کار نکردن دی وی دی رایتر و راه حل آن در الکتروتاپ نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ | techpowerup

اگر از دی وی دی رایتر اکسترنال به خوبی حفاظت گردد و آن را درون محفظه ای پلاستیکی و … نگهداری کنید که سبب شود، گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد. برای ایراد دوم که عنوان شد ابتدا توضیحی را نسبت به وظیفه موتور چرخنده بیان می‌کنیم تا با مکانیزم آن آشنا شوید. عمل اسپری کردن را چند بار با فاصله انجام دهید تا میله گردان موتور به خوبی تمیز شود. تامین می گردد و از این پورت می توانید جهت اتصال به کامپیوتر بهره گیرید.

http://asanbehbar.ir

با این حال این قطعه گاهی با مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مواجه شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت. در ادامه مطلب برخی از مهمترین ایرادات دی وی دی رام و شیوه های رفع آنها را بررسی می کنیم. دی وی دی رایتر ها ، قادرند اطلاعات تمام فرمت های سی دی و دی وی دی را بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را روی این حافظه های نوری بنویسند ؛ بنابراین محدودیتی در استفاده از سی دی یا دی وی دی نخواهید داشت . تمام دی وی دی رایترها ، قادرند اطلاعات را روی DVD+R ، DVD+RW ، DVD-R و DVD-RW بنویسند .

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس مدل SDRW-08U5S-U

شاملیک موتور در وسط رایتر است که وظیفه چرخش دیسک را بر عهده دارد. می باشد که برای دیدن محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین رجوع کنید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. و شما نیازی به نصب به صورت دستی ندارید البته مشکل رایت نکردن از برنامه ای که برای رایت نیز استفاده می کنید نیز می تواند باشد.

  • اگر درایو سی دی های دیگر را بخواند ، احتمالاً اولین مشکل کثیفی سی دی است.
  • پس CPU دستورات را برای سایر دیوایس ها به وسیله بافر ارسال نموده و خود مشغول سایر وظایف محوله اش می شود.
  • در دی وی دی رایترها نیز یک بافر وجود دارد که وظیفه همگام سازی چیپ پردازشی دستگاه با CPU را برعهده دارد.

اینکه اگر ویندوز خود را روی یک درایو SSD فوق ‌العاده سریع نصب کنید قادر هستید نرم‌ افزار ها را در یک چشم بهم زدن اجرا کنید. انواع دی وی دی رایتر اکسترنال، نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه ای جز، خود لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند . در این درایوها، به طور معمول برای اتصال به کامپیوتر، 2 کانکشن ارتباطی یو اس بی طراحی گردیده است که دی وی دی پلیر از این طریق به سیستم متصل شده و انرژی مورد نیاز خود را از خود کامپیوتر دریافت می کند و شروع به کار می کند.

دی وی دی رایتر اکسترنال ASUS ZENDRIVE U7M گارانتی اصلی

ممکن است دی وی دی درایو شما قابل تعمیر نباشد و لازم باشد یک درایور جدید برای لپ تاپ خود خریداری کرده و جایگزین قبلی کنید. اگر دستگاه شما دی وی دی درایور ندارند، می‌توانید یک درایور اکسترنال لپ تاپ تهیه نمایید تا دیسک‌ها را بتوانید فراخوانی کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد توانسته باشیم شما در خرید درایور لپ تاپ راهنمایی کرده باشیم. آیا دستگاه شما بخشی برای گذاشتن دی وی دی یا سی دی دارد؟ آیا می‌دانستید که دی وی دی درایو ها انواع مختلفی دارد؟ در این مقاله ما به معرفی دی وی دی درایو لپ تاپ می‌پردازیم و انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم. دی وی دی درایو ها از طریق پورت‌های مختلفی می‌توانند به مادربرد متصل شوند، ما تفاوت این پورت ها را ذکر کرده‌ایم.

دی وی دی رایتر ساتا استوک (میکس برند)