پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

از همین رو برای سیستم‌های با قطعات مُدرن خرید پاور حداقل گلد توصیه می شود شود. یک پاور خوب باید از طراحی بهینه و دقیق با قطعات مرغوب و بادوام برخوردار باشد. طبق آنچه که اشاره شد، وظیفه پاور یا منبع تغذیه در کامپیوتر تبدیل برق شهری به ولتاژ مستقیم قابل استفاده توسط قطعات مختلف کامپیوتر است. مشکل اینجاست که کیفیت، دقت و طول عمر همه پاورها یکسان نیست و در حالی که یک پاور می‌تواند سال‌ها بدون هیچ مشکلی کار کند، یک پاور دیگر می‌تواند غیر استاندارد و حتی خطرناک باشد. امروز با یک دکمه فشاری کوچک سیستم را روشن می کنید و با یک گزینه منو در سیستم عامل، دستگاه را خاموش می کنید. سیستم عامل می تواند سیگنالی را به منبع تغذیه ارسال کند تا خاموش شود.

  • در ادامه راهنمای خرید پاور کامپیوتر به برخی از رایج ترین و پرتکرار ترین پرسش ها درباره خرید پاور و انتخاب بهترین پاور به طور کوتاه پاسخ داده ایم.
  • پاور پیشنهادی دیگر ما در رینج 700 الی 750 وات Hydro GSM Lite PRO 750W از FSP است.
  • البته طراحی ظاهری منبع تغذیه کامپیوتر GP750B-OCPT V2.0 چندان دل‌چسب نیست.
  • تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند.
  • یک پاور خوب باید از طراحی بهینه و دقیق با قطعات مرغوب و بادوام برخوردار باشد.

را دارند و اگر به سایر مجله خبری سخت افزار کامپیوتر ها نیازی دارید می توانید آن را به این قطعه اضافه کنید. در نوع سوم یعنی غیر ماژولار شما امکان کم و زیاد کردن کابل را نخواهید داشت زیرا این پاورها پیکربندی ثابتی دارند. اما این مدل های نیمه ماژولار و ماژولار هستند که به شما اجازه می دهند شما تعداد کابل ها را مدیریت کنید و با توجه به نیازتان تعداد آنها را مشخص کنید. جهت مقایسه قیمت پاور کامپیوتر در انواع برند موجود در بازار پاور کامپیوتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.

آخرین راهنماهای خرید

برای نمونه اگر مجموع مصرف قطعات کامپیوتر شما به 650 وات می‌رسد، حداقل به پاور 700 واتی نیاز دارید؛ هرچند که حالت مطلوب‌تر 750 تا 850 وات است. به طور خلاصه می‌توان گفت پاورها از نظر قدرت (توان)، دقت در رگولاسیون ولتاژ، ایمنی، راندمان انرژی، تعداد و تنوع کانکتورها، طول عمر و پایایی می‌توانند بسیار متفاوت باشند. برای نمونه دو پاور 550 واتی از دو برند مختلف یا حتی یک برند یکسان لزوماً کیفیت، عملکرد، ایمنی، کانکتورها و راندمان انرژی مشابهی ندارند. قیمت پاور و منبع تغذیه مستقیما به توان آن ربط دارد، هرچه توان پاور بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد. یکی از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت منبع تغذیه، برند آن می باشد.

پاور کامپیوتر گرین GP850B-OCPT با توان 850 وات

به طور معمول کامپیوترهای گیمینگ به دلیل پردازش بالا نیازمند پاور مناسب و قدرتمند هستند تا توانایی تامین ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را داشته باشد. پاورهای 800 تا 850 واتی برای طیف وسیعی از قطعات میان رده تا رده بالا پاسخگو هستند و انتخاب بهتری برای سیستم‌های گیمینگ محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بسته به بودجه پاورهایی با گواهی گلد تا پلاتینیوم خریداری کنید که شاید به راحتی بتوان در این رده بهترین پاور کامپیوتر مخصوص گروه‌های مختلف کاربران حرفه‌ای را نیز شناسایی کرد. به همین دلیل ما در راهنمای خرید پاور کامپیوتر این ماه، یک پاور بسیار خوب 850 واتی در نظر گرفته‌ایم.

دکمه فشاری روی کیس یک سیگنال 5 ولتی به منبع تغذیه می فرستد تا به آن بگوید چه زمانی روشن شود. منبع تغذیه همچنین دارای مداری به نام VSB است که 5 ولت را تامین می کند. VSB یا “ولتاژ آماده به کار” حتی زمانی که رسما سیستم “خاموش” است، طراحی شده است تا دکمه کار کند.

http://asanbehbar.ir