ایکس باکس به طور رسمی از کنترلر و هدست بی سیم استارفیلد نسخه محدود رونمایی کرد

با هدست بی سیم Xbox – Starfield Limited Edition از کیفیت صوتی و چت فوق العاده لذت ببرید. فضای خود را با هدبند راه راه قرمز و سفید Constellation ایمن کنید، با استفاده از بوم شفاف میکروفون با تیم خود ارتباط برقرار کنید و احساس کنید که کاملاً با صداهای سفارشی برای ماجراجویی خود غرق شده اید. از گوش‌کاپ‌های بزرگ و فوق‌العاده نرم لذت ببرید که تجربه‌ای راحت را با کنترل‌های راحت روی گوش برای همه نیازهای کاوش شما فراهم می‌کنند.

سفری حماسی را با کنترلر بی سیم Xbox – Starfield Limited Edition و Xbox Wireless Headset – Starfield Limited Edition آغاز کنید:

Seagate Starfield Special Edition Game Drive و Game Hub برای Xbox
اعماق بازی – و فضای باز – را کاوش کنید و در عین حال عشق خود را به Starfield با مجوز رسمی Seagate Starfield Special Edition Game Drive و Game Hub برای Xbox نشان دهید. درایو جدید Seagate Game و Game Hub که در اثر هنری انحصاری بزرگداشت کاوشگران فضای Constellation، تا 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و نورپردازی LED پیچیده شده‌اند، تجربه‌ای از بازی کیهانی ایجاد می‌کنند و در عین حال رازهای جهان را آشکار می‌کنند.

Seagate Starfield Special Edition Game Drive و Game Hub امروز با قیمت 109.99 دلار ERP (2 ترابایت)، 169.99 دلار ERP (5 ترابایت) و 239.99 دلار ERP (8 ترابایت) از خرده فروشان منتخب در سراسر جهان برای پیش خرید در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر به Seagate.com مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با کنترلر و هدست Starfield Limited Edition Wireless و قطعات ناوبری ضروری در مجموعه هر مسافر، سفری به سوی ستاره ها را آغاز کنید. طرح‌های تمیز و واضح از سفینه‌های فضایی واقعی الهام گرفته شده‌اند و به‌طور سفارشی ساخته شده‌اند تا شما را مستقیماً به کابین خلبان یک کاوشگر فضایی واقعی منتقل کنند. کنترلر بی‌سیم Xbox – Starfield Limited Edition دارای ماشه‌های شفاف با موتورهای رومبل برنزی قابل مشاهده در زیر، دستگیره‌های محکم جانبی و پشتی است که شبیه به پانل‌های سفینه فضایی طراحی شده‌اند، و برندهای رنگی براق الهام گرفته از Constellation در اطراف دکمه Xbox. با عمر باتری تا 40 ساعت، سوخت زیادی برای سفر خود به اعماق فضا خواهید داشت.

اکنون در دسترس است – کنترلر بی سیم Xbox – Starfield Limited Edition را با قیمت 79.99 دلار ERP و هدست Xbox Wireless – Starfield Limited Edition را با قیمت 124.99 دلار ERP خریداری کنید (بازی به طور جداگانه فروخته می شود؛ در 6 سپتامبر 2023 موجود است). برای اطلاعات بیشتر به Xbox.com یا خرده‌فروش محلی خود، از جمله فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید.پس زمینه پویا منحصر به فرد Starfield را باز کنید

پس زمینه پویا منحصر به فرد را که با اتصال کنترلر یا هدست نسخه محدود Starfield Wireless به کنسول Xbox Series X|S باز می شود را از دست ندهید.

پس‌زمینه‌های پویا، تقویت‌کننده‌های متحرکی هستند که داشبورد Xbox شما را زنده می‌کنند. برای دسترسی به این ویژگی، روی دکمه تنظیمات در داشبورد کنسول خود کلیک کنید. در زیر تب General، روی دکمه Personalization ضربه بزنید و دکمه My Background را پیدا کنید. پس از رسیدن به آنجا، می‌توانید پس‌زمینه‌های پویا را ببینید و بین این یا چندین ظاهر پویا فوق‌العاده دیگر را انتخاب کنید تا تجربه Xbox خود را بیشتر سفارشی کنید.

تحریریه Techpowerup