معرفی Dobuds ONE، هدفون های بی سیم واقعی حذف نویز فعال با درایورهای هیبریدی

بلندگوهای پویا در تولید صداهای گرم با باس قوی خوب هستند، اما جزئیات فرکانس بالایی ندارند و بنابراین صدای نامتعادل تولید می کنند. Sutter Zhao، مدیر محصول بخش هدفون Donner گفت. Dobuds ONE با طراحی ترکیبی از یک درایور دینامیک بزرگ برای پاسخ باس غنی و یک درایور آرمیچر متعادل سفارشی برای صدای ظریف تر با فرکانس بالا، با ارائه متعادل و چند لایه بهتر جزئیات درخشان موسیقی شما را ثبت می کند.

حالت بی صدا هوشمند

Donner Dobuds ONE که به حذف نویز دیجیتال فعال حاوی یک الگوریتم یادگیری عمیق مجهز شده است، بدون توجه به محیط مزاحم، به حذف نویز حیرت‌انگیز 30 دسی‌بل برای صدای شفاف و شفاف دست می‌یابد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا خود را در دنیای موسیقی بدون نویز غرق کنند.

امروز، Donner، شرکت جهانی فناوری موسیقی که بر روی توسعه سازهایی متمرکز شده است که صدا، ارزش و نوآوری بیش از حد ارائه می‌کنند، اولین هدفون Dobuds ONE را در ایالات متحده اعلام کرد، اولین هدفون بی‌سیم واقعی خود با قابلیت لغو فعال. درایورهای نویز با درایور پویا و متعادل. درایور آرمیچر اکنون در بازار آمازون موجود است. Donner Dobuds ONE در چهار رنگ مشکی مات، سبز نعنایی، سفید برفی و آبی سرمه ای عرضه می شود. پس از یک دهه تحقیق در مورد آلات موسیقی، هدفون جدید Donner همچنان تجربه صدای استثنایی را برای دوستداران موسیقی در همه جا به ارمغان می آورد.

هدفون Dobuds ONE اکنون در ایالات متحده در بازار آمازون با قیمت MSRP 49.99 دلار قابل سفارش است. سفارشات اولیه از 1 تا 10 آگوست 20% تخفیف و 10% بیشتر با کد DONNEREB برخوردار خواهند شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Dobuds ONE همچنین از شکل دهی دوگانه میکروفون در فرآیند ENC و فناوری Wind Noise Resistant برای برقراری تماس های تلفنی بدون نویز استفاده می کند. هر هدفون دارای چهار میکروفون داخلی است که دو میکروفون به ترتیب برای اندازه‌گیری و پردازش صداهای محیطی استفاده می‌شوند. هنگامی که با ساختار حذف نویز در قسمت بیرونی هدفون و عملکرد یک برنامه منحصر به فرد iOS/Android، Donner Control ترکیب می شود، از صدای باد در یک منطقه بادگیر جلوگیری می کند.

برنامه Donner Control برای سفارشی سازی EQ
Donner Dobuds ONE همچنین اپلیکیشنی را برای پلتفرم‌های iOS و Android ارائه می‌کند که با دسترسی به شش پیش‌تنظیم EQ Donner و حالت‌های EQ قابل تنظیم اضافی، سطوح جدیدی از لذت را به موسیقی شما اضافه می‌کند. از طریق برنامه Donner Control، مشتریان می‌توانند فرکانس‌های خاصی را با توجه به اولویت‌های شنیداری شخصی خود افزایش یا کاهش دهند. این امکان را به مشتریان می دهد تا صدا را با توجه به نوع موسیقی که گوش می دهند مانند پاپ، الکترونیک، کلاسیک و غیره سفارشی کنند.

سایر ویژگی های کلیدی:

  • زمان شارژ سریع: 10 دقیقه برای 2 ساعت بازی
  • هدفون + قاب: 32 ساعت با ANC خاموش
  • قابلیت اتصال: بلوتوث 5.2
  • ضدآب
  • رنگ ها: مشکی مات، سبز نعنایی، سفید برفی و آبی سرمه ای

قیمت و در دسترس بودن

نکته مهیج در مورد Dobuds ONE تنها در عملکرد کیفیت صدا نیست، شگفت‌انگیزترین چیز این است که مشتریان می‌توانند چنین کیفیت صدایی را با قیمتی قابل دسترس دریافت کنند.

تحریریه Techpowerup