کنگره ایالات متحده قانون چیپس و علم را تصویب کرد

به بیان ساده، این لایحه یک تعهد اساسی دولت بایدن هریس است: علم بازگشته است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این قانون مهم همچنین سرمایه‌گذاری‌های تحقیقاتی ما را در آموزش علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) متحول می‌کند و به آماده‌سازی نسل بعدی رهبران STEM کمک می‌کند. این سرمایه‌گذاری‌ها فرصت‌ها و برابری را برای یادگیرندگان، مربیان و محققین در مؤسسات تحقیقاتی اقلیت‌ها و نوظهور و در جوامع روستایی ایجاد می‌کند، همچنین مشارکت گسترده‌ای را برای دربرگرفتن افراد از همه طبقات و تجربیات ایجاد می‌کند و امکان ایجاد یک اکوسیستم STEM را فراهم می‌کند. و به نفع تمام آمریکاست.

در حالی که قانون تراشه ها و علم 2022 برای امضای رئیس جمهور بایدن به سمت میز رئیس جمهور بایدن می رود، پس از تصویب در کنگره، دکتر آلوندرا نلسون از OSTP بیانیه زیر را صادر می کند: “قانون دو حزبی تراشه ها و علم سال 2022 بزرگترین سرمایه گذاری آمریکا در علم است. فناوری و نوآوری در یک نسل این امر رهبری آمریکا را در علم و فناوری احیا و ارتقا می‌دهد، رقابت‌پذیری و توسعه اقتصادی آمریکا را تقویت می‌کند و زنجیره‌های تامین نیمه‌رسانای داخلی ما را تقویت می‌کند. مهمتر از آن، فرصت هایی را برای آمریکایی ها در سراسر کشور فراهم می کند. .قانون چیپس و علم به بزرگی چالش‌های پیش روی مردم آمریکا امروز پاسخ می‌دهد و در عین حال رهبری جهانی را برای سال‌های آینده ارائه می‌کند.

این قانون با تسریع توسعه فناوری‌های کلیدی – مانند هوش مصنوعی، علم اطلاعات کوانتومی، تولید پیشرفته و فناوری‌های انرژی پاک – به حفظ امنیت آمریکایی‌ها کمک می‌کند و آمریکا را قادر می‌سازد تا به شکل‌دهی بازارهای جهانی ادامه دهد. همچنین با تعهد به بنیاد ملی علوم، وزارت بازرگانی از جمله موسسه ملی استاندارد و فناوری، وزارت انرژی و هوانوردی و فضای ملی به ایجاد زیرساخت‌های تحقیقاتی برای استفاده از فرصت‌ها و مقابله با چالش‌های آینده کمک خواهد کرد. مدیریت.

برای کارگران آمریکایی، خطرات این قانون نمی تواند بالاتر باشد. تراشه های نیمه هادی زندگی روزمره ما را نیرو می بخشد، از ارتباطات راه دور که همه ما را به هم متصل نگه می دارد، و دستگاه های پزشکی که عزیزان ما را زنده نگه می دارند، تا مؤسسات مالی که به تأمین امنیت آینده خانواده ما کمک می کنند، و رایانه هایی که میلیون ها آمریکایی از طریق آنها تجارت خود را اداره می کنند. آنها دریچه ای به سوی آینده ای از نوآوری، پیشرفت و امنیت اقتصادی هستند.

قانون چیپس و علم این در را باز می کند و سرمایه گذاری تحول آفرینی را در آینده ارائه می دهد. برای مردم آمریکا، این قانون به معنای رسیدگی به کمبود زنجیره تامین، تحریک نوآوری در آینده آمریکا، و ارائه نزدیک به 100000 شغل با درآمد مناسب برای جوامع در سراسر ایالات متحده است.