گودرام سری IRDM PRO DDR4 Crimson White را عرضه کرد

برند بازی IRDM که انتظارات گیمرها و سازندگان رایانه شخصی را برآورده می کند، ماژول های حافظه DRAM سفید جدیدی را ارائه می دهد که با جزئیات قرمز و علامت گذاری هیت سینک ها متمایز می شوند. سری IRDM PRO DDR4 Crimson White پاسخی به علاقه روزافزون به مجموعه‌های رایانه‌های شخصی متشکل از اجزای سفید است. جدیدترین ماژول‌های مجموعه IRDM با فرکانس 3600 مگاهرتز با زمان‌بندی 18-22-22 و ولتاژ 1.35 ولت مشخص می‌شوند. این پیشنهاد شامل ماژول‌های تکی با ظرفیت‌های 8 و 16 گیگابایت و همچنین کانال دوگانه محبوب است. . مجموعه های 16 و 32 گیگابایتی.

IRDM PRO DDR4 Crimson White یک حافظه طراحی شده برای گیمرها، علاقه مندان و کاربرانی است که انتظار عملکرد سریع و پایدار را از مجموعه محاسباتی خود دارند. این حافظه ها بر اساس یک PCB سفید 8 لایه و تراشه های حافظه D-Die سامسونگ انتخاب شده اند. کل ماژول در یک هیت سینک سفید براق با لوگوی متمایز برند IRDM بنفش محصور شده است.

ما مطمئن هستیم که ماژول‌های جدید ما برای بسیاری از گیمرها جذاب خواهند بود و مکمل کاملی برای مجموعه‌های رایانه‌های شخصی سفید رنگ هستند که به طور فزاینده‌ای محبوب هستند. نه تنها باید به طراحی جذاب ماژول‌های حافظه قرمز زرشکی، بلکه به حافظه‌های با کیفیت بالا نیز توجه کرد. Wiesław Wilk، رئیس Wilk Elektronik SA، مالک برند IRDM می‌گوید: اجزای باکیفیت مانند تراشه‌های حافظه با برند سامسونگ که در اینجا استفاده می‌شوند.طراحی مینیمالیستی کریمسون وایت مخصوصاً برای کامپیوترها مناسب است، جایی که خلوص فرم و جزئیات بیانگر اهمیت دارد. به همان اندازه مهم، همه ماژول‌های حافظه IRDM ساخت لهستان هستند و تحت آزمایش کیفیت چند مرحله‌ای قرار می‌گیرند که به لطف آن دارای ضمانت مادام العمر هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup