نسخه ی نمایشی Toxic Crusaders اکنون در Steam در دسترس است، Retroware هماهنگی رنگ بازی را توضیح می دهد

از پیش‌فرض عمومی تا… رنگ‌ها در همه جا!
وقتی توسعه را شروع کردیم، حتی به این فکر نکردیم که به هر شخصیت یک رنگ منحصر به فرد برای حملات آنها بدهیم. در ابتدا، هر شخصیت فقط یک اثر ضربه ای عمومی و کسل کننده داشت که با جن های دشمن به اشتراک گذاشته می شد! اما بعد متوجه شدیم که اگر در مشت‌ها، لگدها و هر حمله دیگری رنگی بپاشیم، همه چقدر سردتر به نظر می‌رسند! بنابراین…

رنگ در تمام سطوح!

ما اساسا رنگ ها را از طراحی هر شخصیت در بازی انتخاب کردیم. همراه با این اثر ضربه ای “روشن” به نتایج بسیار رضایت بخشی منجر شد! حالا هر شخصیت می‌تواند جذاب به نظر برسد، در حالی که به بازیکنان مربوطه خود می‌داند که آیا IMPACT را ترک می‌کنند یا خیر!خیابان ها و رستوران های رنگارنگ!

دیدن حداکثر چهار بازیکن روی صفحه در یک زمان واقعاً نشان می دهد که چقدر چیزهای آشفته می توانند به زیبایی ظاهر شوند، به خصوص دیدن همه انفجارهای رنگی در سراسر! بازی به عنوان یک فاجعه بزرگ؟ آنها را با قرمز بزنید! تجسم ایوان؟ آنها را با صورتی بزن! بازی به عنوان Nozone؟ با رنگ آبی فرود بیایید!

ما مشتاقیم که با پیشرفت در مسیر توسعه، اطلاعات بیشتری در مورد Toxic Crusaders به ​​شما بگوییم! برای به روز رسانی های بیشتر در اطراف بمانید!

پلتفرم‌ها: PC/Steam، Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X|S
تاریخ انتشار: 2024
توسعه و انتشار توسط Retroware
retroware.com/
twitter.com/retroware





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

داغ‌ترین قهرمانان سال 1991 برای یک ماجراجویی رادیکال و رادیواکتیو برای یک دوره جدید، با اکشن‌های عالی، ترکیب‌های کوبنده و زباله‌های سمی‌تر از آنچه که می‌دانید، بازمی‌گردند! توسعه‌دهنده و ناشر Retroware با Troma Entertainment همکاری کرده است تا بازی Toxic Crusaders را بازگرداند تا یک ضرب و شتم کاملاً اکشن جدید برای یک تا چهار بازیکن! دستشویی، توتو، و نگرش خود را بردارید و آماده شوید تا خیابان های پست تروماویل را تمیز کنید، هر بار یک احمق رادیواکتیو! نسخه دمو هم اکنون برای دانلود در Steam در دسترس است!

تحریریه Techpowerup