وسترن دیجیتال نتایج مالی سه ماهه چهارم و سال مالی 2022 را گزارش می کند

مشتری 36 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده است. بر اساس متوالی و سال به سال، HDD مشتری منجر به کاهش درآمد شد در حالی که Flash تقریباً ثابت بود.

این شرکت 295 میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی ایجاد کرد، بازپرداخت بدهی برنامه ریزی شده و اختیاری 150 میلیون دلاری را تکمیل کرد و سه ماهه را با 2.33 میلیارد دلار وجه نقد و معادل نقدی به پایان رساند.

در سه ماهه چهارم مالی:
ابر 46 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده است. در فضای ابری، افزایش مداوم درایوهای 18 و 20 ترابایتی ما باعث افزایش سالانه 7 درصدی درآمد HDD نزدیک به خط شد. در Flash، درآمد SSD سازمانی به طور متوالی بیش از دو برابر شد و سالانه 38 درصد رشد کرد.

شرکت وسترن دیجیتال (Nasdaq: WDC) امروز نتایج مالی خود را برای سه ماهه چهارم و سال مالی 2022 منتشر کرد. “من به تیم خود به خاطر ارائه عملکرد قوی در سال مالی 2022 افتخار می کنم که در آن درآمد 11٪ و EPS غیر GAAP تا 81 افزایش یافت. دیوید گوکلر، مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال، گفت: این نشان دهنده پیشرفت در باز کردن پتانسیل درآمد کسب و کار ما است. “علاوه بر عملکرد مالی قوی، سال مالی 2022 از منظر نوآوری، توسعه محصول و اجرای محصول، سالی برجسته برای وسترن دیجیتال بود. ترکیب موتور نوآوری ما و کانال های متعدد برای ارائه محصولات ما به بازار، وسترن دیجیتال را در موقعیتی عالی قرار می دهد. از فرصت‌های ذخیره‌سازی بزرگ و رو به رشد پیش رو، حتی با وجود پویایی کلان که بر تقاضای کوتاه‌مدت تأثیر می‌گذارد، سرمایه‌گذاری کنید.»

مصرف کنندگان 18 درصد از گردش مالی را تشکیل می دهند. به طور متوالی، کاهش درآمد در درجه اول به دلیل کاهش محموله های خرده فروشی هارد دیسک بود. این کاهش نسبت به سال گذشته به دلیل کاهش کلی محصولات HDD و Flash بود.

در طول سال مالی 2022:

  • ابر 42 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده است. رشد درآمد ناشی از افزایش 38 درصدی در هارد دیسک های نزدیک به خط بود، در حالی که محصولات فلش برای برنامه های SSD سازمانی بیش از دو برابر شد.
  • مشتری 38 درصد از کل گردش مالی را به خود اختصاص داده است. درآمد کمی کاهش یافت زیرا رشد Flash با کاهش تقریباً 30 درصدی تعداد هارد دیسک های مشتری جبران شد.
  • مصرف کنندگان 20 درصد از کل گردش مالی را تشکیل می دهند. کاهش درآمد به طور کامل به خرده فروشی هارد دیسک نسبت داده شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران