کاندوم تاخیری ️ معرفی بهترین کاندوم های تاخیری همراه با قیمت ارسال فوری | asilbekharid

وجود این دو قابلیت به‌صورت هم‌زمان باعث افزایش دوچندان لذت جنسی می‌شود. این برند یکی دیگر از برندهای مشهور و به نسبت قدیمی است که انواع کاندوم خاردار را تولید می‌کند. با این روش یک نوع هماهنگی در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی به وجود خواهد آمد. البته کاندوم خاردار کاربردهایی دیگری همانند جلوگیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال بیماری‌های جنسی هم دارد.

کاندوم اورز تاخیری، خاردار و شیاردار مدل Ours Ice Mohito بسته ۱۲ تایی

در واقع مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید بهترین مارک کاندوم این است که انتظار خود را به این ابزار تعیین کنید و سپس بر این https://www.asilbekharid.com/best-delayed-condom/ اساس تصمیم بگیرید. چگونه زمان رابطه را بالاتر ببریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگیم که شما با استفاده همزمان از محصولات تاخیری می تونید زمان رابطه را بالاتر ببرید. کاندوم، ژل، اسپری و پد تاخیری محصولات بهداشتی ای هستند که برای تاخیر در انزال و بالا بردن زمان رابطه مناسب هستند. شما فقط کافیه برای افزایش زمان رابطه از این محصولات به صورت همزمان استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده همزمان از کاندوم و اسپری یا استفاده همزمان از کاندوم و ژل با هم.

  • پس در زمان استفاده از کاندوم‌های خاردار جانب احتیاط را رعایت کرده و از حرکات سریع در زمان نزدیکی اجتناب کنیم.
  • این محصول بر اساس نوع پوشش، کارایی، طعم و عطر طبقه‌بندی می‌شود و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.
  • جنس این محصول نیز همانند سایر محصولات باکیفیت، از لاتکس باکیفیت بوده و حاوی مقداری لوبریکنت جهت ایجاد لذت بیشتر در رابطه می‌باشد.
  • این عادت کردن باعث میشه، در صورت استفاده نکردن از کاندوم مرد دچار زود انزالی بیشتر شود.

آموزش ویدئویی طرز استفاده از کاندوم تاخیری هم در ادمه مطلب وجود دارد. یکی از راه های مقابله با انزال زودرس استفاده از این مدل کاندوم ها می باشد که خرید این کاندوم ها، اکثرا مشکل خیلی از آقایان رو برطرف کرده و باعث برگشت اعتماد به نفس شده است. کاندوم ساده دارای سطح خارجی صاف و یکنواخت است ولی سطح کاندوم در نوع خاردار آن دارای برجستگی برای تحریک حداکثری بانوان است. مژده مهمی که به همشهریان اصفهانی داریم این است که در کمترین زمان میتوانید محصولات جنسی مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

کاندوم تاخیری ️ معرفی بهترین کاندوم های تاخیری همراه با قیمت ارسال فوری | asilbekharid

این محصول دارای ۶۹۰ عدد خار در سطح خود می باشد که نسبت به کاندوم های خاردار معمولی ۳برابر بزرگتر هست و همین مورد باعث تحریک بیشتر دیواره واژن و به خصوص نقطه جی در اندام جنسی بانوان می گردد. کاندوم علاوه بر اینکه به عنوان یک استراتژی پیشگیری از بارداری با جلوگیری از ورود اسپرم به رحم عمل می‌کند، به عنوان یک مانع در برابر عفونت‌ها در طول فعالیت جنسی نیز عمل می‌کند. مجموعه سه تکه کاندوم چرچیلز در مالزی ساخته شده‌اند و دارای روان کننده دوگانه ساخته‌شده از لاتکس صد در صد طبیعی هستند.

کاندوم خاردار اورز