پاور کامپیوتر قیمت و خرید انواع منبع تغذیه پاور کامپیوتر با گارانتی گروه ام آی تی شاپ ام آی تی فروشگاه اینترنتی Shop MIT | techpowerup

علیرغم نام، پاور ها برق سیستم ها را تامین نمی کنند، در عوض آنها آن را تبدیل می کنند. به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند. قطعات کامپیوتری که به شکل مستقیم و بدون با واسطه از سایر قطعات برق دریافت می‌کنند باید به وسیله اتصالات سوکت‌ها به منبع تغذیه متصل شوند. از آن جایی که برخی از پاورهای قدیمی از سوکت‌های جدید پشتیبانی نمی‌کنند، یا از یک نوع سوکت خاص به تعداد مورد نیاز شما ارائه ندهند باید هنگام خرید به کانکتورهای منبع تغذیه نیز توجه کنید.

  • گاهی نیز کابل ها برای کیس شما آن قدر بلند هستند که باعث ایجاد فضایی درهم می شوند.
  • گاهی این انرژی به طور مستقیم به دستگاه شما متصل می شود و گاه از انرژی که در باتری ذخیره شده است استفاده می کند.
  • منبع تغذیه کامپیوتر Antec NE750G M یک انتخاب مطمئن برای سیستم‌های مُدرن یا مجهز به قطعات گران قیمت است؛ هرچند که برای کارت‌های گرافیک رده بالا پاسخگو نیست.
  • برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید.

سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. پاور کیس یا منبع تغذیه یک کامپیوتر از چندین جزء داخلی مانند سیم پیچ‌ها، خازن‌ها و بردهای مدار الکترونیکی، برای تنظیم جریان تشکیل شده است. اگر هم که پاور انرژی بیشتر از حد نیاز برای قطعه سخت افزاری را به آن بدهد ، ممکن است آن قطعه بسوزد و یا قطعه نیم سوز شده و کارکرد خوب خود را ازدست بدهد. در صورتی که یک پاور 850 واتی پلاتینیوم می‌خواهید اما قصد ندارید زیاد هم هزینه کنید، پاور پیشنهادی ما NE850 Platinum از برند انتک است. این پاور یک محصول تمام ماژولار با گواهینامه راندمان انرژی پلاتینیوم، قطعات مرغوب و بادوام و قیمت مناسب است.

خیابان ولی عصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – واحد 150

در این میان اتصالات مادربرد و کارت گرافیک از مهم‌ترین اتصالات هستند. کانکتورهای مادربرد به شکل معمول در دو نوع ۲۰ پین و ۲۴ پین در دسترس است. با وجود محبوبیت بیشتر مورد دوم، امروزه بسیاری از پاورهای جدید اتصالات از هر دو نوع را ممکن ساخته‌اند. این به شما نشان می دهد که این قطعه چند درصد از برق متناوب ورودی را به برق مستقیم تبدیل خواهد کرد. میزان تلفات توان، این گونه به شما نشان داده می شود که معمولا ۵۰ درصد اعلام خواهد شد.

وظیفه پاور در کامپیوتر چیست؟

پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. اگر به دنبال یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی با گواهی 80 پلاس پلاتینیوم هستید، ما Silverstone Strider Platinum SST-ST1000-PT را پیشنهاد می‌کنیم. از طرف دیگر قطعات مختلف کامپیوتر ولتاژهای متفاوتی نیاز دارند و امکان کارکردن با یک ولتاژ یکسان وجود ندارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. پس جای تعجب نیست که اکثر سیستم ها پس از خرید دارای منبع تغذیه هستند.

هرگونه اختلالی در این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر می‌تواند زمینه رسان آسیب دیدن سایر قطعات باشد. به همین علت معمولا پیشنهاد می‌شود که در خرید این ماژول سخت افزاری از برندهای شناخته شده و گران قیمت‌تر اقدام به خرید کنید. یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می شود این است که چگونه منبع تغذیه مناسبی را برای خود تهیه کنیم؟ باید بدانید به چند وات نیاز دارید. شما می توانید با جمع کردن این توان ها، توان مصرفی سیستم خودتان را به دست بیاورید. این گونه می توانید پاوری را انتخاب کنید که حداقل 10 درصد و حداکثر 20 درصد بالاتر از توان مصرفی سیستم قدرت دارد.

http://asanbehbar.ir