گیگابایت مادربردهای Enterprise و ایستگاه کاری سطح مقدماتی را برای معرفی سری Ryzen 7000 AMD رونمایی کرد.

فرم فاکتور میکرو ATX قابلیت استفاده در تقریباً هر کیس دسکتاپ را ارائه می دهد و سری MC13 نیز به عنوان مادربرد انتخابی در مینی برج جدید W332-Z00 انتخاب شده است که عملکرد را در مقایسه با W331-Z00 بهبود می بخشد. که از پلتفرم AMD AM4 پشتیبانی می کرد.

مدیریت از راه دور
برای MC13-LE1 و MC13-LE0: به عنوان بخشی از ارزش پیشنهادی گیگابایت، گیگابایت کنسول مدیریت گیگابایت (GMC) را برای مدیریت سرور BMC از طریق یک پلتفرم مبتنی بر مرورگر وب ارائه می‌کند. علاوه بر این، نرم افزار مدیریت سرور (GSM) گیگابایت برای دانلود در صفحات محصول موجود است. این نرم افزار می تواند چندین سرور را بدون نیاز به هزینه مجوز اضافی نظارت و مدیریت کند. GMC و GSM ارزش زیادی را ارائه می دهند و در عین حال هزینه های TCO و نگهداری مشتری را کاهش می دهند.

برای W332-Z00: یک راه حل مدیریت مقرون به صرفه از کارت شبکه Realtek GbE با قابلیت DASH برای استفاده از کنسول مدیریت از راه دور Realtek استفاده می کند که از استانداردهای DASH برای مدیریت و نظارت بر دستگاه های مشتری استفاده می کند. استفاده از این مدیریت درون باند و خارج از باند به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد به دستگاه، چه روشن یا خاموش باشد، در سراسر شبکه دسترسی داشته باشند. وظایف شامل تنظیمات حالت قدرت، بازیابی وضعیت سلامت، مشاهده گزارش رویدادها و موارد دیگر است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

فناوری گیگابایت، (TWSE: 2376)، پیشرو در صنعت در سرورها و ایستگاه‌های کاری با کارایی بالا، امروز محصولاتی را معرفی کرد که از پلتفرم جدید AMD AM5 پشتیبانی می‌کنند، که با دو مادربرد گیگابایت، MC13-LE0 و MC13-LE1 شروع می‌شود که یک پردازنده اصلی را با هم ترکیب می‌کنند. قابلیت های مدیریت IPMI از طریق BMC. علاوه بر این، یک ایستگاه کاری دسکتاپ جدید، W332-Z00، با استفاده از همان پلتفرم سری مادربرد منتشر شد که از مدیریت از راه دور پشتیبانی می کند، اما W332 این کار را با کارت شبکه Realtek انجام می دهد که DASH را فعال می کند.

محصولات جدید گیگابایت که برای پشتیبانی از سیستم‌های میزبان طراحی شده‌اند، با یک مادربرد کوچک میکرو ATX و ویژگی‌های مدیریت خارج از باند غنی از شرکت در بالای فناوری‌های PCIe Gen 5 و DDR5، به طرز فریبنده‌ای قدرتمند هستند. این محصولات کاربرپسند جدید در دفاتر زیر یک میز به جای قفسه در یک مرکز داده یافت می شوند، زیرا می توان آنها را از هر جایی مدیریت کرد، مشروط بر اینکه اتصال شبکه وجود داشته باشد. علاوه بر این، این محصولات جدید به طور خاص برای چیپست اصلی AMD B650E با معماری AMD Zen 4 برای پردازنده های دسکتاپ سری Ryzen 7000 AMD طراحی شده اند.

سری جدید گیگابایت MC13

مادربردهای جدید سری MC13 گیگابایت، با ارائه مزایای عملکرد و ویژگی‌های سازمانی نسل بعدی، برای کاربردهای خانگی یا اداری طراحی شده‌اند و نسل قبلی MC12 مبتنی بر پلتفرم را ارتقا می‌دهند. AMD AM4. تفاوت بین مدل های جدید مادربرد، -LE0 و -LE1، تنها به نیازهای شبکه خلاصه می شود. برای شبکه سازی سریعتر، -LE1 دارای دو پورت 10GbE است در حالی که -LE0 دارای دو پورت 1GbE است. در مقایسه با سری MC12، سری MC13 به DDR5، توان عملیاتی PCIe Gen5 برای پردازنده‌های گرافیکی و درایوهای M.2 و USB 3.2 ارتقا می‌یابد. همانطور که گفته شد، کارت MC13، در برج کوچک W332-Z00 جدید، جایگزین BMC (ASPEED AST2600) با یک راه حل مدیریت اقتصادی تر با کارت شبکه Realtek می شود که از DASH (استاندارد مدیریت سیستم) برای نظارت و کنترل سیستم های مشتری پشتیبانی می کند.تحریریه Techpowerup