گیگابایت لپ تاپ گیمینگ جدید G5/G7 را معرفی کرد

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، برند پیشرو رایانه های شخصی در جهان، امروز لپ تاپ های گیمینگ G5/G7 گیگابایت را با پردازنده 10 نانومتری نسل دوازدهم اینتل عرضه می کند. لپ تاپی برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای چندوظیفه ای، بازی و سرگرمی، با پردازنده لپ تاپ نسل دوازدهم Core i5-12500H اینتل که دارای 12 هسته، 16 رشته و حداکثر سرعت ساعت 4.5 گیگاهرتز است تا نیازهای دورکاری و آنلاین را برآورده کند. در دوره‌های آموزشی، خرید لپ‌تاپ‌های با کارایی بالا با پذیرش Core i5-12500H آسان‌تر شده است، پردازنده Core i5 به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند بدون تلاش روتین‌های کاربر را مدیریت کند. مجهز به کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce سری RTX 30، همچنین فناوری سوئیچینگ کارت گرافیک MUX را معرفی می‌کند، GPU گسسته را می‌توان مستقیماً با یک کلیک به صفحه نمایش فرستاد که می‌تواند به راحتی عملکرد بازی را بهبود بخشد و نرخ فریم را در بازی‌های شدید افزایش دهد. نبردها برای ارائه مشخصات بازی معتبر و قابلیت ارتقاء سخت افزار انعطاف پذیر. این سریال می تواند نیازهای کاربر را برای ایفای نقش های متعدد در زندگی برآورده کند.

G5-7 گیگابایت: به روش خود بازی کنید

GIGABYTE TECHNOLOGY لپ تاپ های گیمینگ 15 اینچی G5 و 17 اینچی G7 را برای ارائه تجربه چندوظیفه ای بی نظیر عرضه می کند. سبک زندگی مردم، از جمله مطالعه، کار، الگوهای سرگرمی و غیره، به دلیل همه گیری COVID-19 به طور قابل توجهی تغییر کرده است. بنابراین لپ‌تاپ با کارایی و قابلیت حمل بالا برای افراد ضروری است تا زندگی روزمره جدید خود را انجام دهند. این منجر به ساخت نهایی آخرین نسل لپ‌تاپ‌های گیمینگ چندوظیفه‌ای گیگابایت می‌شود.

متفاوت از ظاهر گذشته، الگوی مد روز Mecha بر روی سطح نفیس قاب لپ‌تاپ به کار رفته است تا سلیقه شخصی قوی را نشان دهد. لپ‌تاپ‌های سری G با تمرکز بر “چند وظیفه‌ای” برای جذابیت گیمرهای Gen Z، نه تنها برای بازی طراحی شده‌اند، بلکه تعادل خوبی بین سرگرمی و قابلیت‌های کاری ایجاد می‌کنند.

از نظر عملکرد بازی، لپ‌تاپ‌ها به تراشه‌های NVIDIA GeForce RTX 3050، RTX 3050 Ti و 3060 مجهز هستند. با استفاده از معماری برنده جایزه NVIDIA Ampere، پیشرفت در عملکرد گرافیکی می‌تواند از تکنیک ترسیم از طریق ردیابی پرتو و همچنین پیشرفته پشتیبانی کند. هوش مصنوعی، برای نمایش جلوه های روشن و سایه روشن تر. قطعاً می تواند به شما اجازه دهد بازی های شاهکار AAA را انجام دهید. پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری RTX 30 همچنین دارای فناوری‌های کاملاً جدید نسل سوم Max-Q برای قدرت و عملکرد بهینه هستند، سرعت محاسبات کلی و تجربه بازی به طور قابل‌توجهی بهبود می‌یابد. مجهز به سیستم خنک کننده منحصر به فرد WINDFORCE، فن دوگانه 59 پره بسیار کارآمد، 5 لوله حرارتی منحصر به فرد و 4 دریچه هوا، این لپ تاپ ها می توانند گرمای تولید شده پس از عملکرد پرسرعت CPU و GPU را دفع کنند و عملکرد 100% خود را به طور پایدار و کامل انجام دهند.

علاوه بر ارتقاء عملکرد، ویژگی قابل حمل بودن G5/G7 یک پیشرفت قابل توجه دیگر نیز دارد. از این تصور کلیشه ای خلاص شوید که بدنه یک نوت بوک پرفورمنس باید حجیم و سنگین باشد، اندازه نوت بوک ها در مقایسه با نوت بوک های نسل های قبلی 22 درصد کاهش یافته است. لپ‌تاپ یک وسیله جانبی شیک است که می‌توان آن را در هر موقعیتی مانند کلاس‌ها و جلسات با یک دست حمل کرد. برای گروه‌های بازی همه‌کاره، لپ‌تاپ‌ها همچنین می‌توانند مشخصات کامل نهایی را ارائه دهند، از جمله نمایشگر بازی با نرخ تازه‌سازی بالای 144 هرتز. پورت Type-C تاندربولت 4 نیز معرفی شده است که انتقال تا 40 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای پورت‌های خروجی ویدئویی غنی و پورت‌های جامع ورودی/خروجی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا به راحتی محیط‌های چندوظیفه‌ای را در هر زمان و هر مکان ایجاد کنند. اسلات SSD از PCle Gen4 با سرعت بالا پشتیبانی می کند تا زمان انتظار برای خواندن و کپی فایل های بزرگ را کاهش دهد. کاربران عملکرد قدرتمند بازی و عملکرد چندوظیفه ای بی سابقه را تجربه می کنند. لپ‌تاپ‌ها نه تنها برای سرگرمی در بازی‌ها، بلکه برای نبردهای روزمره نیز هستند.

پیش نمایش لپ تاپ گیمینگ جدید G5

پیش نمایش لپ تاپ گیمینگ جدید G7



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران