منبع تغذیه پاور فروشگاه اینترنتی رستا | techpowerup

برای خرید پاور گیمینگ می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید؛ همچنین در این صفحه می‌توانید قیمت پاور گیمینگ را نیز ببینید. پاور ۷۵۰ واتی برای کامپیوتر گیمینگ با ردۀ متوسط ​​یا پایین‌تر ایده‌آل است. یک قانون کلی قدیمی این است که فقط از ۵۰ تا ۶۰ درصد از درجه بندی ولتاژ استفاده کنید. شما میتوانید به خرید و مقایسه انواع محصولات پاور و دیگر محصولات درفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیبپردازید.

  • شرکت کولرمستر ، از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات وقطعات کامپیوتر می باشد.
  • همچنین شما می توانید در انتهای راهنمای خرید منبع تغذیه کامپیوتر در بخش کامنت ها راهنمایی و مشاوره خرید منبع تغذیه کامپیوتر دریافت کنید.
  • با خواندن این راهنمای خرید پاور می توانید یک انتخاب بهتر و مطمئن تر داشته باشید.
  • در این لیست پاور کیس ماژولار در صدر و غیر ماژولار در انتهای لیست قرار دارد.
  • متأسفانه بسیاری از برندهای متفرقه پاور با هدف کاستن از هزینه‌ تولید، از ظرفیت کافی برای خازن‌های bulk استفاده نمی‌کنند که نتیجه آن Hold-Up پایین‌تر از حد استاندارد است.
  • بنابراین نمی توان گفت چون یک پاور توسط یک سازنده مطرح یا معتبر تولید شده است، پس حتماً بی نقص است.

در این مدل‌ها تمامی کابل‌ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود. به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری شده و علاوه بر زیبایی در اسمبل کیس، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس نیز کمک می‌کند. البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران جرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

پاور سوئیچینگ 12 ولت 30 آمپر فن دار – منبع تغذیه صنعتی

بنابراین حتماً سراغ برندهای معتبر و ترجیحاً بهترین برندهای منبع تغذیه کامپیوتر بروید. یک پاور با راندمان انرژی بالاتر موجب کاهش هزینه برق مصرفی و در عین حال کاهش تولید گرما می‌شود. با این حال، اگرچه صرفه جویی در مصرف برق جزء اهداف بسیاری از خریداران نیست، اما برخی دیگر بسیار حائز اهمیت است.

ایسوس یک برند همه پسند

بدون مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است.

حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

http://asanbehbar.ir