وسترن دیجیتال کارت های توسعه WD_Black C50 را برای Xbox Series X|S معرفی کرد

بیشتر ذخیره کنید، بیشتر در Xbox بازی کنید
راه‌حل‌های کارت غیرقابل ارتقا از شما می‌خواهند که بازی‌ها را به کنسول خود به عقب و جلو انتقال دهید. کارت توسعه WD_BLACK C50 برای Xbox شما را سریعتر وارد عمل می کند تا بتوانید هر زمان که بخواهید بازی کنید.

دارندگان کنسول های سری Xbox اغلب از اکوسیستم گسترش فضای ذخیره سازی اختصاصی گران قیمت سیستم (در مقایسه با پلی استیشن 5 سونی که از SSD های استاندارد صنعتی M.2 استفاده می کند) شکایت کرده اند، بنابراین رقابت جدید در این بخش کوچک بازار مورد استقبال قرار می گیرد. دو کارت توسعه WD_BLACK C50 اکنون از امروز در دسترس هستند – در مدل های 1 ترابایت (149.99 دلار) و 500 گیگابایت (79.99 دلار). سوزان پارک، نایب رئیس، مشارکت های استراتژیک جهانی در Western Digital، پیشنهادات جدید را تشریح کرد: “کنسول های ایکس باکس برای چندین دهه یک بازی اصلی محبوب در خانه ها در سراسر جهان بوده است. گسترش WD_BLACK C50 برای Xbox، بازیکنان می توانند به لذت بردن از بازی های مورد علاقه خود با موارد بیشتری ادامه دهند. انعطاف پذیری تا بتوانند بر تکمیل ماموریت بعدی خود یا شکست دادن رئیس نهایی خود تمرکز کنند.” وسترن دیجیتال می‌گوید این دستگاه‌ها با ضمانت پنج ساله عرضه می‌شوند و یکی دیگر از انگیزه‌های خرید، استفاده آزمایشی یک ماهه Game Pass Ultimate است.

به موارد بیشتری برای Xbox خود سلام کنید

با بزرگ‌تر شدن فایل‌های بازی، کارت توسعه WD_BLACK C50 برای Xbox راهی سریع و آسان برای دادن ظرفیت بیشتر به Xbox Series X|S شما و نصب عناوین بیشتری است. برای عملکردی مشابه حافظه داخلی Xbox، به سادگی این کارت دارای مجوز رسمی را مستقیماً به کنسول متصل کنید. خرید شما شامل یک اشتراک یک ماهه Xbox Game Pass Ultimate، با دسترسی به بیش از 100 بازی کنسول و رایانه شخصی، به‌علاوه چند نفره کنسول آنلاین است.

نصب آسان
این کارت توسعه Xbox دارای مجوز رسمی با Xbox Series X|S شما به صورت پلاگین و بازی است، بنابراین لازم نیست نگران سازگاری یا باز کردن کنسول خود برای نصب آن باشید.

طراحی توسط WD_BLACK
زیبایی صنعتی براق کارت توسعه فاکتور جالبی را ارائه می دهد که WD_BLACK به آن معروف است و به طور یکپارچه با کنسول Xbox شما ادغام می شود.

شماره محصولات
500 گیگابایت: WDBMPH5120ANC-WCSN
1 ترابایت: WDBMPH0010BNC-WCSN



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

وسترن دیجیتال رسما از سری کارت های توسعه WD_BLACK C50 خود برای کنسول های نسل فعلی Xbox Series X و S مایکروسافت رونمایی کرد، با توجه به اینکه یکی از این محصولات در بهار سال جاری به بیرون درز کرد، جای تعجب ندارد. زمانی که لیستی برای مدل WD_BLACK C50 1TB در سایت فروشگاه آنها ظاهر شد، Best Buy از اعلام وسترن دیجیتال جلوگیری کرد. سیگیت از زمان عرضه (نوامبر 2020) شریک رسمی (با مایکروسافت) برای تولید و توزیع کارت‌های توسعه حافظه کنسول سری Xbox بوده است و اخیراً قیمت‌های آن را تعدیل کرده است – احتمالاً در انتظار ارزان‌ترین گزینه‌های شخص ثالث از Western Digital.

عملکرد ایکس باکس
کارت توسعه WD_BLACK C50 برای Xbox از معماری Xbox Velocity بهره می‌برد و عملکرد مشابهی را به حافظه داخلی Xbox Series X|S شما ارائه می‌کند تا تجربه‌ای یکپارچه با همه بازی‌های مورد علاقه‌تان داشته باشید.

عناوین بزرگ بیشتری را ذخیره کنید

بازی‌ها بزرگ‌تر می‌شوند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری مصرف می‌کنند. ظرفیت‌های 512 گیگابایت تا 1 ترابایت به شما این امکان را می‌دهد که تعداد بیشتری از این عناوین را نصب کرده و در هر زمان آماده عرضه کنید.

مشخصات کامل
ظرفیت: 1 ترابایت یا 500 گیگابایت
رابط: اسلات توسعه ایکس باکس
سازگاری: Xbox Series X|S
در جعبه: کارت توسعه WD_BLACK C50 برای Xbox، پوشش محافظ و راهنمای نصب سریع

سازگار با رزومه سریع
بازی فعلی خود را مکث کنید، یک بازی دیگر انجام دهید، سپس به بازی اول بازگردید، انگار هرگز آنجا را ترک نکرده اید. فقط SSD داخلی کنسول Xbox و کارت های توسعه می توانند از این عملکرد صرفه جویی در زمان پشتیبانی کنند.