تبلیغ خلاقانه زنده! Cam Sync V3: صحنه را با کیفیت 2K QHD بدزدید

زندگی خلاقانه! Cam Sync V3 هر چیزی است که از یک وب کم انتظار دارید – و بیشتر. کاربران فقط از تصاویری شفاف با کیفیت وضوح 2K QHD لذت نمی برند. با زوم دیجیتال 4X، آنها این انعطاف را دارند که کادر خود را برای مکالمات صمیمی یا چت های گروهی با صدای بلند تنظیم کنند. علاوه بر این، وب کم با چرخش افقی 360 درجه و شیب 30 درجه به طور کامل قابل تنظیم است و لنز میدان دید تا 95 درجه را فراهم می کند. تنظیمات پیشرفته مانند روشنایی/کنتراست، تعادل رنگ سفید و جبران نور پس‌زمینه را نیز می‌توان با برنامه Creative (در رایانه شخصی) تنظیم کرد. همه چیز و هر کس را می توان در هماهنگی بصری در حالی که شفاف باقی می ماند، نمایش داد. درپوش لنز یکپارچه به راحتی حریم خصوصی را در صورت نیاز با امتیاز اضافی دور نگه داشتن گرد و غبار فراهم می کند. صفحه نصب سه پایه جهانی جمع و جور به این معنی است که برای هر لپ تاپ، مانیتور رومیزی یا حتی سه پایه مناسب است.

این وب‌کم همچنین دارای مهارت صوتی برای مطابقت با قدرت بصری خود است – دو میکروفون داخلی همه جهته، گفتار را به وضوح و دقیق دریافت می‌کنند. با استفاده از برنامه Creative، کاربران می‌توانند به کیت SmartComms دسترسی پیدا کنند تا صدای خود را بیشتر کنند – NoiseClean-out به طور موثری نویز پس‌زمینه کاربر را کاهش می‌دهد تا حواس‌پرتی‌های ناخواسته مانند سر و صدای هواپیما و خلاء را حذف کند. VoiceDetect به‌طور خودکار میکروفون را برای راحتی کاربر بی‌صدا و قطع می‌کند. زندگی خلاقانه! Cam Sync V3 به سادگی وب کم ایده آلی است که برای هر موقعیتی عالی و عالی به نظر می رسد.برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Creative Technology امروز Creative Live را راه اندازی کرد! Cam Sync V3، جدیدترین وب‌کم دیجیتال مجهز به UVC با ویژگی‌های برجسته کیفیت وضوح 2K QHD (2560 x 1440) و بزرگ‌نمایی دیجیتال 4 برابر در بسته‌ی plug-and-play – یک راه حل برتر برای تماس‌های ویدیویی در محل کار یا به سادگی عزیزان.قیمت و در دسترس بودن
زندگی خلاقانه! Cam Sync V3 قیمت بسیار بالایی دارد و SGD 75 است و از فروشگاه آنلاین Creative در دسترس است.