کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قمیت و طرح های به روز کیان دکور-کناف آوگون

دو گزینه ذکرشده تنها بخش محدودی از کناف کاری به شمار می روند و شما با بررسی بیشتر می توانید با موارد گسترده تری روبه رو شوید. از جمله ویژگی این دیوارها می توان به وجود قاب های فولادی اشاره کرد که به صورت پیش ساخته تهیه و به کار برده می شوند. همچنین برای اجرای این دیوار کاذب نیاز است تا یک سری از ابزارها تهیه شوند که از آن ها می توان به پیچ های مخصوص و نوار بتونه کاری اشاره کرد. همچنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. کناف کاری، در واقع جایگزین رابیتس کاری حساب می‌شود و اگر به درستی اجرا شود صرفه‌جویی زیادی در زمان و هزینه را به همراه خواهد داشت.

  • در نتیجه، در اجرای این سقف‌ها از گچ و خاک استفاده نمی‌شود و به‌ همین دلیل اجرای پنل‌های گچی کناف به‌ سرعت انجام خواهد شد.
  • همانطور که گفتیم پنل‌های کناف از جنس‌های مختلفی مثل گچ، پی وی سی، AMF، فلزی و … ساخته میشن.
  • همان کاغذ دیواری که چند سال پیش زیبا و شیک به نظر میرسید؛ احتمالا امروز قدیمی و از مد افتاده شده و احتمالا به فکر …
  • طراحی و اجرای کناف پذیرایی، می تواند یک پذیرایی ساده را به یک پذیرایی شیک و زیبا تبدیل کند و تاثیر زیادی در ظاهر خانه دارد.
  • در این مجموعه می‌توانید لیستی از کابینت‌سازان شاخص شهرتان را مشاهده کنید و با روشی بهینه و مطمئن از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.
  • هزینه کناف کاری ذکر شده برای سقف با ارتفاع سه متر بوده و با افزایش ارتفاع هزینه کناف کاری سقف بیشتر می شود.

درزهای بین پانل های نصب شده با بتونه پوشانده شده و نتیجه یک سقف یکپارچه بدون درز و ترک است. در زمان اجرا کناف شما می توانید ارتفاع سقف را به صورت دلخواه تغییر دهید. به این صورت که در ساختمان هایی که ارتفاع سقف آنها بسیار زیاد است می توانید با استفاده از این مدل سقف کناف ارتفاع آن را به هر اندازه که مورد نظرتان هست کاهش دهید. اگر از این نوع سقف کناف در تزیین سقف استفاده کنید مقاومت آن را در مقابل بخار آب افزایش خواهید داد.

کناف برای سقف‌های کوتاه و بلند

مدل کناف سقف منزل ایرانی که از هالوژن های متعدد به شکل ستاره مانند استفاده کرده است. اگر طرح به صورت یکپارچه اجرا شود طرح های كناف وافل ، كناف دکوراتیو طرح دار و طرح كناف سقف ساده مواردی است که امکان اجرا خواهد داشت. اگر تنها بخشی از سقف كناف کار شود، دو دسته طرح سقف کناف وجود دارد.

کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قمیت و طرح های به روز کیان دکور-کناف آوگون از این رو استفاده از این نوع کناف در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری با استقبال زیادی روبرو شده است. بعضی از پذیرایی ها از دو بخش تشکیل شده اند و در کل به صورت L شکل هستند. این مدل پذیرایی، معمولاً به صورت دو بخش مربعی یا دو بخش مستطیلی به هم متصل هستند. این پذیرایی، به دلیل اینکه یک سقف دوبخشی و زاویه دار دارد، طراحی سقف، دقت بیشتری لازم دارد. در سال های اخیر مدل های کناف سقف از مدل های ترکیبی و شلوغ به سمت مدل های کناف ساده و شیک تغییر پیدا کرده اند و مدل های کناف شلوغ، زیاد مورد استفاده نیست.

آشنایی با کاشی و هنر کاشی کاری

نوع روکش صفحه کناف و ضخامت آن عامل اصلی و تعیین کننده قیمت آن میباشد. در برخی از موارد متاسفانه پیمانکاران غیر متعهد از ناآگاهی کارفرمایان سو استفاده کرده و با قیمت دهی پایین اجناس متفرقه با ضخامت نامناسب و روکش غیر استاندارد را کناف ساده سقف اجرا میکنند. معمولا در طراحی کابینت آشپزخانه فضایی برای نگهداری ادویه جات در نظر گرفته نمیشود و مجبور میشویم آنها را روی کانتر آشپزخانه نگهداری کنیم. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران.

کناف دیوار

یکی از راهکارهای ساده این است که هنگام بستن قرارداد تمام جزئیات کار نصب سقف کناف در آن ذکر شود. در نهایت باید بر تمام مراحل اعم از جنس کناف استفاده شده و مراحل اجرای کار نظارت داشته باشید. کناف از جمله انواع سقف کاذب هستند که هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته می شوند. در ادامه این مطلب از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با ویژگی ها، مزایا و کاربرد آن بیش تر آشنا شوید.