گروه تیم درایوهای SSD M.2-2230 PCIe Gen 4 را منتشر کرد

گروه تیم رهبر حافظه جهانی به توسعه و تولید محصولات ذخیره سازی حافظه صنعتی نوآورانه، با کارایی بالا و قابل اعتماد ادامه می دهد و راه حل های راحت و انعطاف پذیری را به مشتریان ارائه می دهد. امروز، SSD کاملا جدید P845-M30 را راه اندازی می کند که برای فرم فاکتور M.2 2230 و رابط PCIe Gen 4 طراحی شده است. این SSD جمع و جور و با کارایی بالا برای مینی رایانه های شخصی صنعتی، برنامه های کاربردی تعبیه شده قابل حمل و مرتبط با AIoT مناسب است. وظایف

P845-M30 با 112 لایه حافظه فلش 3D NAND با کیفیت بالا ارائه می شود و از فناوری نقشه برداری صفحه برای کاهش فرکانس چرخه بلوک P/E، افزایش عمر و افزایش سرعت دسترسی تصادفی آن استفاده می کند. ظرفیت آن از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت و تنها 30 میلی متر طول دارد. علاوه بر این، پشتیبانی آن از رابط PCIe Gen 4 به آن اجازه می دهد تا از انتقال با سرعت بالا با مصرف انرژی کم اطمینان حاصل کند. P845-M30 می‌تواند عملکرد دستگاه شما را بدون اشغال فضا افزایش دهد، و آن را به یک راه‌حل ایده‌آل SSD برای مینی کامپیوترهای صنعتی تبدیل می‌کند که به فرم کوچک و ظرفیت‌های زیاد نیاز دارند.

برای رفع نیازهای کاربردهای صنعتی، SSD جدید با کارایی بالا و جمع و جور P845-M30 طراحی شده است تا به طور معمول در محدوده دمایی وسیعی از -40 درجه سانتیگراد تا 85 درجه سانتیگراد کار کند. دارای چندین فناوری اختصاصی است. اینها شامل راه حل های خنک کننده ثبت شده، مانند هیت سینک گرافنی فوق العاده نازک و فن آوری منحصر به فرد کاهش دما است، که می تواند زمان گلوگاه سرعت را به دلیل دماهای بالا افزایش دهد و پایداری SSD را تضمین کند. به‌علاوه، P845-M30 از فناوری underfill و پوشش منسجم برای افزایش دوام و قابلیت اطمینان خود استفاده می‌کند و آن را برای کاربردهای صنعتی و سخت‌افزار رایانه‌های شخصی مناسب می‌سازد.

نام تجاری محصولات کنترل صنعتی Team Group، TEAM INDUSTRIAL، به “اطمینان” اختصاص دارد و فلسفه اصلی آن ارائه محصولات قابل اعتماد، بسیار پایدار و با کارایی بالا است. این شرکت به توسعه فناوری‌ها و راه‌حل‌های کنترل صنعتی متنوع و نوآورانه در پاسخ به تغییر چشم‌انداز و نیازهای بازار ذخیره‌سازی صنعتی ادامه خواهد داد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران