کامپیوتر همه کاره مدرن سری AM272 MSI شریک تجاری مورد اعتماد شما است

علاوه بر نرم افزار امنیت و حفظ حریم خصوصی که به آن اشاره کردیم، روی طراحی محصول نیز تمرکز کردیم. پوشش وب کم به کاربران این امکان را می دهد که در صورت عدم استفاده، لنز را بپوشانند تا به طور تصادفی از نشت حریم خصوصی جلوگیری شود. علاوه بر این، پشتیبانی از fTPM 2.0 از حمله به سیستم و داده های ما توسط بدافزارها جلوگیری می کند. سری مدرن AM272 همیشه مورد اعتماد شما خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سری مدرن AM272 با طراحی باشکوهی متناسب با سبک زندگی شما طراحی شده است. هر دو رنگ می توانند در هر گوشه ای، چه در دفتر و چه در خانه، قرار بگیرند. نه تنها ظاهر جذاب، بلکه کارایی قدرتمند نیز از کارایی شما پشتیبانی می کند. با داشتن پردازنده Core i7 نسل دوازدهم اینتل و گرافیک Iris Xe، می‌توانید ویدیوها، گرافیک‌ها و چند کار خود را با برنامه‌های مختلف با روان‌تر و سریع‌تر ویرایش کنید. علاوه بر این، عملکرد نمایش فوری که به شما امکان می دهد مانیتور دیگری اضافه کنید و برنامه MSI Center با عملکردهای هوش مصنوعی قابل تنظیم، انعطاف پذیری کار را بهبود می بخشد.

سری مدرن AM272 با وب کم FHD داخلی که از Windows Hello پشتیبانی می کند، راحتی و امنیت را هنگام ورود به سیستم فراهم می کند. نرم افزار Tobii Aware مبتنی بر بیومتریک از پیش نصب شده که مجموعه ای از ویژگی های هوشمند است که به کاربران اجازه می دهد حریم خصوصی، امنیت، بهره وری و رفاه خود را افزایش دهند. Ulrica Wikström، معاون PC در Tobii گفت: “ما در مورد همکاری مستمر خود با MSI هیجان‌زده هستیم که Tobii Aware را به کاربران رایانه‌های شخصی بیشتری می‌آورد، حریم خصوصی، امنیت و رفاه آنها را بهبود می‌بخشد.” “در زمانی که کار از راه دور در حال افزایش است، امنیت اطلاعات از اهمیت بیشتری برخوردار است و با ویژگی های هوشمند Tobii Aware، ما به کاربران کمک می کنیم حفاظت از داده های خود را تقویت کنند.”

MSI، پیشرو جهانی در راه حل های محاسباتی با کارایی بالا و نوآورانه، رایانه شخصی همه کاره سری AM272 مدرن را معرفی کرده است که دارای جدیدترین نرم افزار است که می تواند بهره وری و امنیت شما را افزایش دهد. مراقبت از چشم و طراحی ارگونومیک با پنل IPS که زاویه دید وسیع و تجربه دید بهتری را فراهم می کند، سری مدرن AM272 با در نظر گرفتن کارایی و بهره وری طراحی شده است.