کابل و شارژر گوشی موبایل اصل با ضمانت فونی شاپ

درگاه تاپی سی USB-C که قبلا با نام USB Type-C شناخته می‌شد، آخرین پادشاه درگاه‌های شارژر است. شما درگاه تایپ سی را در اکثر دستگاه‌های جدید پیدا خواهید کرد و سرعت انتقال داده سریعتر از نسخه‌های قبلی USB را ارائه می‌دهد. بزرگترین مزیت USB-C این است که قابل برگشت است و می‌توان آن را به بالا یا پایین متصل کرد. امروزه درگاه تایپ سی به استاندارد جدیدی برای دستگاه‌های تلفن همراه تبدیل شده است و در ساخت اکثر کابل شارژر سامسونگ از این درگاه تایپ سی استفاده شده است.

برندهایی مثل میزو MIZOO، پاواریال PAVAREAL، دبلیو یو دبلیو WUW، ایکس او XO و اَوی Awei جزء برندهایی هستند که مجموعه جانبی داتیس مارت برای فروش به همکاران موبایل فروش و برای مصرف به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد. از این رو خرید کابل شارژ موبایل برای همه یک روزی اتفاق خواهد افتاد. از طرفی هم می توانید پیشگیری قبل از درمان کنید و خرید کابل شارژر موبایل را به عنوان کابل یدک و اضافی در نظر بگیرید.

کابل میکرو یو اس بی Tecno 85cm شرینک

با این حال، هنگام خرید کابل USB، اگر قصد دارید گوشی خود را با سرعت بسیار بالا شارژ کنید، نباید کابل خیلی بلند بخرید. این به این دلیل است که به طور تجربی ثابت شده است که کابل‌های USB بلند در مقایسه با کابل‌های با طول کوتاه‌تر به طور متوسط زمان بیشتری برای شارژ باتری نیاز دارند. اگر فقط قصد دارید از کابل برای انتقال داده استفاده کنید، مطمئناً می توانید یک کابل بسیار طولانی بخرید. در غیر این صورت، یک کابل USB با اندازه متوسط چیزی است که باید پول خود را روی آن سرمایه گذاری کنید. اگر از باز کردن آیفون جدید خود متعجب شدید و متوجه شدید که کابل شارژ با آداپتور برق فعلی شما سازگار نیست، دو انتخاب دارید.

شارژر موبایل یکی از لوازم جانبی گوشی تلفن همراه است که معمولا در جعبه محصول قرار دارد و به همراه آن به فروش می‌رسد. هر برند تولیدکننده تلفن همراه با توجه به طراحی و ساخت گوشی، شارژر مخصوص به خود را به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل شارژر گوشی انواع مختلفی دارد و ما در امداد موبایل تصمیم گرفتیم به معرفی و بررسی هر کدام کابل شارژر ایفون بپردازیم. مدل گوشیتون چیه ؟ اگر اپل ، آیفون هستید که باید کابل شارژر آیفونی یا کابل شارژ لایتنینگ بخرید اگر اندروید قدیمی هستید که از سیم شارژر microusb واگر اندروید جدید خرید کابل شارژ type-c مناسب شماست ، پس لطفا دقت کنید. اگر از موبایل خود زیاد استفاده می‌کنید شاید خرید کابل شارژ موبایل باکیفیت یکی از رایج ترین نیاز های شما باشد.

کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C اپل طول 1 متر

بسیاری از تلفن‌‌های همراه مدرن اندروید و همچنین تمام گوشی‌های آیفون از زمان آیفون ۸ به بعد، از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کنند. بنابراین با توجه به آزمایش‌های انجام شده، شارژ کردن تلفن آیفون با شارژر آیپد زمان مورد نیاز برای شارژ را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و حتی در برخی از آیفون‌ها، به اندازه یک شارژر USB-PD هم می‌رسد. این یک مزیت بزرگ است، چون اگر از قبل یک شارژر آیپد داشته باشید یا بخواهید آن را بخرید، در هر دو صورت هزینه کمتری نسبت به خرید Lightening- to- USB-C می‌پردازید. تبلت‌های نسل جدید سامسونگ گلکسی هم از کابل‌های شارژر نوع USB-C استفاده می‌کنند. کابل‌های باریک معمولاً در حین شارژ گرم می‌شوند و عموماً از نظر سرعت شارژ و انتقال داده کارایی کمتری دارند.

با توجه به بالا رفتن سرعت شارژرها، خرید کابل شارژر فست شارژ اولویت بیشتری پیدا می کند. شما ابتدا باید بدانید که کابل شارژ مورد نیاز شما چه جریانی را باید عبور می دهد. در خرید کابل فست شارژ، تحمل جریان کابل شارژ بالاترین الویت را دارد.

امنیت دومین عاملی است که در صورت عدم انتخاب کابل شارژ مناسب ممکن است به خطر بیفتد. اگر کابل، غیر اورجینال و بی‌کیفیت باشد، نوسانات برق ایجاد شده باعث آسیب رساندن به قسمت پورت یا برد دستگاه و در مواردی به علت افزایش حرارت بیش از حد باعث منفجر شدن آنها خواهد شد. اگر تلفن شما عملکرد ضعیفی دارد، شارژ نگه‌نمی‌دارد و زمان زیادی طول می‌کشد تا شارژ شود، ممکن است شارژر آن خراب شده باشد.

کابل و شارژر گوشی موبایل اصل با ضمانت فونی شاپ

شما می‌توانید در سایت آرنیک موبایل پس از بررسی لیست قیمت کابل شارژر موبایل و تبلت و بررسی مشخصات فنی محصولات، کابل شارژر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. البته که برند های متفاوت بر اساس قیمت گذاری گوشی همراه از هر دو مدل کابل استفاده کرده اند. ولی کابل فست شارژ یا شارژ سریع از سال 2015 بر سر زبان ها افتاد. مخصوصا که گوشی سامسونگ S6 گزینه ای به نام نمایش آلارم فست را بر روی موبایل خود اضافه کرد تا از فروش شارژر های فیک و کپی جلو گیری کند.

بپردازیم. مدل گوشیتون چیه ؟

کابل دیتاشارژ اپل، از نوع کابل تبدیل USB به لایتنینگ به طول 1 متر برند Wopow پی نت مدل LC508، مناسب شارژ و انتقال دیتا در انواع محصولات Apple از جمله آیفون، آیپد و… کابل تبدیل USB به میکرو USB اندروید 1M بیوند Beyond کابل 1 متری شارژ و انتقال دیتا بیاند مدل BA-321 دارای 18 ماه گارانتی، دارای امکان انتقال دیتا با بالاترین سرعت و شارژ انواع گوشی موبایل هوشمند و تبلت با ورودی… کابل شارژ لایتنینگ ADATA شرکت ای دیتا، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات کامپیوتری و تجهیزات جانبی می باشد. کابل شارژ ای دیتا، یکی از مطمئن ترین کابل شارژهای موجود در بازار می باشد. کابل شارژ Lightning ای دیتا، دارای روکش پلاستیکی می باشد.

کابل شارژ تبدیل USB به Lightning زد ام آی مدل AL870

در آخر، شما می‌توانید تلفن همراه اندروید خود را با همان کابل شارژری که برای آیفون هم استفاده می‌کنید، شارژ کنید. خرید عمده کابل شارژر برای همکاران تهران و شهرستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم شده است. تمام سفارش لوازم جانبی موبایل بصورت رایگان ارسال می شود. کابل شارژر به عنوان یکی از پرفروش ترین و اصلی ترین و همچنین پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که دقت در انتخاب آن می تواند در عمر باتری گوشی همراه تاثیرگذار باشد.