معرفی Microsoft 365 Copilot: کمک خلبان شما برای کار

مشتریان Microsoft 365 Copilot را به دو صورت تجربه خواهند کرد
Microsoft 365 Copilot فقط راه بهتری برای انجام کارهای مشابه نیست. این یک روش کاملاً جدید برای کار است. Copilot به دو صورت در کنار مشتریان Microsoft 365 کار خواهد کرد:

  • اول، با برنامه های مایکروسافت 365 که مردم هر روز استفاده می کنند یکپارچه شده است: Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و غیره.
  • امروز، این شرکت همچنین یک تجربه کاملاً جدید را اعلام کرد: گفتگوی تجاری. Business Chat در برنامه‌های LLM، Microsoft 365 و تقویم، ایمیل، چت، اسناد، جلسات و مخاطبین مشتری کار می‌کند تا کارهایی را انجام دهد که افراد قبلاً نمی‌توانستند انجام دهند. با درخواست‌های زبان طبیعی مانند «به تیم من بگویید چگونه استراتژی محصول را به‌روزرسانی کردیم»، Business Chat یک به‌روزرسانی وضعیت را بر اساس جلسات صبحگاهی، ایمیل‌ها و رشته‌ها ایجاد می‌کند.
    با Copilot، مشتری همیشه در کنترل است. مشتریان تصمیم می گیرند چه چیزی را نگه دارند، تغییر دهند یا دور بریزند. با استفاده از این ابزارهای جدید، افراد می توانند در Word خلاق تر، در اکسل تحلیلی تر، در پاورپوینت گویاتر، در Outlook سازنده تر و در Teams مشارکت بیشتری داشته باشند.

جارد اسپاتارو، معاون شرکت، Modern Work and Business Applications، مایکروسافت، گفت: «Copilot قدرت مدل‌های زبانی عالی را با داده‌ها و برنامه‌های کاربردی شما ترکیب می‌کند تا کلمات شما را به قدرتمندترین ابزار بهره‌وری روی کره زمین تبدیل کند». Copilot با تکیه بر محتوا و زمینه کسب و کار شما، نتایج مرتبط و قابل اجرا را ارائه می‌کند. این برنامه برای شرکت‌ها آماده است، بر اساس رویکرد جامع مایکروسافت در زمینه امنیت، انطباق، حریم خصوصی و هوش مصنوعی مسئول. Copilot نشان‌دهنده عصر جدیدی از محاسبات است که اساساً این روش را متحول خواهد کرد. ما کار میکنیم.”

یک روش کاملاً جدید برای کار
Microsoft 365 Copilot به طور یکپارچه در برنامه‌هایی که افراد هر روز از آن استفاده می‌کنند ادغام می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا در جریان کار باقی بمانند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بیشتر روی کار در حال انجام و کمتر روی کار شلوغ تمرکز کنند.

  • Copilot در Word می نویسد، ویرایش می کند، خلاصه می کند و در کنار افراد در حین کار خلق می کند.
  • Copilot در پاورپوینت فرآیند خلاقیت را با تبدیل ایده ها به ارائه طراحی شده از طریق دستورات زبان طبیعی امکان پذیر می کند.
  • Copilot در اکسل به باز کردن بینش ها، شناسایی روندها، یا ایجاد تجسم داده های حرفه ای در کسری از زمان کمک می کند.
  • Copilot در Outlook می تواند به ترکیب و مدیریت صندوق ورودی کمک کند تا بتوانید زمان بیشتری را صرف برقراری ارتباط کنید.
  • کمک خلبان تیم با خلاصه‌های بی‌درنگ و موارد اقدام درست در چارچوب گفتگو، جلسات را سازنده‌تر می‌کند.
  • Copilot در Power Platform به توسعه دهندگان همه سطوح کمک می کند تا با معرفی دو ویژگی جدید در Power Apps و Power Virtual Agents، توسعه را با ابزارهای کم کد تسریع و ساده کنند.
  • گربه تجاری داده‌ها را از اسناد، ارائه‌ها، ایمیل‌ها، تقویم‌ها، یادداشت‌ها و مخاطبین جمع‌آوری می‌کند تا به جمع‌بندی بحث‌ها، نوشتن ایمیل‌ها، یافتن تاریخ‌های کلیدی یا حتی نوشتن طرح کلی بر اساس فایل‌های دیگر پروژه کمک کند.

مایکروسافت Microsoft 365 Copilot را با تعهدات موجود خود به امنیت داده‌های سازمانی و حفظ حریم خصوصی، بر اساس اصول هوش مصنوعی و استاندارد هوش مصنوعی مسئول و دهه‌ها تحقیق ساخته است. مدل‌های زبان بزرگ Copilot بر اساس محتوای مشتری یا درخواست‌های فردی آموزش داده نمی‌شوند. Microsoft 365 Copilot هوش مصنوعی آماده سازمانی را در مقیاس ارائه خواهد کرد.

روز پنجشنبه، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که با Microsoft 365 Copilot قدرت هوش مصنوعی نسل بعدی را به ابزارهای بهره وری در محل کار خود می آورد. در حال حاضر در آزمایش با مشتریان تجاری منتخب، Copilot قدرت مدل‌های زبان بزرگ (LLM) را با داده‌های سازمانی و برنامه‌های Microsoft 365 ترکیب می‌کند تا خلاقیت را آزاد کند، بهره‌وری را آزاد کند و مهارت‌ها را بهبود بخشد.در اوایل این ماه، مایکروسافت Dynamics 365 Copilot را به عنوان اولین کوپایلوت هوش مصنوعی در جهان در CRM و ERP معرفی کرد تا نسل بعدی هوش مصنوعی را به هر خط کسب و کار بیاورد. و اکنون Copilot به همه برنامه های بهره وری مایکروسافت می آید: Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams، Microsoft Viva، Power Platform و غیره. جزئیات قیمت و مجوز به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد. Microsoft 365 Copilot در حال حاضر در حال آزمایش با گروه کوچکی از مشتریان است تا بازخورد حیاتی مورد نیاز برای بهبود این مدل‌ها را در حین تکامل دریافت کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران