معرفی مادربردهای EVGA Z790 DARK و CLASSIFIED

مادربردهای EVGA Z790 مجهز به EVGA ELEET X1، نسل بعدی ابزارهای تنظیم مادربرد هستند. مادربردهای EVGA با داشتن یک رابط کاربری ساده، هرگز اورکلاک یا نظارت بر آن آسان‌تر نبوده است. وضعیت مادربرد، CPU، حافظه و سیستم خود را در هر زمان بررسی کنید و سرعت و ولتاژ ساعت خود را برای حداکثر کارایی تنظیم کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران EVGA Z790 DARK K|NGP|N دوباره بالا می رود. این مادربرد رکورددار جهانی بر روی یک PCB 14 لایه و کم تلفات با VRM 21 فاز ساخته شده است – می تواند بیشترین عملکرد را از شدیدترین پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core اعمال کند. این کارت از استانداردهای فعلی و آینده با حداکثر 64 گیگابایت DDR5 و حداکثر 7000 مگاهرتز +(OC)، PCIe Gen5 و PCIe Gen4 M.2 NVMe پشتیبانی می کند. Z790 DARK K|NGP|N به طور خودکار خطوط پردازنده PCIe Gen 5 x16 را بین اسلات‌های 1 و 2 تغییر می‌دهد تا به دستگاه PCIe شما حداکثر پهنای باند را بدون توجه به مکانی که نصب شده است، بدهد. علاوه بر پشتیبانی بیش از حد اورکلاک، برد همچنین شامل چندین گزینه USB، 8 پورت SATA 6Gb/s، کارت شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه و 2.5 گیگابیت بر ثانیه + Wi-Fi 6E/ BT 5.2، صدای 7.1 HD، 3 کلید M.2 است. اسلات M و هدرهای پمپ 2x به طور انحصاری برای CPU AIO طراحی شده است. Z790 DARK K|NGP|N انتخابی برای کسانی است که کارتی با قابلیت عملکرد باورنکردنی می خواهند.

EVGA Z790 RATED

EVGA Z790 CLASSIFIED با چیدمان و ارتقاء جدید برمی گردد تا بهترین انتخاب برای مادربردی باشد که تمام این کارها را انجام می دهد. CLASSIFIED به لطف آخرین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل سری Core، حداکثر تا ۱۲۸ گیگابایت DDR5 و حداکثر ۶۸۰۰ مگاهرتز + (OC) DDR5 از SSD‌های PCIe Gen5 و PCIe Gen4 M.2 NVMe بهره می‌برد. یک VRM 19 فاز و PCB 12 لایه قدرت، عملکرد و پایداری فوق العاده ای را ارائه می دهند. جدیدترین سوکت CLASSIFIED یک سوکت چرخان برای کاهش تأخیر حافظه و بهبود گزینه‌های مدیریت کابل، یک پورت شبکه 10GbE و دو پورت USB4 Type-C است. در همین حال، این کارت همچنین دارای یک پورت 2.5 گیگابایتی + Wi-Fi 6E/BT 5.2، صدای HD 7.1، چندین گزینه USB و دو گزینه نمایشگر DisplayPort Type-C است. Z790 CLASSIFIED مادربرد مناسبی است که به شما کمک می کند تا در هر کاری رکورد بزنید.

معرفی مادربردهای EVGA Z790، اوج محاسبات با کارایی بالا. این مادربردها با داشتن بردهای Z790 DARK K|NGP|N و Z790 CLASSIFIED از جدیدترین چیپست Intel Z790 پشتیبانی می‌کنند و برای محاسبات شدید با پردازنده‌های سری Core نسل سیزدهم اینتل با استفاده از خطوط PCIe Gen5 و حافظه DDR5 طراحی شده‌اند. کسانی که با مادربردهای EVGA آشنا هستند، طراحی دیجیتال قدرتمند VRM، خنک کننده VRM و M.2 و ساختار مقاوم PCB کم تلفات را می شناسند.