هدست بازی بی سیم پریمیوم Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 Max برای پلی استیشن اکنون در دسترس است.



شرکت سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation (NASDAQ: HEAR) امروز اعلام کرد که Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX برای پلی استیشن اکنون در خرده فروشان شرکت کننده در سراسر جهان در دسترس است. برای طرفداران پلی‌استیشن که روی PS5 و PS4 بازی می‌کنند، Stealth 700 Gen 2 MAX سازگاری را گسترش می‌دهد تا شامل Nintendo Switch، رایانه‌های شخصی ویندوز و مک‌ها شود، در حالی که اتصال بلوتوث 700 MAX را برای بازی‌های موبایل ایده‌آل می‌کند. عمر طولانی باتری بیش از 40 ساعت به مجموعه قوی و چشمگیر از ویژگی‌های صوتی و تمرکز بر راحتی اضافه می‌کند که سال‌ها هدفون‌های بی‌سیم پریمیوم Stealth 700 را به پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم لاک‌پشت تبدیل کرده است. Turtle Beach’s Stealth 700 Gen 2 MAX، بهترین هدست بازی بی سیم ممتاز برای پلی استیشن، در رنگ آبی کبالت خیره کننده با تزئینات مسی یا مشکی با تزئینات نقره ای با قیمت 199.99 دلار / 179.99 پوند / 199.99 یورو MSRP در دسترس است.

در اوایل سال جاری، Turtle Beach نسخه Xbox Stealth 700 Gen 2 MAX را منتشر کرد و بلافاصله همان جایی را که پیشینیانش متوقف کردند، ادامه داد. IGN مدل جدید MAX را «شگفت‌انگیز» نامید و به آن امتیاز 9/10 به‌علاوه انتخاب ویرایشگران این نشریه داد و آن را «بهترین هدست بی‌سیم ایکس‌باکس» در فهرست بهترین هدست‌های گیمینگ 2022 و همچنین «بهترین» نامید. هدست گیمینگ پریمیوم.» علاوه بر این، CG Mag جایزه Stealth 700 Gen 2 MAX را برای Xbox 9.5/10 به همراه یک عنوان انتخاب ویرایشگر اعطا کرد و گفت: «هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX رقیب بهترین هدست است. 2022.”

یورگن استارک می‌گوید: «در ترکیب با مجموعه‌ای از ویژگی‌های برنده جایزه از هدست‌های سری ۷۰۰ ما، سازگاری بین پلتفرم و عمر باتری استثنایی Stealth 700 Gen 2 MAX آن را برای گیمرهای پلی‌استیشن که به دنبال صدا و راحتی عالی هستند، بسیار جذاب کرده است. ، رئیس و مدیر عامل شرکت Turtle Beach Corporation. مدل‌های Xbox MAX ما در اوایل امسال عرضه شد و مورد تحسین منتقدان و مصرف‌کنندگان قرار گرفت. اکنون گیمرهای PS5 و PS4 می‌توانند از صدای قدرتمند بازی سه‌بعدی، راحتی بی‌نظیر و فناوری‌های صوتی انحصاری در ساحل لاک‌پشت مانند Superhuman Hearing لذت ببرند که هدست‌های Stealth 700 ما را پرفروش می‌کند. انتخاب ممتاز برای گیمرهای جدی.”

Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX برای پلی استیشن تجربه صوتی ممتازی را در سیستم‌های بیشتری ارائه می‌کند. با چرخاندن یک سوئیچ روی فرستنده USB بی سیم، گیمرها می توانند از هدست خود با PS5 و PS4، Nintendo Switch، Windows PC و Mac استفاده کنند و صدای فراگیر فضایی سه بعدی، ویژگی های برتر و نکات راحتی سری Stealth 700 را تجربه کنند. . بلندگوهای بزرگ Nanoclear 50 میلی متری Turtle Beach صدای بازی قدرتمند و همه جانبه را ارائه می دهند، در حالی که میکروفون برگردان با حساسیت بالا 700 MAX تجربه چت شفافی را ارائه می دهد. بالشتک های فوم مموری با ژل خنک کننده Aerofit دارای فناوری اختراع شده ProSpecs با عینک سازگار با عینک Turtle Beach هستند که از تناسب راحت برای ساعت ها با یا بدون عینک اطمینان می دهد.

عملکرد طولانی مدت دوگانه بلوتوث و ساحل لاک پشت به این معنی است که گیمرها همچنین می توانند در Discord چت کنند، تماس بگیرند و در حین بازی به موسیقی گوش دهند. بلوتوث همچنین Stealth 700 Gen 2 MAX را برای بازی‌های موبایلی در دستگاه‌های سازگار با iOS و Android، و همچنین اتصال به برنامه همراه همراه هدست که در آن می‌توانند شنوایی Superhuman را فعال کرده و از پیش تنظیم‌های صوتی، نظارت بر میکروفون و سایر تنظیمات را بر اساس ترجیحات خود تنظیم کنند، ایده‌آل می‌کند. .

برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران