گروه تیم حافظه T-Create Expert DDR5-6400 را معرفی کرد

حافظه دسکتاپ T-CREATE EXPERT DDR5 که به طور خاص برای نیازهای پردازشی سنگین و پیچیده طراحی شده است، در گزینه های فرکانس فوق العاده بالای 6400 مگاهرتز و 6000 مگاهرتز موجود است. همراه با مشخصات تأخیر کم، عملکرد فوق‌العاده بی‌سابقه و پایداری قوی برای پشتیبانی کامل از عملیات پیچیده و نیازهای محاسباتی در رندر حرفه‌ای سه بعدی و ویرایش طولانی مدت ویدیو با وضوح فوق‌العاده بالا ارائه می‌کند. سازندگان می توانند اصالت و کیفیت بالای هر تصویر را تضمین کنند.

در همین حال، حافظه دسکتاپ T-CREATE CLASSIC DDR5 در مشخصات 6000 مگاهرتز و 5600 مگاهرتز در دسترس است و حافظه لپ تاپ CLASSIC DDR5 فرکانس های 5600 مگاهرتز و 5200 مگاهرتز را ارائه می دهد که به سازندگان اجازه می دهد تا تجربه خلاقانه و چند هسته ای پیشرفته خود را در لپ تاپ های چندگانه، لپ تاپ های رومیزی، کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ های کوچک، به طور کامل شتاب دهند. گسترش حافظه با کاهش قابل توجه زمان انتظار برای انتقال فایل، آنها بهترین ابزار طراحی شده برای چند کار خلاقانه در ویرایش حرفه ای ویدیو، پردازش تصویر و طراحی بصری هستند.

حافظه دسکتاپ T-CREATE EXPERT DDR5، حافظه دسکتاپ T-CREATE CLASSIC DDR5 و حافظه لپ تاپ T-CREATE CLASSIC DDR5 در دو گزینه با ظرفیت 2×16 گیگابایت و 2×32 گیگابایت برای پاسخگویی به نیازهای مختلف سازندگان در دسترس هستند. برای مصرف کنندگان در آمریکای شمالی، آنها در اوایل فوریه 2023 در آمازون در دسترس خواهند بود. برای اطلاعات دقیق خرده فروشی، منتظر آخرین اخبار از همه کانال های فروش گروه تیم باشید.

【بیشتر بدانید】
حافظه دسکتاپ T-CREATE EXPERT DDR5
https://www.teamgroupinc.com/en/product/expert-ddr5
حافظه دسکتاپ T-CREATE CLASSIC DDR5
https://www.teamgroupinc.com/en/product/classic-ddr5



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سری سازندگان T-CREATE گروه تیم سه محصول حافظه DDR5 را روانه بازار می کند: حافظه رومیزی T-CREATE EXPERT DDR5، حافظه دسکتاپ T-CREATE CLASSIC DDR5 و حافظه لپ تاپ T-CREATE CLASSIC DDR5، کاملاً متناسب با خواسته های سازندگان. محصولات تازه راه‌اندازی شده با انواع مشخصات فرکانس از 5200 تا 6400 مگاهرتز و حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی 32 گیگابایت در هر ماژول، تجربه‌ای روان را برای سازندگانی که بر روی ویرایش ویدیوهای 4K/8K بسیار سریع کار می‌کنند، با وضوح بالا، حرفه‌ای و سیستمی ارائه می‌کنند. نرم‌افزار تصویرسازی سه‌بعدی و همچنین انجام چند وظیفه‌ای در رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ آنها.

برای مقابله با گرمای تولید شده توسط پردازش با سرعت بالا، حافظه رومیزی EXPERT و CLASSIC DDR5 از صفحه آلیاژ آلومینیوم آنودایز متخلخل یک تکه برای دفع گرما و سیلیکون حرارتی حرفه ای برای کاهش سریع حرارت استفاده می کند. در همین حال، حافظه لپ تاپ CLASSIC DDR5 از مواد کامپوزیت گرافن و فلز بسیار نازک ساخته شده است که بهترین راه حل انتقال حرارت را برای فضاهای نصب کوچک ارائه می دهد. سه محصول جدید DDR5 مجهز به یک برد 10 لایه، یک خازن سفارشی مقاوم در برابر دمای بالا و یک آی سی با کیفیت بالا هستند. این سیستم قادر است در طول فرآیند ایجاد وظایف محاسباتی سنگین را به طور پایدار اجرا کند و آرامش خاطر را برای سازندگان فراهم کند.