نینتندو دریفت‌های Joy-Con را در مناطق EEA، CH و بریتانیا تعمیر خواهد کرد، حتی واحدهای خارج از گارانتی را برای دریافت تعمیرات رایگان

او نتیجه می گیرد که Big N باید بیشتر برای بهبود خدمات پس از فروش برای مشتریان بزرگ و اختصاصی خود انجام دهد: “علاوه بر تعمیرات رایگان، نینتندو همچنین باید متعهد شود که تمام مصرف کنندگانی را که از این زمان تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند جبران کند، بازپرداخت کند یا جایگزین کند. راه اندازی کنسول و ترویج این برنامه تا مصرف کنندگان بدانند که پشتیبانی در دسترس است.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران نینتندو قبلاً در سال 2019 تعمیرات رایگان مادام العمر را به مشتریان خود در آمریکای شمالی ارائه کرده بود. آمریکای لاتین و فرانسه بلافاصله پس از آن درمان مشابهی دریافت کردند. طبق اسناد به روز شده خود، این شرکت اکنون خدمات مشابهی را به افراد در سراسر اتحادیه اروپا (و مجاور) ارائه می دهد: «تا اطلاع ثانوی، نینتندو هزینه ای را در منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، در بریتانیا و سوئیس برای شما هزینه نخواهد کرد. ترمیم سندرم واکنش پذیری، چه در اثر نقص یا ساییدگی ایجاد شده باشد.»

غول بازی های ویدیویی ژاپنی چندین سال است که تحت فشار بوده است به دلیل مشکل طولانی مدت دریفت – مشتریان خشمگین ناراحتی خود را به حدی ابراز کرده اند که ناظران بین المللی مجبور شده اند آن را بو بکشند. نینتندو . این سایت تلاش می‌کند تا از طریق ژست حسن نیت Lifetime Repairs کنترل نیمه مناسب آسیب را انجام دهد: “نینتندو به ایجاد محصولات با ماندگاری و کیفیت بالا افتخار می‌کند و به طور مداوم در حال بهبود آنها است. بنابراین و تا اطلاع ثانوی، نینتندو به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌کند که محصول مربوطه را در EEA، انگلستان و سوئیس خریداری کرده اند که تعمیرات سندرم واکنش جوی استیک توسط مراکز رسمی تعمیر نینتندو به صورت رایگان انجام می شود. حتی اگر سندرم ناشی از فرسودگی باشد و حتی اگر 24 ماه گارانتی سازنده باشد، اعمال می شود. ارائه شده توسط نینتندو منقضی شده است. گارانتی سازنده هیچ گونه حقوق قانونی را که ممکن است تحت قوانین ایمنی و سلامت داشته باشید تحت تأثیر قرار نمی دهد. حمایت از مصرف کنندگان به عنوان خریدار کالا. مزایایی که در اینجا توضیح داده شده علاوه بر این حقوق است.” نینتندو نتوانست به این حقوق رسیدگی کند علت اصلی مشکل دریفت در کنترلر استاندارد نینتندو سوییچ، و یک نگهبان بریتانیایی مجله و سگ کاملاً از پیشنهاد تعمیرات رایگان راضی نیست. سازمان بهداشت جهانی؟ روسیو کونچا، مدیر بخش سیاست و حمایت، در مورد این موضوع اظهار نظر کرد: “نینتندو سوییچ “دریفت” سالهاست که گیمرها را آزار داده است و بسیاری از مصرف کنندگان از خرید کنترلرهای جایگزین کنار گذاشته شده اند. متعهد به تعمیرات رایگان مادام العمر.” او جزئیات تحقیقات داخلی مجله در مورد سخت افزار را شرح می دهد: “کدام آنها؟ آزمایش نشان داد که این مشکلات مزمن کنترل کننده سوئیچ نینتندو احتمالاً به دلیل یک نقص مکانیکی است – که نشان دهنده نقص های طراحی است که نینتندو باید برای جلوگیری از خرابی کنترلرهای معیوب برطرف کند. در افراد یافت می شود. در وهله اول.”

در اواخر هفته گذشته، چندین وب‌سایت متخصص در پوشش نینتندو به‌روزرسانی‌ای را برای صفحات پشتیبانی این شرکت در بریتانیا منتشر کردند – پیشنهاد تعمیر رایگان واحدهای معیوب Joy-Con که تحت تأثیر مشکل معروف دریفت قرار گرفته‌اند. مشتریانی که کنترلرهای خارج از گارانتی برای مدت طولانی دارند، تا زمانی که مشهود باشد که دریفت رخ می دهد، هزینه ای برای تعمیرات دریافت نمی کنند. تار در وب سایت رسمی یک الگوی تشخیصی را توصیف می کند: “چوب کنترل Joy-Con به درستی پاسخ نمی دهد یا به درستی پاسخ نمی دهد (سندرم واکنش یا به اصطلاح “دریفت”)”.