمگیری بهبود بخشد. این درایو که برای دادن قدرت محاسباتی بیشتر به مراکز داده و در عین حال کاهش هزینه کل مالکیت (TCO) طراحی شده است، تنگناهای داده را با پهنای باند تا 7.4 گیگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تصادفی تا 195000 IOPS و تا 1.7 میلیون IOPS خواندن تصادفی از بین می برد. زمان پاسخگویی ثابت را ارائه دهید. Nytro 5350 که کاملاً برای افزایش تراکم و افزایش ظرفیت در محیط های بسیار متراکم تنظیم شده است، تا 15.36 ترابایت در فرم فاکتور 15 میلی متری و تا 7.68 ترابایت در ضریب فرم 15 میلی متری را به ارمغان می آورد. 7 میلی متر با دو پورت، پشتیبانی از U.2 و U. 3 رابط برای دسترسی فعال-اکتیو بالا. Nytro 5350 که برای پشتیبانی از بارهای کاری سازمانی طراحی شده است، 1 DWPD تا 2.5 میلیون MTBF را برای استقامت بهتر ارائه می دهد.

با بهترین عملکرد در کلاس، Nytro 5550 PCIe Gen4 NVMe SSD بر اساس مشخصات Nytro 5350 با طراحی برای حجم کاری مختلط و سرعت نوشتن تصادفی تا 470000 IOPS و سرعت خواندن تصادفی تا 1.7M IOPS ساخته شده است. Nytro 5550 که با دوام بالا برای جابجایی داده های سازمانی برای مدت طولانی طراحی شده است، 3 DWPD با 2.5M MTBF را برای استقامت و قابلیت اطمینان ارائه می دهد. این درایو با مدل‌سازی فرم فاکتور کوچک و پشتیبانی از رابط‌هایی مانند Nytro 5350، تا 12.80 ترابایت در ضریب فرم 15 میلی‌متری و تا 6.40 ترابایت در ضریب فرم 7 میلی‌متری را برای افزایش ظرفیت در محیط‌های بسیار متراکم به ارمغان می‌آورد.

تحریریه Techpowerup