هدفون WH-1000XM5 آینده سونی در کنار LinkBuds S افشا شد.

هدفون WH-1000XM5 آینده سونی در کنار LinkBuds S افشا شد.
در مورد LinkBuds S – که با نام WF-LSN900 نیز شناخته می شود، در مورد مشخصات فنی اطلاعات زیادی در دست نیست، اما گفته می شود که آنها دارای نوعی عملکرد هوش مصنوعی هستند که همچنین می تواند از حالت صدای محیط به حالت ANC تغییر کند. مانند فعال کردن پخش خودکار همچنین یک سنسور وجود دارد که تشخیص می دهد هدفون در گوش شما است یا خیر. جای تعجب نیست که یک کیف شارژ نیز بخشی از بسته اینجاست. انتظار می رود هر دو محصول در آینده نزدیک به بازار عرضه شوند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

WH-1000XM5 در جهت طراحی متفاوت به اندازه سری 700 Bose که با QuietComfort مقایسه شد برجسته نیستند، اما هنوز آنقدر متفاوت هستند که بدیهی است که ما در اینجا به دنبال نسل جدیدی از محصول هستیم. سونی هدبند را اصلاح کرده است، اما در عین حال مساحت هدبند را که با مواد نرم پوشانده شده است، افزایش داده است، حتی اگر در واقع سر شما را لمس نکند. هدفون‌ها طراحی جدیدی دارند، اما به نظر می‌رسد که کنترل لمسی همچنان باقی مانده است، زیرا تنها کنترل‌های فیزیکی که در فیلم مشاهده می‌شود، یک نوار لغزنده پاور/بلوتوث و یک دکمه NC/AMB برای جابه‌جایی بین حذف نویز و حالت است. محیط، مانند همانطور که احتمالا حذف نویز را غیرفعال کنید.

فاش ها مشخصات زیادی را ارائه نمی دهند، اما گفته می شود عمر باتری با ANC 10 ساعت افزایش یافته است که در مجموع 40 ساعت است. گفته می شود WH-1000XM5 سه ساعت و نیم طول می کشد تا شارژ شود، که 30 دقیقه بیشتر از مدل قبلی خود است، اما به نظر می رسد این یک معامله منصفانه برای 10 ساعت عمر باتری اضافی باشد. شارژ از طریق USB-C انجام می شود و سونی جک 3.5 میلی متری را حفظ کرده است. در نهایت، بلوتوث 5.2 پشتیبانی خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا بلوتوث LE Audio پشتیبانی خواهد شد یا خیر.

وقتی صحبت از هدفون های بلوتوث با ANC به میان می آید، سونی یکی از بهترین ها در این تجارت است و به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه چند محصول جدید است، البته اگر آخرین افشاگری ها را باور کنیم. اولین مورد WH-1000XM5 است که یک محصول کاملاً اصلاح شده است و هیچ شباهتی به مدل های قبلی خود از سری WH-1000XM ندارد. از سوی دیگر، LinkBuds S یک نسخه اقتصادی از WF-1000XM4 است، به جای طراحی خاص دیگری مانند LinkBuds.