یوبی‌سافت پنجمین سالگرد بازی Far Cry 5 را با به‌روزرسانی نسل بعدی برای کنسول‌ها و آزمایشی رایگان جشن می‌گیرد که در 23 مارس برای همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

امروز، Far Cry 5 به عنوان بخشی از جشن پنجمین سالگرد خود، یک پچ 60 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X|S و PS5 دریافت می‌کند. هنگام کاوش در مناطق مختلف Hope County و آزاد کردن شهروندانش، جوزف سید و منادیانش را با نرخ فریم دو برابر پایین بیاورید. پچ 60 فریم بر ثانیه برای تمام حالت های بازی Far Cry 5 و همچنین سه DLC آن اعمال می شود. Hours of Darkness، Lost on Mars، و Dead Living Zombies، این زمان را به بهترین زمان برای شیرجه زدن در داستان های وندل ردلر، نیک رای و گای مارول تبدیل می کند.

در www.farcry.com/farcry5 بیشتر بیاموزید
Far Cry 5: در پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان، یوبی سافت کانکت، یوبی سافت پلاس، استیم و اپیک گیمز در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

علاوه بر تجربه بصری روانتر، گیمرهای Xbox Series X|S وضوح بهبود یافته ای برای Far Cry 5 دریافت خواهند کرد. Xbox Series X می تواند بازی را با وضوح 3840×2160 و 4K اجرا کند، در حالی که Xbox Series S با وضوح 1920×1080 اجرا خواهد شد. . بازیکنان PS5 همچنان می‌توانند از خانواده Seed با رزولوشن 2880×1620 خروجی بگیرند.

Far Cry 5 را می توان به صورت انفرادی یا به صورت کوآپ با یک دوست بازی کرد. اگر هم تیمی شما هنوز مالک بازی نیست، می‌تواند آن را در طول آخر هفته رایگان Far Cry 5 از 23 تا 27 مارس آزمایش کند، که همچنین برای کنسول‌های نسل فعلی با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود، یا از 85 درصد تخفیف استفاده کند. تا 4 آوریل در فروشگاه یوبی سافت.

دنیای باز Hope County، مونتانا را کشف کنید که توسط یک فرقه متعصب روز قیامت محاصره شده است. خود را در کمپین داستانی تک نفره یا دو نفره غوطه ور کنید، از زرادخانه وسیعی از سلاح ها و متحدان استفاده کنید و Hope County را از چنگ جوزف سید و فرقه اش آزاد کنید.

Far Cry 5 را رایگان از 23 تا 27 مارس بازی کنید، اکنون با سرعت 60 فریم در ثانیه در کنسول های نسل بعدی در دسترس است.

پنجمین سالگرد یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های مجموعه Far Cry را جشن بگیرید و تا 85 درصد تخفیف برای همه نسخه‌ها دریافت کنید!

درباره Far Cry 5:
به Hope County، مونتانا، سرزمین آزادان و شجاعان، اما همچنین خانه یک فرقه متعصب روز قیامت خوش آمدید. در مقابل رهبر فرقه جوزف سید و خواهران و برادرانش بایستید تا آتش مقاومت را افروخته و جامعه محاصره شده را آزاد کنید.